Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 82,660 εγγεγραμμένα μέλη και 2,845,196 μηνύματα σε 81,627 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 682 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool.

Εγγραφή Βοήθεια
Τελευταία
Τελευταία
[Άσκηση] Εργάτες και Κόστος Ευκαιρίας
στην κατηγορία "Αρχές Οικονομικής Θεωρίας" από "Γεώργιος Αναστόπουλος"
[Μετάφραση] Λεξιλογικά (Αντιγονή)
στην κατηγορία "Αρχαία Κατεύθυνσης" από "Νικόλαος Γιαννακής"
[Άσκηση] Το περιβάλλον της Επιχείρησης
στην κατηγορία "Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων" από "Γεώργιος Αναστόπουλος"
[Άσκηση] Λειτουργίες της Επιχείρησης
στην κατηγορία "Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων" από "Γεώργιος Αναστόπουλος"
[Case study] Γιατί διαφωνούν οι Οικονομολόγοι
στην κατηγορία "Αρχές Οικονομικής Θεωρίας" από "Γεώργιος Αναστόπουλος"
[Άσκηση]Ευθύγραμμη Καμπύλη Παραγωγικών Δυνατοτήτων
στην κατηγορία "Αρχές Οικονομικής Θεωρίας" από "Γεώργιος Αναστόπουλος"
[Άσκηση] Κόστος Ευκαιρίας και Θυσία
στην κατηγορία "Αρχές Οικονομικής Θεωρίας" από "Γεώργιος Αναστόπουλος"
[Άσκηση] Κόστος Ευκαιρίας
στην κατηγορία "Αρχές Οικονομικής Θεωρίας" από "Γεώργιος Αναστόπουλος"
[Άσκηση] Η επιχείρηση
στην κατηγορία "Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων" από "Γεώργιος Αναστόπουλος"
[Αρχαία] [Θεωρία] Σύμπτυξη δευτερευουσών προτάσεων
στην κατηγορία "Λύκειο" από "Νικόλαος Γιαννακής"
Τα πιο δημοφιλή
Τα πιο δημοφιλή
Γλώσσα-Χρόνοι-Κανόνες-Ρήματα
στην κατηγορία "Αρχαία" από "andrikoc13"
Προαπαιτούμενες γνώσεις
στην κατηγορία "Μαθηματικά Κατεύθυνσης" από "Τσεκούρας Α. Διαμαντής"
Ξενοφών Ελληνικά Σημειώσεις
στην κατηγορία "Αρχαία" από "Ο. ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΙΝΟΥ"
Ορισμοί Ιστορίας Flashcards
στην κατηγορία "Ιστορία Κατεύθυνσης" από "RainbowEU"
Η Βιβλιοθήκη
Καλώς ήλθατε στη Βιβλιοθήκη του iSchool.gr!

Στον τομέα αυτό θα βρείτε ένα μεγάλο πλήθος εκπαιδευτικού υλικού για όλες τις σχολικές τάξεις υπό τη μορφή κειμένου ενώ παράλληλα σας δίνεται και η δυνατότητα να κατεβάσετε το υλικό σε μορφή αρχείου!

Σε περίπτωση που θέλετε να κατεβάσετε κάποιο αρχείο στον υπολογιστή σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκατεστημένα τα παρακάτω προγράμματα:
-Acrobat Reader
-WinRAR Archiver


Καλή Περιήγηση!



  
Περιήγηση στη Βιβλιοθήκη
~ Κατηγορίες ~ Αναζήτηση ~ Προσθήκη ~
Για να κατεβάσετε το αρχείο πιέστε το Βιβλίο...
Τίτλος: ΓλωσσοΜάθεια Download
Μέγεθος αρχείου: 3,92 MB
Συγγραφέας/Επιμέλεια: Σπύρος Νικολαΐδης
Αποστολέας: Scandal
Ημερομηνία: 13-07-08
Εμφανίσεις: 617
Περιεχόμενο
Η ΓλωσσοΜάθεια είναι ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού. Η γλώσσα που υλοποιεί είναι αυτή που διδάσκεται στα πλαίσια του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον" (ΑΕΠΠ), της τεχνολογικής κατεύθυνσης της Γ' Λυκείου.

Αν και ο αρχικός στόχος της ΓλωσσοΜάθειας ήταν να λειτουργήσει υποστηρικτικά για τη διδασκαλία της ΑΕΠΠ, σύντομα ξεπέρασε τα όρια αυτού του μαθήματος και πλέον χρησιμοποιείται στη δευτεροβάθμια αλλά και τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε περιπτώσεις που στη διδακτέα ύλη περιλαμβάνεται το αντικείμενο του προγραμματισμού.

Σκοπός της ΑΕΠΠ είναι να εισάγει τους μαθητές στην αλγοριθμική σκέψη και στις βασικές έννοιες του προγραμματισμού των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Δεν γίνεται χρήση μιας πραγματικής γλώσσας προγραμματισμού, αλλά μιας υποθετικής ψευδογλώσσας ("ΓΛΩΣΣΑ") οι εντολές της οποίας γράφονται στα ελληνικά. Η θεωρητική φύση του μαθήματος και η έλλειψη κάποιου είδους πρακτικής εξάσκησης, καθιστούν την ΑΕΠΠ μάθημα δύσκολο στην κατανόησή του αλλά και στη διδασκαλία του.

Η ΓλωσσοΜάθεια παρέχει όλες τις διευκολύνσεις που απαιτούνται για την αρμονική εξοικείωση των μαθητών με τις έννοιες ενός προγραμματιστικού περιβάλλοντος. Ιδιαίτερη μέριμνα έχει ληφθεί για την απρόσκοπτη συγγραφή του κώδικα, αλλά και για την εμφάνιση αναλυτικών μηνυμάτων σφάλματος, κατανοητών ακόμα και από αρχάριους χρήστες. Σε περίπτωση που το πρόγραμμα είναι σωστό, είναι δυνατόν να εκτελεστεί με επιλεγόμενη ταχύτητα και πλήρως παραμετροποιήσιμη παρακολούθηση τιμών για μεταβλητές και εκφράσεις.

Τα οφέλη μιας τέτοιας διδακτικής προσέγγισης είναι σημαντικά:
  • Οι μαθητές θα μπορούν πλέον να βλέπουν άμεσα τα αποτελέσματα των προγραμμάτων που δημιουργούν και έτσι θα τα κατανοούν καλύτερα και ευκολότερα.
  • Οι καθηγητές θα μπορούν να ελέγχουν σε ελάχιστο χρόνο την ορθότητα ακόμα και των πιο μακροσκελών προγραμμάτων.
  • Οι μαθητές που έχουν Η/Υ στο σπίτι θα μπορούν να εξακριβώσουν οι ίδιοι αν έχουν λύσει σωστά κάποια άσκηση, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο κατακόρυφα την αποδοτικότητα της μελέτης τους.
  • Το εργαστήριο Πληροφορικής αποκτά πλέον ζωτικό ρόλο. Πολλοί μαθητές ταυτόχρονα μπορούν να πειραματίζονται με δεδομένες ασκήσεις, μαθαίνοντας από τα λάθη τους.
Σκοπός της ΓλωσσοΜάθειας είναι η υποβοήθηση του έργου του εκπαιδευτικού, όντας ταυτόχρονα ένα πολύτιμο εργαλείο για το μαθητή.

Πηγή: spinet.gr


Σε περίπτωση που μέσω του παρόντος κείμενου της ιστοσελίδας μας θίγουμε πνευματικά δικαιώματα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.