Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 81,909 εγγεγραμμένα μέλη και 2,805,069 μηνύματα σε 79,515 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 798 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool.

Εγγραφή Βοήθεια

Βοήθεια/Απορίες στη Λογοτεχνία

maraki love (Μαρία)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη maraki love
H Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 1,990 μηνύματα.

H maraki love έγραψε στις 13:47, 27-09-09:

#151
Τα γεφύρια διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στη ζωή των ανθρώπων,καθώς σηματοδοτούν τη μετάβαση από μια πραγματικότητα τρόπον τινά σε μια άλλη,από ένα γεγονός σε ένα άλλο κ.τ.λ....Για παράδειγμα,το γεφύρι μπορεί να σημαίνει και την αντιμετώπιση όλων των δυσκολιών-δυσχερειών της ζωής και την "εισοδο" σε μια καινούρια ζωή χωρίς προβλήματα με κύριο γνώμονα την ευτυχία...

Ελπίζω να βοήθησα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

hantzos (Ανδρέας)

Μαθητής Γ' γυμνασίου

Το avatar του χρήστη hantzos
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών , Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 173 μηνύματα.

O hantzos έγραψε στις 13:53, 27-09-09:

#152
πολυ. Σε ευχαριστω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

maraki love (Μαρία)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη maraki love
H Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 1,990 μηνύματα.

H maraki love έγραψε στις 13:57, 27-09-09:

#153
Τίποτα,να σαι καλα...αν χρειαστεις κατι αλλο στειλε μου π.μ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

SilverLining

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη SilverLining
H SilverLining αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 36 μηνύματα.

H SilverLining Searching... έγραψε στις 13:39, 04-10-09:

#154
Όποιος μπορεί παρακαλώ ας βοηθήσει!


Ποιά είναι η αναγκαιότητα ανάπτυξης και διαιώνισης της δημοτικής ποιήσεως?


Δεν έχω ιδέα τι στο καλό να γράψω και η καθηγήτρια (η οποία δεν ανέπτυξε καθολου το θέμα απλώς μας το έβαλε σαν άσκηση) είναι πολύ απαιτητική! (θέλει επεξεργασμένο λεξιλόγιο, ψαγμένες απαντήσεις κ.τ.λ.)

Ευχαριστώ πολύ!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

maraki love (Μαρία)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη maraki love
H Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 1,990 μηνύματα.

H maraki love έγραψε στις 14:25, 04-10-09:

#155
Όπως γνωρίζουμε η δημοτική ποίηση ευδοκίμησε στον ελληνικό χώρο χιλιάδες χρόνια πριν,καθώς υπήρχαν άνθρωποι της νόησης και των γραμμάτων που κατάφεραν να την προωθήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο. Μέσω αυτής προέκυψαν και τα δημοτικά τραγούδια τα οποία είναι γνωστά μέχρι και σήμερα για την καλλιέπεια και την άρτια τεχνική δομή τους.Το σημαντικότερο απ'όλα είναι το γεγονός ότι η διαιώνιση αυτου του είδους της ποίησης έχει μια σειρά από θετικά αποτελέσματα.Συγκεκριμένα,οι άνθρωποι πληροφορούνται για τις ρίζες τους και μαθαίνουν τρόπον τινά την παράδοση,τα ήθη,τα έθιμα και γενικότερα τις συνήθεις των προγόνων τους.Επίσης,μέσα στην ποίηση παρουσιάζονται αρκετά γεγονότα τα οποία δίνονται σε άλλη διάσταση και έτσι ενημερώνουν τον αναγνώστη για τα τεκταινόμενα εκείνης της εποχής.Έτσι λοιπόν αντιλαμβανόμαστε τη σημαντικότητα της διάδοσης της δημοτικής ποίησης ακόμη και στις μέρες μας,καθώς από μας εξαρτάται η διαιώνιση των παραδόσεων και των εθίμων στις επόμενες γενιές.


Ελπίζω να σε βοήθησα έστω και λίγο!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

SilverLining

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη SilverLining
H SilverLining αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 36 μηνύματα.

H SilverLining Searching... έγραψε στις 14:29, 04-10-09:

#156
Λίγο? Κοπελιά είσαι διαμάντι! Πραγματικά σε ευχαριστώ πάρα πόλύ!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

maraki love (Μαρία)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη maraki love
H Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 1,990 μηνύματα.

H maraki love έγραψε στις 14:31, 04-10-09:

#157
Τίποτα, να σαι καλά! ό,τι έχει σχέση με αρχαία και λογοτεχνία μπορείς να μου λες

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

rayven18 (Τσαλίκης Δημοκράτης)

Μαθητής Γ' γυμνασίου

Το avatar του χρήστη rayven18
Ο Τσαλίκης Δημοκράτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 4 μηνύματα.

O rayven18 έγραψε στις 17:20, 07-10-09:

#158
λοιπόν, η καθηγήτρια μας έβαλε στα κείμενα μια δίκια της ερώτηση η οποια λέει "ποιοι κατέκτησαν παλιά τα ιόνια νησιά?" έχω φάει τον τόπο να βρω κάτι αλλα τζίφος. Εάν γνωρίζει κάποιος κάτι ας το κάνει post. ευχαστιστο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

maraki love (Μαρία)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη maraki love
H Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 1,990 μηνύματα.

H maraki love έγραψε στις 17:23, 07-10-09:

#159
Νομίζω οι Βενετοί χωρίς να σε πάρω στο λαιμό μου...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 17:27, 07-10-09:

#160
http://www.ionion.com/greek/kefaloni...conquerors.htm δεν ξερω αν θα σε βοηθησει αυτο..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

rayven18 (Τσαλίκης Δημοκράτης)

Μαθητής Γ' γυμνασίου

Το avatar του χρήστη rayven18
Ο Τσαλίκης Δημοκράτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 4 μηνύματα.

O rayven18 έγραψε στις 17:34, 07-10-09:

#161
Ναι με βοηθησε αρκετα thanks!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

elena_95 (έλενα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη elena_95
H έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής (ΟΠΑ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 258 μηνύματα.

H elena_95 http://ischool.e-steki.gr/member.php?u=3 έγραψε στις 17:47, 07-10-09:

#162
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%...B7%CF%83%CE%B1 για κοιτα λιγο και αυτο. αν πατησεις σε καθε νησι ξεχωριστα θα μπορεσεις να δεις την ιστορια του. ελπιζω να βοηθησα...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

aggeliki!

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη aggeliki!
H aggeliki! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 138 μηνύματα.

H aggeliki! έγραψε στις 15:34, 08-10-09:

#163
εχει μηπως κανεις τα χαρακτηριστικα γνωρισματα των δημοτικων τραγουδιων; ευχαριστω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

kambana

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη kambana
H kambana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 479 μηνύματα.

H kambana έγραψε στις 16:09, 08-10-09:

#164
Χαρακτηριστικά δημοτικών τραγουδιών:
1. Ανώνυμες λα'ι'κές εκφράσεις
2. Προφορική σύνδεση
3. Συνδυασμός ποιήσης-μουσικής (-χορός)
4. Εκφράζουν το λαό-κιαλύπτουν πολλές κοινωνικές εκδηλώσεις
5. Κοινά μοτίβα (-ενιαίο ύφος)
6. Λόγος λιτός, πυκνός και ζωντανός
7. Στίχος ιαμβικός δεκαπεντασύλλαβος (ανομοιοκατάληκτος)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

aggeliki!

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη aggeliki!
H aggeliki! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 138 μηνύματα.

H aggeliki! έγραψε στις 16:10, 08-10-09:

#165
ευχαριστω πολυ!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

gogo30

Μαθητής Γ' γυμνασίου

Το avatar του χρήστη gogo30
H gogo30 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 3 μηνύματα.

H gogo30 έγραψε στις 16:14, 08-10-09:

#166
είναι γραμμένα σε 15σύλλαβο στίχο
ομοιοκαταληξία δεν υπάρχει
αρχή της ισομετρίας
τυπικά μοτιβα και κανόνες
η γλώσσα με δύναμη ,ζωντάνια και παραστατικότητα
πληθωρική χρήση του ρήματος και του ουσιαστικού
λιτότητα των εκφραστικών μέσων
συμπύκνοση των σημαντικών στοιχείων και αποφυγή κάθε περιττού
αντιθέσεις
άστοχες ερωτίσεις
τα άπορα ή αδύγατα
οι παρομοιώσεις
ο παμψυχισμός

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

kambana

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη kambana
H kambana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 479 μηνύματα.

H kambana έγραψε στις 16:28, 08-10-09:

#167
Τίποτα!Να 'σαι καλά!:thanks:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

STELLA95 (stella)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη STELLA95
H stella αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής Θράκης (Κομοτηνή) . Έχει γράψει 332 μηνύματα.

H STELLA95 Νεα αρχη.νεα ζωη έγραψε στις 20:01, 09-10-09:

#168
Αρχική Δημοσίευση από aggeliki!
εχει μηπως κανεις τα χαρακτηριστικα γνωρισματα των δημοτικων τραγουδιων; ευχαριστω
αν εχεις το βιβλιο ιστορια της νεολληνικης λογοτεχνειας πηγαινε σελιδες 51-52-53 κυριως 53

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

staxtoMPouta (Marilyn)

Μαθητής Γ' γυμνασίου

Το avatar του χρήστη staxtoMPouta
H Marilyn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 8 μηνύματα.

H staxtoMPouta έγραψε στις 18:28, 13-10-09:

#169
Είναι επείγον να με βοηθήσετε σε μια ασκηση που δεν κατάλαβα
μας την εβαλε η καθηγητρια.


Ερώτηση :

Να γράψετε προτάσεις που να φένεται η πολυσημία της λέξης γλώσσα.





πείτε καποια προταση

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

_DaRk_ (Γιάννης)

Μαθητής Α' λυκείου

Το avatar του χρήστη _DaRk_
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών , Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Άνω Λιόσια (Αττική). Έχει γράψει 22 μηνύματα.

O _DaRk_ έγραψε στις 18:34, 13-10-09:

#170
Εννοεί να γράψεις προτάσεις που να φένεται οτι η λέξη γλώσσα έχει διαφορετικές σημασίες..

Πχ.. Γλώσσα ενός ανθρώπου...Γλώσσα που μιλάει ο κόσμος κτλ κτλ δέν είναι δυσκολο να γράψεις μερικές προτασούλες

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

gogo1995

Μαθητής Γ' γυμνασίου

Το avatar του χρήστη gogo1995
H gogo1995 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 2 μηνύματα.

H gogo1995 έγραψε στις 12:10, 17-10-09:

#171
γεια σας..θα ηθελα τη βοηθεια σας σε κατι..στα κειμενα ειμαστε στο μαθημα 'του γιοφυριου της αρτας' και η καθηγητρια μας αναθεσε εργασια με θεμα
΄πως βιωνουμε τα παραδειγματα παραλογων στην καθημερινη ζωη μας¨"
αν ξερει κανεις να απαντησει..
ευχαριστω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

rayven18 (Τσαλίκης Δημοκράτης)

Μαθητής Γ' γυμνασίου

Το avatar του χρήστη rayven18
Ο Τσαλίκης Δημοκράτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 4 μηνύματα.

O rayven18 έγραψε στις 16:52, 17-10-09:

#172
η καθηγήτρια μας μας έβαλε μια διαθεματική εργασία η οποια ζητάει να βρούμε πληροφορίες για την σημασία τον γεφυριών τόσο στην παλιά όσο και στην σύγχρονη εποχή της μεγάλης τεχνολογικής ανάπτυξης. έφαγα τον τόπο όπως λέει και το τραγούδι αλλα πληροφορία τίποτα. καμια πηγή σχετικά με αυτό το θέμα κανεις? ευχάριστο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

orathac (Γεώργιος)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη orathac
Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,086 μηνύματα.

O orathac έγραψε στις 16:57, 17-10-09:

#173
http://en.wikipedia.org/wiki/Bridge
??

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

maraki love (Μαρία)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη maraki love
H Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 1,990 μηνύματα.

H maraki love έγραψε στις 22:25, 17-10-09:

#174
Αρχική Δημοσίευση από rayven18
η καθηγήτρια μας μας έβαλε μια διαθεματική εργασία η οποια ζητάει να βρούμε πληροφορίες για την σημασία τον γεφυριών τόσο στην παλιά όσο και στην σύγχρονη εποχή της μεγάλης τεχνολογικής ανάπτυξης. έφαγα τον τόπο όπως λέει και το τραγούδι αλλα πληροφορία τίποτα. καμια πηγή σχετικά με αυτό το θέμα κανεις? ευχάριστο
δες εδώ > http://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=52364
έχω απαντήσει..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

κλειώ40087

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη κλειώ40087
H κλειώ40087 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 3 μηνύματα.

H κλειώ40087 έγραψε στις 11:24, 18-10-09:

#175
Σας ζητά να δώσετε προτάσεις που να φαίνονται οι διαφορετικές ερμηνείες της λέξης γλώσσα..
* Μας έφαγε από τη γλώσσα σ'΄ολόκληρη τη διαδρομή ΑΘήνα - Λαμία.
* Ο Γιάννης είναι μόνο επτά χρονών και μιλάει ήδη δύο ξένες γλώσσες, Αγγλικά και Γαλλικά.
* Η γλώσσα είναι το αισθητήριο όργανο των γεύσεων.
* Φέτος δυσκολεύομαι ιδιαίτερα στο μάθημα της Γλώσσας, μάλλον πρέπει να στρωθώ στο διάβασμα.
Ελπίζω να σου έδωσα κάποιες ιδέες

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

soldatou

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη soldatou
H soldatou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 2 μηνύματα.

H soldatou έγραψε στις 23:16, 20-10-09:

#176
ακτίνα- ήλιου, κύκλου, ποδηλάτου, φωτός, ακτίνες Χ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Psarrianos (Κωνσταντίνος)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη Psarrianos
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ψαρά (Χίος). Έχει γράψει 6 μηνύματα.

O Psarrianos έγραψε στις 16:37, 22-10-09:

#177
Ο καθηγητής μου στη λογοτεχνία μας έβαλε σαν εργασία να βρούμε πληροφορίες σχετικά με διάφορα θέματα γύρω από τις παρομοιώσεις.
Ένας σκέλος της εργασίας είναι να βρούμε τα δύο μέρη από τα οποία αποτελείται μία παρομοίωση. Δεν γνωρίζω σε ποια τάξη διδάσκεται αυτό αλλά επειδή δεν το γνώριζα αποφάσισα να ρωτήσω και να ψάξω. Αν είναι εφικτό να μου απαντήσετε μέχρι σήμερα το βράδυ θα σας ήμουν ευγνώμων.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

elena_95 (έλενα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη elena_95
H έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής (ΟΠΑ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 258 μηνύματα.

H elena_95 http://ischool.e-steki.gr/member.php?u=3 έγραψε στις 16:54, 22-10-09:

#178
εμεις αναλυση της παρομοιωσης καναμε και στν πρωτη και στν δευτερα γυμνασιου στν ομηρο. λοιπον αν θυμαμαι καλα τα μερη ηταν 2 ενω υπηρχε και το κοινο στοιχειο:
1.αναφορικο μερος
2.δεικτικο μερος
και το κοινο στοιχειο
για παραδειγμα στν προταση ''η μαρια και ο γιωργος τσακωνονται διαρκως σαν τν σκυλο με τν γατα''
το αναφορικο μερος ειναι ο σκυλος και η γατα
το δεικτικο μερος ειναι η μαρια και ο γιωργος
ενω το κοινο στοιχειο ειναι ο τροπος με τν οποιο τσακωνονται διαρκως

ελπιζω να εγινα σαφης και να βοηθησα αλλα επειδη το παραδειγμα ειναι αυτοσχεδιο και μπορει να εχω κανει λαθος θα παρακαλουσα να με διορθωσετε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 16:55, 22-10-09:

#179
Αυτό δεν το ήξερα..
Βρήκα ότι : Αποτελείται από το πρώτο αναφορικό μέρος και το δεύτερο το δεικτικό.
Ωστόσο δεν βρήκα περαιτέρω πληροφορίες αλλά υπήρχαν πολλές αναφορές στην Οδύσσεια της Α' γυμνασίου..Λογικά εκεί εξηγεί!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Psarrianos (Κωνσταντίνος)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη Psarrianos
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ψαρά (Χίος). Έχει γράψει 6 μηνύματα.

O Psarrianos έγραψε στις 17:18, 22-10-09:

#180
Παιδιά, με καλύψατε και με το παραπάνω, είσασταν πλήρως κατατοπιστικοί. Σας ευχαριστώ πολύ.:no1:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους