Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 78,797 εγγεγραμμένα μέλη και 3,054,281 μηνύματα σε 93,217 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 793 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool.

Εγγραφή Βοήθεια

Καταγγελία Καθηγητή

Avicii (Υπόλυττος Βρεττός)

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη Avicii
Ο Υπόλυττος Βρεττός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αιγάλεω (Αττική). Έχει γράψει 1,487 μηνύματα.

O Avicii there's no going back έγραψε στις 21:28, 14-04-10:

Αυτό το θέμα δημιουργήθηκε για να καταγγέλλουμε δημόσια τη συμπεριφορά ορισμένων εκπαιδευτικών, οι οποίοι ξεπερνούν τα όρια και φτάνουν σε σημείο να είναι απαράδεκτοι και ακατάλληλοι σαν εκπαιδευτικοί. Οι καταγγελίες θα γίνονται είτε επώνυμα είτε ανώνυμα, και θα ήταν πολύ χρήσιμο να παρέχονται νομικές συμβουλές από τους γνώστες του αντικειμένου .

ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ.

Είμαι μαθητής ενός λυκείου της Δράμας , το οποίο θεωρείται το πιο συντηρητικό και απαιτητικό σχολείο της πόλης εξαιτίας της ηλικίας και της εμπειρίας των καθηγητών, η πλειοψηφία σε 5 χρόνια στη σύνταξη!
Το πρόβλημα είναι με τον καθηγητή της Χημείας, . Εδω και χρόνια έχει τη φήμη του αυστηρού και απόλυτου καθηγητή του 2ου λυκείου Δράμας, επίσης το πολύ σε 5 χρόνια θα συνταξιοδοτηθεί. Λοιπόν, η συμπεριφορά του μέσα στη τάξη είναι άκρως απαράδεκτη και προσβλητική απέναντι στους μαθητές.

Γενικά κάνει κατάχρηση του ρόλου του καθηγητή και βαζει απουσίες και διώχνει άτομα απο τη τάξη χωρίς λόγο. Δεν ανέχεται κυριολεκτικά ούτε ψιθύρους μέσα στη τάξη .
1η περίπτωση :
Μια μαθήτρια σήμερα φτερνίστηκε μέσα στη τάξη, διακριτικά, και διπλανή της της είπε''Γιτσες'' και την απέβαλε έτσι αυθαίρετα από τη τάξη
2η περίπτωση :
Ένας μαθητής καθόταν σε μια γωνία στη τάξη και έγραφε κάτι στο τετράδιο του . Τον πλησίασε ο καθηγητης και του ζήτησε το τετράδιο και ο μαθητής αρνήθηκε και τον απέβαλε, έτσι χωρίς λόγο.
3η περίπτωση :