Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 79,051 εγγεγραμμένα μέλη και 3,063,382 μηνύματα σε 93,767 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 898 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool.

Εγγραφή Βοήθεια

Αλλάζουν από φέτος τα Θρησκευτικά! Αυτά θα διδάσκονται πλέον οι μαθητές

Σωτηρης13 (Σωτήρης Παπαδόπουλος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Σωτηρης13
Ο Σωτήρης Παπαδόπουλος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 2,708 μηνύματα.

O Σωτηρης13 έγραψε στις 15:48, 01-09-16:

#1
α Θρησκευτικά γίνονται «μάθημα γνώσης των θρησκειών».
Αλλάζει από φέτος το μάθημα των Θρησκευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης ανέφερε ότι θα είναι «μάθημα γνώσης των θρησκειών και βεβαίως της Ορθοδοξίας και όχι ομολογιακό, κατηχητικό»
«Θα πάμε σε επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και θα προχωρήσουμε σε πρόγραμμα αλλαγής του μαθήματος των Θρησκευτικών, ώστε να μην είναι μάθημα ομολογιακό, κατηχητικό αλλά μάθημα γνώσης των θρησκειών και βεβαίως της Ορθοδοξίας, αλλά και των άλλων θρησκευμάτων τα οποία περιβάλλουν τη χώρα μας ή θρησκευμάτων, οι πιστοί των οποίων ζούνε στη χώρα μας», είπε χαρακτηριστικά.

Ο Ν. Φίλης έκανε γνωστό πως το πρόγραμμα είναι έτοιμο και προέκυψε από ειδική επιτροπή που άκουσε όλες τις πλευρές, και την Εκκλησία και τους θεολόγους.

Ωστόσο, τόνισε ότι η απόφαση είναι της Πολιτείας, καθώς έτσι λειτουργεί το σχολείο. «Δεν λειτουργεί με αποφάσεις άλλων, είμαστε έτοιμοι. Ελπίζουμε συντόμως να παρουσιάσουμε αυτό το πρόγραμμα της επιμόρφωσης των θεολόγων», πρόσθεσε.
Πηγή
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Chris1993 (Χρήστος)

Πτυχιούχος

Το avatar του χρήστη Chris1993
Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΠΑ/Αθήνα) . Έχει γράψει 4,700 μηνύματα.

O Chris1993 έγραψε στις 17:03, 01-09-16:

#2
Επιτέλους.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 846 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 17:40, 01-09-16:

#3
Σωστή κατεύθυνση, αν και το κατά πόσο ένα ξεχωριστό μάθημα Θρησκειολογίας είναι απαραίτητο σε ένα σχολικό πρόγραμμα και μάλιστα σε κάθε τάξη, είναι συζητήσιμο.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

giannis4ever

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη giannis4ever
Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 630 μηνύματα.

O giannis4ever έγραψε στις 17:50, 01-09-16:

#4
Αρχική Δημοσίευση από klean
Σωστή κατεύθυνση, αν και το κατά πόσο ένα ξεχωριστό μάθημα Θρησκειολογίας είναι απαραίτητο σε ένα σχολικό πρόγραμμα και μάλιστα σε κάθε τάξη, είναι συζητήσιμο.
Συμφωνώ. Προσωπικά, θεωρώ ότι θα έπρεπε να μην υπάρχει θρησκειολογία, αλλά φιλοσοφία σε κάθε τάξη του σχολείου. Όταν λέω φιλοσοφία εννοώ διάφορους κλάδους, όχι μόνο ηθική και πολιτική για παράδειγμα.
5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Σωτηρης13 (Σωτήρης Παπαδόπουλος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Σωτηρης13
Ο Σωτήρης Παπαδόπουλος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 2,708 μηνύματα.

O Σωτηρης13 έγραψε στις 18:09, 01-09-16:

#5
Αρχική Δημοσίευση από giannis4ever
Συμφωνώ. Προσωπικά, θεωρώ ότι θα έπρεπε να μην υπάρχει θρησκειολογία, αλλά φιλοσοφία σε κάθε τάξη του σχολείου. Όταν λέω φιλοσοφία εννοώ διάφορους κλάδους, όχι μόνο ηθική και πολιτική για παράδειγμα.
φιλοσοφία υπάρχει στη Β Λυκείου αλλά όλοι οι φιλόσοφοι λένε ότι το βιβλίο είναι πολύ κακογραμμένο
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

giannis4ever

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη giannis4ever
Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 630 μηνύματα.

O giannis4ever έγραψε στις 18:13, 01-09-16:

#6
Αρχική Δημοσίευση από Σωτηρης13
φιλοσοφία υπάρχει στη Β Λυκείου αλλά όλοι οι φιλόσοφοι λένε ότι το βιβλίο είναι πολύ κακογραμμένο
Καμιά σχέση το να είναι η φιλοσοφία μάθημα σε μια τάξη με το να είναι μάθημα σε όλες τις τάξεις.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Σωτηρης13 (Σωτήρης Παπαδόπουλος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Σωτηρης13
Ο Σωτήρης Παπαδόπουλος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 2,708 μηνύματα.

O Σωτηρης13 έγραψε στις 18:15, 01-09-16:

#7
Αρχική Δημοσίευση από giannis4ever
Καμιά σχέση το να είναι η φιλοσοφία μάθημα σε μια τάξη με το να είναι μάθημα σε όλες τις τάξεις.
όσο για αυτό έχεις δίκαιο
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Dias

Μεταπτυχιακός φοιτητής

Το avatar του χρήστη Dias
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής . Έχει γράψει 7,362 μηνύματα.

O Dias έγραψε στις 18:58, 01-09-16:

#8
Μη βιάζεστε να χαρείτε. Θα αντιδράσουν οι ...γνωστοί και ο Φίλης θα τα μαζέψει.

5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

i_lie_us

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη i_lie_us
Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 750 μηνύματα.

O i_lie_us έγραψε στις 19:06, 01-09-16:

#9
Να το δω και να μη το πιστέψω (#diplis).
Όπως και να χει πάντως, στο χέρι του εκάστοτε καθηγητή είναι, τι "επιμόρφωση" μου λες αφού είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα υπάρχει κάποια αξιολόγηση του αποτελέσματός της μετέπειτα.
Ακόμα και στη Β' Λυκείου που διδάσκονται άλλες θρησκείες μπορεί να γίνει "προπαγάνδα" υπέρ Ορθόδοξου Χριστιανισμού/κατά των υπολοίπων από τον καθηγητή.

Υποθέτω για να σχεδιάζεται κάτι τέτοιο πάντως θα έπρεπε να αλλαχτούν και τα βιβλία όλων των τάξεων αφού, αν τα θυμάμαι καλά, ουσιαστικά παρουσιάζουν επαναλαμβανόμενα την ιστορία/εξέλιξη του Χριστιανισμού και βίους αγίων ξέρω 'γω.

Μακάρι να προχωρήσει λίγο
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Σωτηρης13 (Σωτήρης Παπαδόπουλος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Σωτηρης13
Ο Σωτήρης Παπαδόπουλος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 2,708 μηνύματα.

O Σωτηρης13 έγραψε στις 19:16, 01-09-16:

#10
Αρχική Δημοσίευση από i_lie_us
Να το δω και να μη το πιστέψω (#diplis).
Όπως και να χει πάντως, στο χέρι του εκάστοτε καθηγητή είναι, τι "επιμόρφωση" μου λες αφού είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα υπάρχει κάποια αξιολόγηση του αποτελέσματός της μετέπειτα.
Ακόμα και στη Β' Λυκείου που διδάσκονται άλλες θρησκείες μπορεί να γίνει "προπαγάνδα" υπέρ Ορθόδοξου Χριστιανισμού/κατά των υπολοίπων από τον καθηγητή.

Υποθέτω για να σχεδιάζεται κάτι τέτοιο πάντως θα έπρεπε να αλλαχτούν και τα βιβλία όλων των τάξεων αφού, αν τα θυμάμαι καλά, ουσιαστικά παρουσιάζουν επαναλαμβανόμενα την ιστορία/εξέλιξη του Χριστιανισμού και βίους αγίων ξέρω 'γω.

Μακάρι να προχωρήσει λίγο
πρέπει να μαθαίνουμε και τα καλά και τα κακά των θρησκειών
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Chris1993 (Χρήστος)

Πτυχιούχος

Το avatar του χρήστη Chris1993
Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΠΑ/Αθήνα) . Έχει γράψει 4,700 μηνύματα.

O Chris1993 έγραψε στις 19:28, 01-09-16:

#11
Αρχική Δημοσίευση από Dias
Μη βιάζεστε να χαρείτε. Θα αντιδράσουν οι ...γνωστοί και ο Φίλης θα τα μαζέψει.

Να πω ότι έχεις άδικο;
Δεν έχεις.

Αρχική Δημοσίευση από Σωτηρης13
πρέπει να μαθαίνουμε και τα καλά και τα κακά των θρησκειών
" Καλό " και " Κακό " τόσο υποκειμενικό.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

methexys

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη methexys
H methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών (ΑΕΙ/Βόλος) και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,470 μηνύματα.

H methexys έγραψε στις 19:59, 01-09-16:

#12
Αρχική Δημοσίευση από i_lie_us

Ακόμα και στη Β' Λυκείου που διδάσκονται άλλες θρησκείες μπορεί να γίνει "προπαγάνδα" υπέρ Ορθόδοξου Χριστιανισμού/κατά των υπολοίπων από τον καθηγητή.

Εννοείται ότι γίνεται προπαγάνδα, σε εμάς ο καθηγητής μας έλεγε τα 'κακά' των άλλων θρησκειών και ουσιαστικά κατέληγε πάντα στο συμπέρασμα πως ο χριστιανισμός είναι ανώτερος Μακάρι να υπάρξει πιο σφαιρική εκπαίδευση και οι καθηγητές θρησκευτικών να σταματήσουν να είναι τόσο κολλημένοι. Θα γινόταν και πιο ενδιαφέρον το μάθημα έτσι.
5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Trafalgar

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Trafalgar
Ο Trafalgar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 18 μηνύματα.

O Trafalgar έγραψε στις 00:33, 02-09-16:

#13
Αρχική Δημοσίευση από giannis4ever
Συμφωνώ. Προσωπικά, θεωρώ ότι θα έπρεπε να μην υπάρχει θρησκειολογία, αλλά φιλοσοφία σε κάθε τάξη του σχολείου. Όταν λέω φιλοσοφία εννοώ διάφορους κλάδους, όχι μόνο ηθική και πολιτική για παράδειγμα.
Θα ήταν πολύ καλό να υπάρχει μάθημα Φιλοσοφίας όπως το εννοείς. Για περαιτέρω γνώσεις, θαρρώ πως θα μπορούσε να υπάρχει η Θρησκειολογία ως μάθημα επιλογής, αλλιώς να είναι ενταγμένη στη Φιλοσοφία στην ενότητα π.χ. Θρησκευτικές Αντιλήψεις ή κάτι τέτοιο...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Libertus

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Libertus
Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Νομικής (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,399 μηνύματα.

O Libertus έγραψε στις 06:23, 02-09-16:

#14
Πώς θα γίνει αυτό με τα ίδια βιβλία;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

wonderfullife

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη wonderfullife
H wonderfullife αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 98 μηνύματα.

H wonderfullife Αγαπάτε γιατί χανόμαστε... έγραψε στις 09:12, 02-09-16:

#15
Αρχική Δημοσίευση από Dias
Μη βιάζεστε να χαρείτε. Θα αντιδράσουν οι ...γνωστοί και ο Φίλης θα τα μαζέψει.

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο θα τους ενοχλήσει; Εδώ έγιναν άλλα και άλλα. Βασικά από τότε που πληρώνονται και αυτοί, λίγοι σωστοί έμειναν...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

cygnus.e

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη cygnus.e
H cygnus.e αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 184 μηνύματα.

H cygnus.e έγραψε στις 09:19, 02-09-16:

#16
Ισως να μην ειναι δημοφιλης η αποψη μου, αλλα θεωρω οτι δεν πρεπει να αλλαζουμε τα δεδομενα μας για να ικανοποιησουμε καποιες μειονοτητες.
-2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 846 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 09:28, 02-09-16:

#17
Αρχική Δημοσίευση από cygnus.e
Ισως να μην ειναι δημοφιλης η αποψη μου, αλλα θεωρω οτι δεν πρεπει να αλλαζουμε τα δεδομενα μας για να ικανοποιησουμε καποιες μειονοτητες.
Η βασική αρχή είναι ότι πρέπει το σχολείο να είναι ανεξίθρησκο και μακριά από δογματισμούς. Δεν επιχειρεί κανείς να μας εξισλαμίσει ή να μας κάνει άθεους

Το θέμα με τα βιβλία είναι υπαρκτό. Τα σημερινά βιβλία πώς θα στηρίξουν το νέο πρόγραμμα σπουδών;
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

hack3r

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη hack3r
Ο hack3r αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,562 μηνύματα.

O hack3r έγραψε στις 11:38, 02-09-16:

#18
Εκτος βέβαια από τους δογματισμούς υπέρ της κρατικής μηχανής και του κολλεκτιβισμού. Ακόμη θυμάμαι την φιλόλογο στο μάθημα της έκθεσης να μας λέει πως πρέπει να έχουμε το κεφάλι ψηλά και να αγωνιζόμαστε για να μην γίνουμε σκλάβοι των επιχειρηματιών και πως όλοι μας αξίζουμε μια μόνιμη θέση στο δημόσιο και πρέπει να παλέψουμε γι αυτό το δικαίωμά μας.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Fast

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Fast
Ο Fast αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,306 μηνύματα.

O Fast έγραψε στις 14:02, 02-09-16:

#19
Αρχική Δημοσίευση από Ξεχασμένος
Εκτος βέβαια από τους δογματισμούς υπέρ της κρατικής μηχανής και του κολλεκτιβισμού. Ακόμη θυμάμαι την φιλόλογο στο μάθημα της έκθεσης να μας λέει πως πρέπει να έχουμε το κεφάλι ψηλά και να αγωνιζόμαστε για να μην γίνουμε σκλάβοι των επιχειρηματιών και πως όλοι μας αξίζουμε μια μόνιμη θέση στο δημόσιο και πρέπει να παλέψουμε γι αυτό το δικαίωμά μας.
Ναι το σχολείο πετυγχαίνει με εξαιρετική ακρίβεια την παραγωγή άθεων χριστιανών, με ότι αυτό συνεπάγεται. Θυμάμαι που έβλεπα και άκουγα τα αριστερά κόμματα στα πανεπιστήμια και έβρισκα μέσα καρκινώματα που άφησε το μάθημα της έκθεσης. Βέβαια πρέπει απ' την άλλη να σκεφτούμε πως τι να περίμενε κάποιος, καθώς καθημερινοί αμόρφωτοι άνθρωποι διδάσκουν. Προσωπικά δεν πρόσεχα ποτέ και αντιπαθούσα τους περισσότερους καθηγητές, αλλά οι περισσότεροι αν επιθυμούν να κάνουν οτιδήποτε αξιοσημείωτο θα πρέπει να αναλύσουν και να εξαλείψουν όλα όσα έμαθαν λάθος.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

jaycut

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη jaycut
Ο jaycut αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών . Έχει γράψει 16 μηνύματα.

O jaycut έγραψε στις 14:32, 02-09-16:

#20
Καλη κινηση,αλλα απ'οσο θυμαμαι γινεται μελετη ολων των θρησκειων στο βιβλιο της β λυκειου οπου ο μαθητης εχει αναπτυξη και μια κριση.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

hack3r

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη hack3r
Ο hack3r αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,562 μηνύματα.

O hack3r έγραψε στις 14:33, 02-09-16:

#21
Αρχική Δημοσίευση από Michel Foucault
Ναι το σχολείο πετυγχαίνει με εξαιρετική ακρίβεια την παραγωγή άθεων χριστιανών, με ότι αυτό συνεπάγεται. Θυμάμαι που έβλεπα και άκουγα τα αριστερά κόμματα στα πανεπιστήμια και έβρισκα μέσα καρκινώματα που άφησε το μάθημα της έκθεσης. Βέβαια πρέπει απ' την άλλη να σκεφτούμε πως τι να περίμενε κάποιος, καθώς καθημερινοί αμόρφωτοι άνθρωποι διδάσκουν. Προσωπικά δεν πρόσεχα ποτέ και αντιπαθούσα τους περισσότερους καθηγητές, αλλά οι περισσότεροι αν επιθυμούν να κάνουν οτιδήποτε αξιοσημείωτο θα πρέπει να αναλύσουν και να εξαλείψουν όλα όσα έμαθαν λάθος.
Γιατί να μπούνε σε αυτή τη διαδικασία? Όταν έχεις καταφέρει να γίνεις καθηγητής σε δημόσιο σχολείο πλέον η ζωή σου έχει μπει σε ένα δρόμο χωρίς επιστροφή, οπότε αυτό που πρέπει να κάνεις για να εξασφαλίσεις την ψυχική σου ηρεμία είναι να μπεις μέσα σε ένα πλασματικό κόσμο, στον οποΐο έχεις αξία, επιτελείς λειτούργημα, φυσικά είσαι κακοπληρωμένος και αδικημένος κτλ κτλ. Το κρατικό narrative προσφέρει ένα τέτοιο κόσμο οπότε voila! Πιστεύω πως υπάρχουν κάποιες κόκκινες γραμμές, κάποιοι συμβιβασμοί που άπαξ και κάποιος άνθρωπος τους κάνει τότε δεν υπάρχει πιθανότητα μεταβολής της σκέψης. Είναι σαν να είσαι παπάς. Άπαξ και χειροτονηθείς είναι λίγο δύσκολο να χάσεις την πίστη σου καθώς την διατηρούν οι εγκόσμιες απολαβές, πέραν του ότι αν το κάνεις πρέπει να παραδεχτείς πως τόσο καιρό ήσουν απατεώνας, κάτι που μόνο οι πιο γενναίες ψυχές αντέχουν. Και θεωρώ τον παπά πολύ πιο ακίνδυνο από το μέσο δάσκαλο στο γυμνάσιο\λύκειο.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

PeterTheGreat (Staphylococcus aureus)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη PeterTheGreat
Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 846 μηνύματα.

O PeterTheGreat έγραψε στις 14:39, 02-09-16:

#22
Αρχική Δημοσίευση από jaycut
Καλη κινηση,αλλα απ'οσο θυμαμαι γινεται μελετη ολων των θρησκειων στο βιβλιο της β λυκειου οπου ο μαθητης εχει αναπτυξη και μια κριση.



Αν 'μελέτη' εννοείς 'να μερικές σατανικές αιρέσεις και γιατί η ορθοδοξία είναι καλύτερη', τότε ναι, γίνεται.

Ίσως η μόνη σωστή κίνηση που έχει κάνει αυτή η κυβέρνηση. Αλλά τέσπα, ένα χαλασμένο ρολόι είναι σωστό δυο φορές την μέρα.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Fast

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Fast
Ο Fast αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,306 μηνύματα.

O Fast έγραψε στις 15:30, 02-09-16:

#23
Αρχική Δημοσίευση από Ξεχασμένος
Γιατί να μπούνε σε αυτή τη διαδικασία? Όταν έχεις καταφέρει να γίνεις καθηγητής σε δημόσιο σχολείο πλέον η ζωή σου έχει μπει σε ένα δρόμο χωρίς επιστροφή, οπότε αυτό που πρέπει να κάνεις για να εξασφαλίσεις την ψυχική σου ηρεμία είναι να μπεις μέσα σε ένα πλασματικό κόσμο, στον οποΐο έχεις αξία, επιτελείς λειτούργημα, φυσικά είσαι κακοπληρωμένος και αδικημένος κτλ κτλ. Το κρατικό narrative προσφέρει ένα τέτοιο κόσμο οπότε voila! Πιστεύω πως υπάρχουν κάποιες κόκκινες γραμμές, κάποιοι συμβιβασμοί που άπαξ και κάποιος άνθρωπος τους κάνει τότε δεν υπάρχει πιθανότητα μεταβολής της σκέψης. Είναι σαν να είσαι παπάς. Άπαξ και χειροτονηθείς είναι λίγο δύσκολο να χάσεις την πίστη σου καθώς την διατηρούν οι εγκόσμιες απολαβές, πέραν του ότι αν το κάνεις πρέπει να παραδεχτείς πως τόσο καιρό ήσουν απατεώνας, κάτι που μόνο οι πιο γενναίες ψυχές αντέχουν. Και θεωρώ τον παπά πολύ πιο ακίνδυνο από το μέσο δάσκαλο στο γυμνάσιο\λύκειο.
Εννοώ για τους μαθητές και τους πρώην μαθητές. Πλεόν το καθηγητιλίκι είναι ακόμα χειρότερη επιλογή ενώ επαγγέλματα όπως γιατρός/δικηγόρος έχουν χάσει πάρα πολύ έδαφος και συνεχίζουν να χειροτερεύουν γρήγορα και σταθερά. Οι άνθρωποι που θα αναδύονται πλεόν είναι κατ'εμέ αυτοί με διαφορετική νοοτροπία που είτε θα είναι επιχειρηματίες, είτε θα ασχολούνται με επενδύσεις, πωλήσεις και τα σχετικά. Η νοοτροπία ή, καλύτερα, η θρησκεία που μυεί το σχολεί στα παιδιά βρίσκεται σε χειρότερη θέση.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Χαρά.

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Χαρά.
H Χαρά. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών . Έχει γράψει 2,552 μηνύματα.

H Χαρά. έγραψε στις 17:39, 02-09-16:

#24
Αρχική Δημοσίευση από klean
Σωστή κατεύθυνση, αν και το κατά πόσο ένα ξεχωριστό μάθημα Θρησκειολογίας είναι απαραίτητο σε ένα σχολικό πρόγραμμα και μάλιστα σε κάθε τάξη, είναι συζητήσιμο.
Συμφωνω. Αλλα το προβλημα ειναι οτι δυστυχως το κρατος μας ειναι τοσο βαθια θρησκευομενο που οχι μονο παπαδες αλλα και ενα μεγαλο μερος του λαου ξεσηκωνεται οταν αρχισει καποιος να αμφισβητει πραγματα οπως: θρησκευτικα, προσευχη στο σχολειο, επισκεψεις στην εκκλησια ΜΕ το σχολειο κλπ.


Για μενα, θρησκεια και κρατος θα επρεπε να ηταν εντελως διαχωρισμενα. Και ενας λογος παραπανω στην εκπαιδευση.

Αρχική Δημοσίευση από Σωτηρης13
φιλοσοφία υπάρχει στη Β Λυκείου αλλά όλοι οι φιλόσοφοι λένε ότι το βιβλίο είναι πολύ κακογραμμένο
Ισχυει πως ειναι κακογραμμενο αλλα αυτο δεν ειναι επιχειρημα κατα της διδασκαλιας του μαθηματος σε μια ή παραπανω ταξεις. Απλως αλλαζεις το βιβλιο και προσπαθεις να φτιαξεις καλυτερο. Αν θυμαμαι καλα, καθηγητες φιλοσοφιας του τμηματος μου ειχαν αποπειραθει να στειλουν προτασεις για αλλαγες στο σχολικο βιβλιο αλλα παπαλα. Καμια φορα το προβλημα με τα σχολικα βιβλια εν γενει ειναι οτι η πολιτεια κανει του κεφαλιου της και δεν συμβουλευεται λιγο και την πανεπιστημιακη κοινοτητα

Αρχική Δημοσίευση από Σωτηρης13
πρέπει να μαθαίνουμε και τα καλά και τα κακά των θρησκειών
Δεν υπαρχει τετοιο πραγμα. Τι θα πει "τα καλα" και "τα κακα". Ο μονοθεισμος ειναι καλος και ο πολυθεισμος ειναι κακος; Σε αυτη τη θρησκεια φοβουνται τον θεο ενω στο χριστιανισμο ο θεουλης μας αγαπα; Δινοντας το ελευθερο στους θεολογους να συζητουν για τα "καλα" και τα "κακα" της εκαστοτε θρησκειας τους δινουμε ουσιαστικα το ελευθερο προπαγανδας υπερ του Χριστιανισμου.

Ναι, το καλυτερο μαλλον ειναι απλως να υπαρχει ενα οσο το δυνατον πιο αντικειμενο εγχειριδιο θρησκειολογιας σε καθε ταξη αλλα εν τελει, ο,τι και να κανουμε ο θεολογος θα καταληξει κατα πασα πιθανοτητα να φλυαρει για τον χριστιανισμο γιατι στο κατω κατω της γραφης αυτο ξερει καλυτερα, οποτε εχει και περισσοτερα να πει.

Επισης, γιατι να υπαρχει μαθημα θρησκειολογιας σε ολες τις ταξεις; Ειναι τοσο σημαντικο να μυηθουμε επι 12 χρονια σχολικων σπουδων στις εκαστοτε θρησκειες; Ενα-δυο χρονια ή ισως, ενα επιλεγομενο μαθημα δεν αρκει; Αλλα και παλι, θα βρεθουμε αντιμετωποι με λαϊκο ξεσηκωμο. xD
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

vassilis498

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη vassilis498
Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 5,602 μηνύματα.

O vassilis498 έγραψε στις 18:21, 02-09-16:

#25
Ούτε καν θρησκειολογία. Είνια σαν να δίνεις αξία σε έναν άχρηστο τομέα. Ως αντικείμενο της λαογραφίας θα έπρεπε να ανιτμετωπίζεται. πχ θες να κάνεις για τον πολιτισμό της Ινδίας; θα κάνεις και για τον Ινδουισμό και πάει λέγοντας.
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Morgaine

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Morgaine
H Morgaine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών . Έχει γράψει 71 μηνύματα.

H Morgaine έγραψε στις 18:29, 02-09-16:

#26
Αρχική Δημοσίευση από Σωτηρης13
φιλοσοφία υπάρχει στη Β Λυκείου αλλά όλοι οι φιλόσοφοι λένε ότι το βιβλίο είναι πολύ κακογραμμένο
Σαν μαθημα κατευθυνσης δεν υπαρχει; Ή σαν επιλεγομενο, δε θυμαμαι. Αλλα δεν ειναι κορμου νομιζω..;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

sofia10

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη sofia10
H sofia10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών . Έχει γράψει 138 μηνύματα.

H sofia10 έγραψε στις 18:35, 02-09-16:

#27
να σταματησουμε να εξεταζομαστε στο τελος της καθε χρονιας επιτελους
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Σωτηρης13 (Σωτήρης Παπαδόπουλος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Σωτηρης13
Ο Σωτήρης Παπαδόπουλος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 2,708 μηνύματα.

O Σωτηρης13 έγραψε στις 18:39, 02-09-16:

#28
Αρχική Δημοσίευση από Morgaine
Σαν μαθημα κατευθυνσης δεν υπαρχει; Ή σαν επιλεγομενο, δε θυμαμαι. Αλλα δεν ειναι κορμου νομιζω..;
τώρα είναι γενικής με το βιβλίο της κατεύθυνσης
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 846 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 18:45, 02-09-16:

#29
Ελλάδα, η χώρα όπου διδάσκεται 12 χρόνια η Θρησκεία (θρησκευτικά, θρησκειολογία κλπ) και 2 -το πολύ- φιλοσοφία (που εμπεριέχει θρησκευτικά θέματα).
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Σωτηρης13 (Σωτήρης Παπαδόπουλος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Σωτηρης13
Ο Σωτήρης Παπαδόπουλος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 2,708 μηνύματα.

O Σωτηρης13 έγραψε στις 18:48, 02-09-16:

#30
Αρχική Δημοσίευση από klean
Ελλάδα, η χώρα όπου διδάσκεται 12 χρόνια η Θρησκεία (θρησκευτικά, θρησκειολογία κλπ) και 2 -το πολύ- φιλοσοφία (που εμπεριέχει θρησκευτικά θέματα).
Στη Γ αν κάνω λάθος δε το διδάσκονται
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 846 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 18:50, 02-09-16:

#31
Αρχική Δημοσίευση από Σωτηρης13
Στη Γ αν κάνω λάθος δε το διδάσκονται
Μπορεί να έχεις δίκιο, την ουσία όμως..
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Fast

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Fast
Ο Fast αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,306 μηνύματα.

O Fast έγραψε στις 22:12, 02-09-16:

#32
Αρχική Δημοσίευση από klean
Ελλάδα, η χώρα όπου διδάσκεται 12 χρόνια η Θρησκεία (θρησκευτικά, θρησκειολογία κλπ) και 2 -το πολύ- φιλοσοφία (που εμπεριέχει θρησκευτικά θέματα).
Δε διαφωνώ, αλλά τι εννοείς φιλοσοφία;
Δεδομένου πως όπως είπα παραπάνω το σχολείο έχει θρησκευτικό χαρακτήρα, είναι αδύνατο να περιμένεις από τους φιλολόγους να διδάξουν τον αντιδημοκρατισμό του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη, τον ελιτισμό του Ηράκλειτου, οτιδήποτε έχει να κάνει με κινεζική φιλοσοφία και τώρα που το σκέφτομαι ακόμα και ο Βουδισμός αδύνατο είναι να διδαχτεί(και να κατανοηθεί) από τους παλαιομοδήτες θεοσεβούμενους χριστιανούς φιλολόγους ή τους μοντέρνους άθεους χριστιανούς/ριζοσπάστες.
Αν εννοείς να διδαχτεί η φιλοσοφική διάσταση της λογικής, τότε δεν υπάρχει ικανό δυναμικό.
Αν εννοείς να διδαχτεί συγκεκριμένα η φιλοσοφία του διαφωτισμού τότε και πάλι διαφωνώ, καθώς αν και βγάζει πάρα πολύ νόημα, ζητήματα όπως ελευθερία, η ελευθερία λόγου και ο ιντιβιντουαλισμός είναι κάθετες με τις αξίες των νέων ελλήνων.


Αν όμως εννοείς να διδάσκεται η φιλοσοφία με επιλεγμένα κομμάτια και νσ περνάν οι φιλόλογοι την προπαγάνδα που έχουν φάει(όπως κάνουν τώρα, με ή χωρίς μαθήματα φιλοσοφίας) τότε δεν μιλάς για τίποτα άλλο πέραν από ένα μάθημα θρησκευτικών, πιο φανατικό και "θεοσεβούμενο".


Εγώ προτείνω απλά να αντικατασταθεί με νεότερη ιστορία.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 846 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 22:33, 02-09-16:

#33
Δε χρειάζεται να βγαίνουν τα παιδιά με ντοκτορά από τη φιλοσοφική, βασικά και απλά πράγματα λέμε, πολλά εκ των οποίων ήδη υπάρχουν σε κάτι αραχνιασμένα βιβλία που δεν χρησιμοποιούνται ποτέ. Και η ιστορία είναι σαφώς ίσως το μεγαλύτερο κομμάτι των θρησκευτικών και πρέπει να το απορροφήσει.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Fast

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Fast
Ο Fast αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,306 μηνύματα.

O Fast έγραψε στις 22:42, 02-09-16:

#34
Αρχική Δημοσίευση από klean
Δε χρειάζεται να βγαίνουν τα παιδιά με ντοκτορά από τη φιλοσοφική, βασικά και απλά πράγματα λέμε, πολλά εκ των οποίων ήδη υπάρχουν σε κάτι αραχνιασμένα βιβλία που δεν χρησιμοποιούνται ποτέ. Και η ιστορία είναι σαφώς ίσως το μεγαλύτερο κομμάτι των θρησκευτικών και πρέπει να το απορροφήσει.
Δεν ξέρω τι εννοείς βασικά πράγματα και για κάποιο λόγο μου φαίνεται πως το μάθημα θα είναι άχρηστο
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 846 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 22:48, 02-09-16:

#35
Να βγάλω διδακτέα ύλη τώρα; Τι είναι φιλοσοφία, πώς εξελίχθηκε ιστορικά, οι ιδέες των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων, οι σχέσεις/επιδράσεις της με τις επιστήμες, τον κόσμο, στοιχεία λογικής, ηθικά θέματα - ψυχανάλυση, δόμηση των κοινωνιών, οι ιδέες του διαφωτισμού, οι πολιτικές θεωρίες, τα θρησκευτικά δόγματα είναι μερικά που μου έρχονται στο μυαλό. Κάποιος που έχει εντρυφήσει, θα έχει περισσότερα και καλύτερα να πει.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Fast

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Fast
Ο Fast αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,306 μηνύματα.

O Fast έγραψε στις 23:03, 02-09-16:

#36
... Κυριολεκτικά γι' αυτά έγραψα το λόγο που δεν θα ήταν σωστή η ενσωμάτωση τους στην εκπαίδευση...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Trafalgar

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Trafalgar
Ο Trafalgar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 18 μηνύματα.

O Trafalgar έγραψε στις 23:26, 02-09-16:

#37
Καλό είναι να γίνονται σιγά σιγά κάποιες αλλαγές-βελτιώσεις στην Παιδεία, οπως το να αντικατασταθούν τα Θρησκευτικά από Θρησκειολογία ή/και να ενταχθεί ένα μάθημα Φιλοσοφίας, όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Κατά πάσα πιθανότητα πάλι θα γίνουν λάθη. Επίσης, η τωρινή νοοτροπία δε θα αλλάξει άμεσα. Μια μεγάλη αλλαγή, όμως, όπως μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση ολόκληρης της Παιδείας ή αλλαγή νοοτροπίας, για να επιτευχθεί χρειάζεται να προηγηθούν μικρές και σταδιακές μεταβολές-βελτιώσεις. Συγκρίνεται, για παράδειγμα, η νοοτροπία και το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας του 2016 με του 1956;;;
Γι' αυτό, πιστεύω πως πρέπει να δεχόμαστε θετικά τέτοιες αλλαγές. Άλλωστε, η Ελλάδα πάντα ήταν και είναι δεκαετίες πίσω σχεδόν σε όλα!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 846 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 23:30, 02-09-16:

#38
Αρχική Δημοσίευση από Michel Foucault
... Κυριολεκτικά γι' αυτά έγραψα το λόγο που δεν θα ήταν σωστή η ενσωμάτωση τους στην εκπαίδευση...
Έχω την αντίθετη άποψη προφανώς. Διάβασα αυτά που έγραψες, αλλά δεν με πείθουν. Τι θα πει δηλαδή πάνε ενάντια στις αξίες μας; ή οι καθηγητές δεν θα είναι ικανοί να τα διδάξουν; Εδώ έχετε βγάλει τους καθηγητές του δημοσίου λαμόγια, τεμπέληδες και πολλά χειρότερα. Αν δηλαδή πούμε ότι αυτοί οι ανίκανοι ούτε μαθηματικά μπορούν να διδάξουν, να καταργήσουμε τα μαθηματικά;
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Fast

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Fast
Ο Fast αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,306 μηνύματα.

O Fast έγραψε στις 01:15, 03-09-16:

#39
Αρχική Δημοσίευση από klean
Έχω την αντίθετη άποψη προφανώς. Διάβασα αυτά που έγραψες, αλλά δεν με πείθουν. Τι θα πει δηλαδή πάνε ενάντια στις αξίες μας; ή οι καθηγητές δεν θα είναι ικανοί να τα διδάξουν; Εδώ έχετε βγάλει τους καθηγητές του δημοσίου λαμόγια, τεμπέληδες και πολλά χειρότερα. Αν δηλαδή πούμε ότι αυτοί οι ανίκανοι ούτε μαθηματικά μπορούν να διδάξουν, να καταργήσουμε τα μαθηματικά;
Και πάλι καμιά απάντηση. Θα προσπαθήσω να επεξηγήσω. Δεν καταλαβαίνεις πως κάτι είναι ενάντια στις αξίες σου; Οκ, καταρχάς πρέπει να κοιτάξεις καμιά wikipedia ή τίποτα τέτοιο για να το καταλάβεις καθώς είναι πάρα πολύ βασικό, αλλά προς το παρόν σκέψου αυτό: Με τον ίδιο τρόπο που ο θεοσεβούμενος καθηγητής θρησκευτικών που τόσο απεχθάνεσαι αδυνατεί να διδάξει και να κατανοήσει τις αρετές της αμφισβήτησης και της αντικειμενικότητας, το ίδιο αδύνατο είναι για έναν οποιοδήποτε εκπαιδευτικό να διδάξει και να κατανοήσει οτιδήποτε απ' αυτά. Είναι "αξίες", αντιλήψεις της κοινωνίας. Δε μπορείς να περιμένεις από το εκπαιδευτικό σύστημα επί χίτλερ να αναλύει τις αρετές της ελευθερίας του λόγου, εκτός αν συμπεράνει πως υπάρχουν στη ναζιστική Γερμανία. Με τον ίδιο τρόπο δε μπορείς να περιμένεις από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα να διδάσκει τίποτα απ' όλα αυτά που είπα εκτός αν εφαρμώσει φοβερή προπαγάνδα, δηλαδή διδάσκοντας θρησκευτικά. Μια τρύπα στο νερό.

Η λογική είτε στη φιλοσοφική είτε στη μαθηματική της διάσταση είναι αδύνατο να απομνημονευτεί όπως μπορεί ο μαθητής να αποστηθίσει αλγορίθμους για μαθηματικές ασκήσεις. Αυτό, και σκέψου επίσης πως δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έχουν διδαχθεί κάτι τέτοιο. Πολλά εμπόδια. Στα μαθηματικά ναι οι περισσότεροι καθηγητές δεν καταλαβαίνουν τι διδάσκουν και τώρα θυμήθηκα περιπτώσεις σε μαθηματικά και φυσική που οι καλοί μαθητές διόρθωναν τακτικα'τους ανίκανους καθηγητές, αλλά, εν τέλει, δεν πειράζει τόσο καθώς ο καθένας μπορεί να μάθει μόνος του. Με τη λογική είναι λίγο χειρότερο αλλά καμιά φοβερή διαφορά, γιατί όμως να το επεκτύνεις; Καλύτερα να βάλεις περισσότερη ιστορία ή, πολύ καλύτερα, αγγλικά!
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 846 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 08:52, 03-09-16:

#40
Τα μαθηματικά είναι πολύ περισσότερα από αλγόριθμοι. Είναι και φιλοσοφία.
Πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό νομίζω. Σιγά το πράμα δηλαδή για πράγματα που διδάσκονται σε παιδιά 14 χρονών. Ότι πρέπει να γίνουν επιμορφώσεις το λέει κι ο υπουργός. Προσφιλής βέβαια η λογική πονάει πόδι, κόβω πόδι. Δε θα είχε μείνει μάθημα για μάθημα έτσι.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 846 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 15:34, 03-09-16:

#41
Μια πιο αναλυτική περιγραφή της νέας λογικής των θρησκευτικών: http://www.stokokkino.gr/article/100...tai-se-dialogo

Αρκετά αισιόδοξα όλα αυτά.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

poetryfreak1

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη poetryfreak1
H poetryfreak1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 21 μηνύματα.

H poetryfreak1 ἡ ψυχή μας αὔριο κάνει πανιά. έγραψε στις 09:25, 05-03-17:

#42
Έχουν ήδη ξεκινήσει...
Εδώ δεν ξέρουμε καλά καλά για την ίδια μας τη θρησκεία, τον Χριστιανισμό και κατά τα άλλα μαθαίνουμε και για τις άλλες...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Ryuzaki (Lost in Infinity)

Πτυχιούχος

Το avatar του χρήστη Ryuzaki
Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Θεσσαλονίκης . Έχει γράψει 374 μηνύματα.

O Ryuzaki έγραψε στις 12:15, 05-03-17:

#43
Αρχική Δημοσίευση από poetryfreak1
Έχουν ήδη ξεκινήσει...
Εδώ δεν ξέρουμε καλά καλά για την ίδια μας τη θρησκεία, τον Χριστιανισμό και κατά τα άλλα μαθαίνουμε και για τις άλλες...
Μαα ο πάδρε έχει καβατζώσει μέρος σε κάθε τετράγωνο, πώς δεν ξέρεις για το Χριστιανισμό;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

hack3r

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη hack3r
Ο hack3r αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,562 μηνύματα.

O hack3r έγραψε στις 12:49, 05-03-17:

#44
Αρχική Δημοσίευση από Fast
Και πάλι καμιά απάντηση. Θα προσπαθήσω να επεξηγήσω. Δεν καταλαβαίνεις πως κάτι είναι ενάντια στις αξίες σου; Οκ, καταρχάς πρέπει να κοιτάξεις καμιά wikipedia ή τίποτα τέτοιο για να το καταλάβεις καθώς είναι πάρα πολύ βασικό, αλλά προς το παρόν σκέψου αυτό: Με τον ίδιο τρόπο που ο θεοσεβούμενος καθηγητής θρησκευτικών που τόσο απεχθάνεσαι αδυνατεί να διδάξει και να κατανοήσει τις αρετές της αμφισβήτησης και της αντικειμενικότητας, το ίδιο αδύνατο είναι για έναν οποιοδήποτε εκπαιδευτικό να διδάξει και να κατανοήσει οτιδήποτε απ' αυτά. Είναι "αξίες", αντιλήψεις της κοινωνίας. Δε μπορείς να περιμένεις από το εκπαιδευτικό σύστημα επί χίτλερ να αναλύει τις αρετές της ελευθερίας του λόγου, εκτός αν συμπεράνει πως υπάρχουν στη ναζιστική Γερμανία. Με τον ίδιο τρόπο δε μπορείς να περιμένεις από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα να διδάσκει τίποτα απ' όλα αυτά που είπα εκτός αν εφαρμώσει φοβερή προπαγάνδα, δηλαδή διδάσκοντας θρησκευτικά. Μια τρύπα στο νερό.

Η λογική είτε στη φιλοσοφική είτε στη μαθηματική της διάσταση είναι αδύνατο να απομνημονευτεί όπως μπορεί ο μαθητής να αποστηθίσει αλγορίθμους για μαθηματικές ασκήσεις. Αυτό, και σκέψου επίσης πως δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έχουν διδαχθεί κάτι τέτοιο. Πολλά εμπόδια. Στα μαθηματικά ναι οι περισσότεροι καθηγητές δεν καταλαβαίνουν τι διδάσκουν και τώρα θυμήθηκα περιπτώσεις σε μαθηματικά και φυσική που οι καλοί μαθητές διόρθωναν τακτικα'τους ανίκανους καθηγητές, αλλά, εν τέλει, δεν πειράζει τόσο καθώς ο καθένας μπορεί να μάθει μόνος του. Με τη λογική είναι λίγο χειρότερο αλλά καμιά φοβερή διαφορά, γιατί όμως να το επεκτύνεις; Καλύτερα να βάλεις περισσότερη ιστορία ή, πολύ καλύτερα, αγγλικά!
Καταλήγουμε εν τέλει πως η μόνη αρμοδιότητα του σχολείου είναι να τροφοδοτεί τους μαθητές με τεχνικές/γνώσεις και ικανότητες, κάτι που σύντομα θα ειδικά προγράμματα θα μπορούν να κάνουν πολύ καλύτερα από ένα δάσκαλο.

Αρχική Δημοσίευση από klean
Τα μαθηματικά είναι πολύ περισσότερα από αλγόριθμοι. Είναι και φιλοσοφία.
Πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό νομίζω. Σιγά το πράμα δηλαδή για πράγματα που διδάσκονται σε παιδιά 14 χρονών. Ότι πρέπει να γίνουν επιμορφώσεις το λέει κι ο υπουργός. Προσφιλής βέβαια η λογική πονάει πόδι, κόβω πόδι. Δε θα είχε μείνει μάθημα για μάθημα έτσι.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 846 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 13:52, 05-03-17:

#45
To point δηλαδή ποιο είναι; Ότι στο ελληνικό σχολείο δε μπορεί να διδαχθεί φιλοσοφία; Ιστορία όμως μπορεί, έτσι; Ενδιαφέρον, αλλά άτοπο.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Objectivism (Covfefe)

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη Objectivism
Ο Covfefe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 957 μηνύματα.

O Objectivism έγραψε στις 14:09, 05-03-17:

#46
Με ορθό τρόπο, τιποτα δεν μπορει να διδαχθεί σε ελληνικό σχολείο. Ο λόγος είναι απλός. Το δημόσιο σχολείο δεν έχει ως κύριο σκοπό την ποιότητα του μαθήματος αλλά την ποσότητα των μαθητών.
Έχω γυρίσει πολλά σχολεία, από δημοτικά μέχρι και λύκεια. Η κατάσταση είναι άθλια αλλά αν σας δώσω παραδείγματα, θα τα αποκαλέσετε "μεμονωμένες περιπτώσεις".
Καθηγητές να κάνουν δεξιά προπαγάνδα στα διαλείμματα, καθηγήτριες να κάνουν αριστερή προπαγάνδα στο μάθημα, σχεδόν καθυστερημένους 30χρονους παρθένους να μας κάνουν θρησκευτηκα, καθηγητές φιλοσοφίας να φαίρονται σαν παιδιά και να μην διδάσκουν.

Μπορώ με ασφάλεια να πω πως το σχολείο δεν μου έμαθε τίποτα πέρα από 2-3 πραγματάκια βασικά. Τα υπόλοιπα τα έμαθα από γονείς, φροντιστήριο και προσωπική μελέτη.
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Johnny15
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 7,009 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε στις 14:12, 05-03-17:

#47
Η ιστορία είναι κάτι συγκεκριμένο, η φιλοσοφία δεν είναι κάτι συγκεκριμένο. Προσπαθώ να φανταστώ πως θα γινόταν το μάθημα της φιλοσοφίας στην τάξη μου και πραγματικά δεν μπορώ. Για να μελετήσεις φιλοσοφία πρέπει να διαβάζεις βιβλία ολόκληρα, δεν μπορεί να γίνει μέσω μαθήματος κάποιες ώρες την εβδομάδα. Είναι κάτι που μόνο ο καθένας μόνος του μπορεί να κάνει.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 846 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 16:43, 05-03-17:

#48
Η ιστορία είναι κάτι συγκεκριμένο; Σε καμιά περίπτωση. Άλλωστε γιατί τα θέματα που ανακύπτουν πάντα έχουν να κάνουν ως επί το πλείστον με τα βιβλία ιστορίας; Δεν έχω δει πουθενά να γίνεται θέμα για τα βιβλία φιλοσοφίας ή κοινωνιολογίας. Ελάτε τώρα. Ο συλλογισμός είναι άκυρος εξαρχής και καταλήγει σε απορριπτικές λογικές (βλέπε Objectivism) οι οποίες μπορεί να γίνουν και επικίνδυνες (βλέπε πρακτικές χρυσαυγιτών). Μπορούν να διδαχθούν βασικά, επιστημονικά τεκμηριωμένα πράγματα για κάθε μάθημα, με τα κατάλληλα μέτρα προφανώς, επιμόρφωση κλπ.
-3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

hack3r

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη hack3r
Ο hack3r αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,562 μηνύματα.

O hack3r έγραψε στις 16:52, 05-03-17:

#49
Αδερφέ ζεις εκτός τόπου και χρόνου. Μηδενική επαφή με την Ελληνική πραγματικότητα.
5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 846 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 16:57, 05-03-17:

#50
Αν η επαφή με την στρεβλή ελληνική πραγματικότητα καταλήγει στην εύκολη και άκοπη πρόταση της επιτάχυνσης της διάλυσης, με γεια μας.
-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους