Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 81,984 εγγεγραμμένα μέλη και 2,809,685 μηνύματα σε 79,745 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 656 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool.

Εγγραφή Βοήθεια

Βοήθεια/Απορίες στη Χημεία κατεύθυνσης

fraoulitsa_zoum

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη fraoulitsa_zoum
H fraoulitsa_zoum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2 μηνύματα.

H fraoulitsa_zoum έγραψε στις 15:51, 22-10-09:

#1
όταν λέει οτι στα στοιχεία μετάπτωσεις η αύξηση του ατομικού αριθμού συνοδεύεται απο μικρή ελάτωσση της ατομικής ακτίνας τι εννοεί

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

parantop

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη parantop
Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 36 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 200 μηνύματα.

O parantop έγραψε στις 18:48, 22-10-09:

#2
Εννοεί ότι καθώς μεγαλώνει ο ατομικός αριθμός, μεγαλώνει δηλαδή ο αριθμός των πρωτονίων στον πυρήνα, αυξάνει το θετικό φορτίο. Ο πυρήνας έλκει πιο ισχυρά τα ηλεκτρόνια και έτσι έχουμε μείωση στο μέγεθος του ατόμου!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

costas93 (Κώστας)

Μαθητής Β' λυκείου

Το avatar του χρήστη costas93
Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Μυτιλήνη (Λέσβος). Έχει γράψει 16 μηνύματα.

O costas93 έγραψε στις 00:06, 23-10-09:

#3
Αρχική Δημοσίευση από parantop
Εννοεί ότι καθώς μεγαλώνει ο ατομικός αριθμός, μεγαλώνει δηλαδή ο αριθμός των πρωτονίων στον πυρήνα, αυξάνει το θετικό φορτίο. Ο πυρήνας έλκει πιο ισχυρά τα ηλεκτρόνια και έτσι έχουμε μείωση στο μέγεθος του ατόμου!
Όχι ακριβώς...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

napstor

Μαθητής Β' λυκείου

Το avatar του χρήστη napstor
Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 682 μηνύματα.

O napstor έγραψε στις 00:19, 23-10-09:

#4
ειναι καθηγητης.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

air*

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη air*
Ο air* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 16 μηνύματα.

O air* έγραψε στις 13:50, 23-10-09:

#5
Ε, και; Τον καθιστά αυτή η ιδιότητα του αυτόματα ως αλάνθαστο;

Αν και βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο Κώστας..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Οδυσσέας

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη Οδυσσέας
Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 2,338 μηνύματα.

O Οδυσσέας έγραψε στις 14:37, 23-10-09:

#6
Αρχική Δημοσίευση από parantop
Εννοεί ότι καθώς μεγαλώνει ο ατομικός αριθμός, μεγαλώνει δηλαδή ο αριθμός των πρωτονίων στον πυρήνα, αυξάνει το θετικό φορτίο. Ο πυρήνας έλκει πιο ισχυρά τα ηλεκτρόνια και έτσι έχουμε μείωση στο μέγεθος του ατόμου!
Aυξάνονται τα πρωτόνια;Αν ένα πράγμα ʼεχω μάθημα από τη χημεία στη ζωη μου είναι ότι τα ηλεκτρόνια μεταφέρονται από το ένα άτομο στο άλλο και τα πρωτόνια παραμένουν.Συγγνώμη αν κάνω λάθος.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

g!orgos (Γιώργος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη g!orgos
Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Αθήνας και μας γράφει απο Άργος (Αργολίδα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.

O g!orgos έγραψε στις 15:02, 23-10-09:

#7
Αυτό που λέει ότι τα πρωτόνια αυξάνονται προφανώς εννοεί ότι καθώς προχωράμε προς τα δεξιά στον Π.Π αυξάνεται ο ατομικός Αριθμός των στοιχείων.. Πάμε στα στοιχεία μετάπτωσης.. Τα στοιχεία αυτά (με 2 εξαιρέσεις σε κάθε περίοδο) έχουν 2 ηλεκτρόνια στην εξωτερική τους στιβάδα καθώς συμπληρώνεται μια d υποστιβάδα που είναι εσωτερική... Για αυτό το λόγο η ατομική ακτίνα μεταβάλλεται μεν κατα λίγο δε..
Βέβαια , αν πάρουμε τον πίνακα του σχολικού θα δούμε ότι παρατηρούνται αυξομειώσεις δηλ μέχρι τη μεση μειώνεται κ μετά αυξάνεται αλλά αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω...!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Οδυσσέας

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη Οδυσσέας
Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 2,338 μηνύματα.

O Οδυσσέας έγραψε στις 15:04, 23-10-09:

#8
Κάτσε,μιλάμε για διαφορετικά σοιχεία του Π.Π. ή για ιόντα που χάνουν ηλεκτρόνια;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

g!orgos (Γιώργος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη g!orgos
Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Αθήνας και μας γράφει απο Άργος (Αργολίδα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.

O g!orgos έγραψε στις 15:06, 23-10-09:

#9
Έτσι όπως το θέτει η κοπέλα στην αρχή προφανώς μιλάει για στοιχεία και όχι για ιόντα..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mike-kun

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη mike-kun
Ο mike-kun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 22 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 22 μηνύματα.

O mike-kun έγραψε στις 17:57, 25-10-09:

#10
Παιδιά χρειάζομαι επειγόντως βοηθεία σχετικά με την αντιστροφή τον υποστοιβάδων όταν κάνουμε την κατανομή τους.
Δεν έχω καταλάβει το πώς την κάνουμε το γιατί και σε ποίες περιπτώσεις.

Ευχαριστώ προκαταβολικά
-----------------------------------------
/bump

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

confusius

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη confusius
H confusius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυτικής Παραγωγής Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθήνας . Έχει γράψει 145 μηνύματα.

H confusius έγραψε στις 20:23, 25-10-09:

#11
Tα άτομα δομούνται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να έχουν την μικρότερη ενέργεια και συνεπώς την μέγιστη δυνατή σταθερότητα.
Σύμφωνα με τον μνημονικό κανόνα για την συμπλήρωση των υποστιβάδων (το κλασσικό σχεδιάκι που τραβάμε τις γραμμές διαγώνια, υπάρχει στο βιβλίο στη σελίδα 15), η υποστιβάδα 4s έχει χαμηλότερη ενέργεια απ την υποστιβάδα 3d που συμπληρώνεται στη συνέχεια. Όταν όμως μπει έστω και ένα ηλεκτρόνιο σε υποστιβάδα 3d, αλλάζουν οι απώσεις μεταξύ των ηλεκτρονίων, οπότε αυτή αποκτά χαμηλότερη ενέργεια απ την υποστιβάδα 4s.
Έτσι, όταν γράφουμε την ηλεκτρονιακή δόμη του ατόμου πρώτα γράφουμε την υποστιβάδα 3d και μετά την 4s.
Ανάλογα γίνεται και η δόμηση σε υποστιβάδες ns, (n-1)d και (n-2)f.

Πχ.
Το στοιχείο Ti με ατομικό αριθμό 22. Η δόμηση του έχει ως εξής:
Αρχικά:
Όμως αφού μπαίνουν ηλεκτρόνια στην υποστιβάδα 3d η σωστή δόμηση θα είναι:


Ειδική περίπτωση:

Όταν κατά την ηλεκτρονιακή δόμηση προκύψει , δηλαδή έχει 4 ηλεκτρόνια σε d τροχιακό, τότε θα φύγει το ένα ηλεκτρόνιο απ την υποστιβάδα ns και θα πάει στην υποστιβάδα (n-1)d για να ημισυμπληρωθεί.
Το ίδιο συμβαίνει και όταν έχουμε υποστιβάδα d με 9 ηλεκτρόνια. Φεύγει το ένα απ την στιβάδα s που ακολουθεί και συμπληρώνει 10.
Πχ: το στοιχείο Cu με ατομικό αριθμό 29. Έχει ηλεκτρονιακή δόμηση:
Αρχικά:
Επειδή έχουν μπει ηλεκτρόνια στην υποστιβάδα 3d αυτή θα αποκτήσει χαμηλότερη ενέργεια απ την 4s,δηλαδή η δομή θα είναι:

Βλέπεις δηλαδή ότι πρόκειται για περίπτωση με υποστιβάδα d που έχει 9 ηλεκτρόνια. Άρα θα φύγει το ένα απ την εξωτερική (4s) και θα συμπληρώσει την υποστιβάδα 3d. Δηλαδή η τελική δόμηση θα είναι:


ΠΡΟΣΟΧΗ: Όταν γίνεται δόμηση κατιόντος σε στοιχεία που έχουν ηλεκτρόνια σε υποστιβάδες d τότε τα ηλεκτρόνια που αφαιρούνται, αφαιρούνται πρώτα απ την εξωτερική στιβάδα ns και μετά απ την (n-1)d.
Πχ στο στοιχείο που δομήσαμε παραπάνω, το Τi:
Τi+ Γράφουμε την ηλεκτρονιακή δόμηση του στοιχείου στην θεμελιώδη κατάσταση: Αρχικά
όπως είπαμε όμως γράφεται:
Κι εσύ θες το Ti+: Θα αφαιρέσεις ένα ηλεκτρόνιο απ την εξωτερική στιβάδα, δηλαδή απ την 4s:


Ελπίζω να βοήθησα,σόρρυ για το μεγάλο μήνυμα προσπάθησα μόνο να τα κάνω πιο κατανοητά.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mike-kun

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη mike-kun
Ο mike-kun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 22 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 22 μηνύματα.

O mike-kun έγραψε στις 21:40, 25-10-09:

#12
Χίλια ευχαριστώ!
Να σαι καλά!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

chem22

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη chem22
Ο chem22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.

O chem22 έγραψε στις 22:36, 25-10-09:

#13
Επίσης ...6s2 4f5 γίνεται ....4f56s2

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mike-kun

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη mike-kun
Ο mike-kun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 22 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 22 μηνύματα.

O mike-kun έγραψε στις 23:45, 25-10-09:

#14
Thanks

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Kansas Rocks! (Δέσποινα)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη Kansas Rocks!
H Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 984 μηνύματα.

H Kansas Rocks! έγραψε στις 13:59, 27-10-09:

#15
Μα η κοπέλα αναφέρεται στα στοιχεία μετάπτωσης, και όχι γενικά, και μάλιστα μιλάει για μικρή ελάττωση της ατομικής ακτίνας. Υποθέτω πως έχει καταλάβει για ποιο λόγο μειώνεται η ατομική ακτίνα γενικά για οποιοδήποτε στοχείο.
Στα στοιχεία μετάπτωσης όμως, καθώς προχωράμε κατά μήκος της περίοδου, άρα όταν αυξάνεται ο Z, τα τελευταία ηλεκτρόνια, τοποθετούνται στην εσωτερική d υποστιβαδα, άρα έχουμε μικρή ελάττωση της ατομικής ακτίνας, λόγω μεγαλύτερης έλξης και σε αυτήν την περίπτωση.
Δεν επηρεάζονται τα ηλεκτρόνια της εξωτερικής n υποστιβάδας, αλλά της (n-1)d. Δηλαδή το μέγεθος του ατόμου μεταβάλλεται ελάχιστα.
Δηλαδή αυτό που είπε ο g!orgos. Και όχι γενικά.
Και μάλλον μιλάει για στοιχεία. Κατά μήκος της περιόδου. Για ιόντα, τώρα, εκεί θα τα βρίσκουμε μέσα από την ηλεκτρονιακή δόμηση.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

g!orgos (Γιώργος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη g!orgos
Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Αθήνας και μας γράφει απο Άργος (Αργολίδα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.

O g!orgos έγραψε στις 19:37, 27-10-09:

#16
Συμφωνώ με την Kansas Rocks! .. Έχω και κάτι άλλο να προσθέσω : Αν παρατηρήσουμε προσεκτικά το σχολικό βιβλίο θα παρατηρήσουμε το εξής παράδοξο Στην σελίδα 24 στο πίνακα πάνω πάνω βλέπουμε ότι μέχρι π.χ το Tc μειώνεται η ατομική ακτίνα ένω μετά από αυτό αυξάνεται και κάτι αντίστοιχι παρατηρείται και στην 3η περίοδο.. Δηλ δεν μποούμε να πούμε ότι μειώνεται ελάχιστα αν θέλουμε να ειμαστε ακριβείς Αλλά νομίζω αυτό ξεφεύγει από τα όρια του βιβλίου και της μελέτης των πανελλαδικών.. Απλά εκέι που το διάβαζα το παρατήρησα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Kansas Rocks! (Δέσποινα)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη Kansas Rocks!
H Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 984 μηνύματα.

H Kansas Rocks! έγραψε στις 00:10, 28-10-09:

#17
Αρχική Δημοσίευση από g!orgos
Συμφωνώ με την Kansas Rocks! .. Έχω και κάτι άλλο να προσθέσω : Αν παρατηρήσουμε προσεκτικά το σχολικό βιβλίο θα παρατηρήσουμε το εξής παράδοξο Στην σελίδα 24 στο πίνακα πάνω πάνω βλέπουμε ότι μέχρι π.χ το Tc μειώνεται η ατομική ακτίνα ένω μετά από αυτό αυξάνεται και κάτι αντίστοιχι παρατηρείται και στην 3η περίοδο.. Δηλ δεν μποούμε να πούμε ότι μειώνεται ελάχιστα αν θέλουμε να ειμαστε ακριβείς Αλλά νομίζω αυτό ξεφεύγει από τα όρια του βιβλίου και της μελέτης των πανελλαδικών.. Απλά εκέι που το διάβαζα το παρατήρησα
Το πρόσεξα τώρα που το είπες... Για ποιο λόγο συμβαίνει όμως αυτό? Καλά, το βιβλίο δε δίνει πολλές πληροφορίες για τα στοιχεία μετάπτωσης, αλλά σαν απορία είναι καλή.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

g!orgos (Γιώργος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη g!orgos
Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Αθήνας και μας γράφει απο Άργος (Αργολίδα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.

O g!orgos έγραψε στις 18:25, 28-10-09:

#18
Θα σε γελάσω και δεν το θέλω Θα ρωτήσω το χημικό μου και αν έχει κάτι κατά νου θα το ποστάρω..!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

christina141 (Χριστινα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη christina141
H Χριστινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Χημείας Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 264 μηνύματα.

H christina141 έγραψε στις 00:11, 29-10-09:

#19
εχω μια ασκηση για αυριο στο πανεπιστημιο κ δεν θυμαμαι τι διαφορα αναμεσα στο πυκνο κ αραιο HCl οταν αυτο αντιδρα με NaCl(κορεσμενο),δηλαδη τι αντιδραση γινεται σε καθε περιπτωση κ ποια τα προιόντα?οποιος μπορει ας βοηθησει,ευχαριστω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

vimaproto

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη vimaproto
Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 888 μηνύματα.

O vimaproto έγραψε στις 10:10, 30-10-09:

#20
Αρχική Δημοσίευση από christina141
εχω μια ασκηση για αυριο στο πανεπιστημιο κ δεν θυμαμαι τι διαφορα αναμεσα στο πυκνο κ αραιο HCl οταν αυτο αντιδρα με NaCl(κορεσμενο),δηλαδη τι αντιδραση γινεται σε καθε περιπτωση κ ποια τα προιόντα?οποιος μπορει ας βοηθησει,ευχαριστω
Μήπως ζητάς την αντίδραση του Cl με ΝαΟΗ? Αν ναι για να μη επανέλθω
Αραιό Cl2 +2NaOH=>NaCl+NaClO+H2O
Πυκνό 3Cl2+6NaOH=>5NaCl+NaClO3+3H2O

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

christina141 (Χριστινα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη christina141
H Χριστινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Χημείας Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 264 μηνύματα.

H christina141 έγραψε στις 16:45, 30-10-09:

#21
Αρχική Δημοσίευση από vimaproto
Μήπως ζητάς την αντίδραση του Cl με ΝαΟΗ? Αν ναι για να μη επανέλθω
Αραιό Cl2 +2NaOH=>NaCl+NaClO+H2O
Πυκνό 3Cl2+6NaOH=>5NaCl+NaClO3+3H2O


οχι,την εβγαλα την ακρη τελικα,ειχε λιγο μπερδεμενα την αντιδραση κ πως το θελει,λεω κ εγω πως γινεται να αντιδρασει NaCl με HCl...γι αυτο δεν το εβρισκα...ευχαριστω παντως που απαντησες!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

billpap

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη billpap
Ο billpap αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 53 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 2 μηνύματα.

O billpap έγραψε στις 12:54, 04-01-10:

#22
Να θυμάσαι ότι οι κύριοι κβαντικοί αριθμοί πρέπει να είναι συνεχόμενοι 1s2 2s2 3s2 3p6 3d8 4s2

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

lowbaper92 (Χάρης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη lowbaper92
Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,308 μηνύματα.

O lowbaper92 Φτιάξε μια φραπού κι άφησέ με μόνο... έγραψε στις 14:44, 08-01-10:

#23
Για δειτε 2 καλα Σ-Λ:

1) Αν κατα την αραίωση ενος υδατικού δ/τος σε διπλασιο όγκο το pH διατηρείται σταθερό,το διαλυμα ειναι ρυθμιστικο.

2) Ένα διαλυμα που περιεχει το οξύ ΗΑ 0,1Μ και το άλας ΝαΑ 0,2Μ ειναι ρυθμιστικό.

Θελω και δικαιολόγηση ε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

blacksheep (ΓιαννηςΤουφεξης)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη blacksheep
Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.

O blacksheep έγραψε στις 14:47, 08-01-10:

#24
1)λαθος.η προταση ειναι λαθος,αφου και στην περιπτωση ουδετερους αλατος σε διπλασιασμο του ογκου το Ph=7=σταθ.

2)Λαθος,αφου το HΑ δεν γνωριζουμε αν ειναι ισχυρο οξυ.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

lowbaper92 (Χάρης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη lowbaper92
Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,308 μηνύματα.

O lowbaper92 Φτιάξε μια φραπού κι άφησέ με μόνο... έγραψε στις 14:52, 08-01-10:

#25
Αρχική Δημοσίευση από blacksheep
1)λαθος.η προταση ειναι λαθος,αφου και στην περιπτωση ουδετερους αλατος σε διπλασιασμο του ογκου το Ph=7=σταθ.

2)Λαθος,αφου το HΑ δεν γνωριζουμε αν ειναι ισχυρο οξυ.


:no1:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

blacksheep (ΓιαννηςΤουφεξης)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη blacksheep
Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.

O blacksheep έγραψε στις 14:53, 08-01-10:

#26
Ε δεν ηταν δυσκολα.BTw ξερεις κανα επαναληπτικο βοηθημα στη χημεια?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

lowbaper92 (Χάρης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη lowbaper92
Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,308 μηνύματα.

O lowbaper92 Φτιάξε μια φραπού κι άφησέ με μόνο... έγραψε στις 14:58, 08-01-10:

#27
Αρχική Δημοσίευση από blacksheep
Ε δεν ηταν δυσκολα.BTw ξερεις κανα επαναληπτικο βοηθημα στη χημεια?
Δεν ηταν δυσκολα αλλα και στα 2 μπορεις να παρασυρθεις εύκολα...
Όσο για το βοηθημα δεν μπορω να σε βοηθήσω γιατι ειμαι τεχνολογική..Ο Σαλτερής πάντως (αν δεν κανεις αυτον) εχει καλες ασκήσεις και τα θεματα των εξετάσεων ειναι καλή επαναληψη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Orestes (Ορέστης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Orestes
Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος --- και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 663 μηνύματα.

O Orestes Dderp έγραψε στις 15:04, 08-01-10:

#28
Άμα πάλι έχεις Σαλτερή πάρε και τον Μιχέλη από Ελληνοεκδοτική και είσαι υπερκαλυμμένος... Έχει άφθονες ασκήσεις σε κάθε κεφάλαιο και άλλες τόσες στη γενική επανάληψη στο τέλος.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

blacksheep (ΓιαννηςΤουφεξης)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη blacksheep
Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.

O blacksheep έγραψε στις 22:47, 08-01-10:

#29
Ευχαριστω,παιδες.Τον σαλτερη τον εβγαλα προ πολλου.Θα κοιταξω για τον μιχελη,που μου προτεινατε.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

lowbaper92 (Χάρης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη lowbaper92
Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,308 μηνύματα.

O lowbaper92 Φτιάξε μια φραπού κι άφησέ με μόνο... έγραψε στις 15:28, 09-01-10:

#30
Αν μπορεί καποιος, ας με βοηθήσει στο (β) ερωτημα ..Βγαζω το σωστό αποτέλεσμα (pH=0) αλλά δεν ειμαι απολυτα σιγουρος για τον τρόπο..

Υδατικό διάλυµα ΝΗ4Cl (∆) έχει συγκέντρωση 0,1Μ και pH=5 στους 250C.

A) Να υπολογίσετε τη σταθερά ιοντισµού για το ΝΗ4+ στους 25oC καθώς
και τον βαθµό ιοντισµού του.

Β) 500ml του διαλύµατος (∆) αραιώνονται στον 10πλάσιο όγκο µε προσθήκη
Η2Ο, οπότε προκύπτει διάλυµα (∆1).
Σε 1lt διαλύµατος HCl 2M προσθέτουµε 1lt διαλύµατος ΗΝΟ3 2Μ,
οπότε προκύπτει διάλυµα ∆2.
Αναµιγνύουµε 50ml του διαλύµατος ∆1 µε 50ml του διαλύµατος ∆2, οπότε
προκύπτει διάλυµα ∆3. Να υπολογιστεί το pH του δ/τος (∆3).

Γ) Σε 100ml διαλύµατος (∆) προσθέτουµε 0,4g NaOH χωρίς µεταβολή του
όγκου του δ/τος. Να υπολογιστεί το pH του διαλύµατος που προκύπτει.

∆ίνονται : Κw=10-14, σχετικές ατοµικές µάζες Na=23, O=16, H=1.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους