Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 83,330 εγγεγραμμένα μέλη και 2,866,213 μηνύματα σε 82,848 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 605 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool.

Εγγραφή Βοήθεια

Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ

Τι πιστεύετε για την Πληροφορική;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 14)
Εύκολη
8
57,14%
Δύσκολη
6
42,86%

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 14:08, 22-11-08:

#1
δεν ξερω αν υπαρχει ηδη θεμα....

θελω να ρωτησω κατι..
οταν μια ασκηση λεει πχ να διαβαστουν οι αριθμοι απο το ενα ως το 100 και το κανουμε αυτο με τν εντολη μεχρισ οτου γτ στ λυση πισω δνει ''μεχρις οτου α>100''?

επισης οταν εχουμε μια ασκηση που θελουμε να τν κανουμε με δομη επαναληψεις πως θα καταλαβουμε ποια απο τις 3 εκφρασεις τις θα παρουμε?

αυτα προς το παρων...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

dkotanid (Κοτανίδης Δημήτρης)

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη dkotanid
Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 35 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 47 μηνύματα.

O dkotanid έγραψε στις 18:08, 22-11-08:

#2
θελω να ρωτησω κατι..
οταν μια ασκηση λεει πχ να διαβαστουν οι αριθμοι απο το ενα ως το 100 και το κανουμε αυτο με τν εντολη μεχρισ οτου γτ στ λυση πισω δνει ''μεχρις οτου α>100''?

Αρχική τιμή είναι το 1 οπότε διαβάζει το 1ο στοιχείο και μετά αυξάνεται η τιμή κατά 1 και γίνεται 2...οπότε στο 100ο στοιχείο διαβάζει τιμή και αυξάνεται κατά 1, δηλαδή γίνεται 101 όπου και η συνθήκη τερματισμού γίνεται ΑΛΗΘΗΣ (101>100) και ο βρόχος σταματά διαβάζοντας ακριβώς 100 στοιχεία.
Αν ήταν η συνθήκη τερματισμού α>=100 τότε το 99ο στοιχείο θα το διάβαζε κανονικά θα αυξανόταν κατά 1, δηλαδή θα γινόταν 100 και η συνθήκη θα ήταν ΑΛΗΘΗΣ, θα τερμάτιζε ο βρόχος διαβάζοντας μόνο 99 στοιχεία!

επισης οταν εχουμε μια ασκηση που θελουμε να τν κανουμε με δομη επαναληψεις πως θα καταλαβουμε ποια απο τις 3 εκφρασεις τις θα παρουμε


1. Γενικά πάντα μπορούμε να πάρουμε την Όσο!

2. Όταν όμως το πλήθος των επαναλήψεων είναι γνωστό (δηλαδή λέει η εκφώνηση της άσκησης π.χ.: Να διαβάζονται 100 αριθμοί), τότε προτιμούμε την Για.

3. Όταν πρέπει οπωσδήποτε να διαβαστεί μία τιμή ( σε έλεγχο ορθότητας πολλές φορές π.χ.: να διαβάζεται κάτι μέσα σε κλειστό διάστημα τιμών), προτιμούμε την Αρχή.


Έτσι πολύ χοντρικά!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 18:30, 22-11-08:

#3
αααα χιλια ευχαριστω!τα καταλαβα!!
-----------------------------------------
να ρωτησω και μια διευκρινηση ακομα..οταν λεει να διαβαστουν ολοι οι αριθμοι απο 1 εως 100,με την εντολη μεχρις οτου λεμε α>110
με την ΓΙΑ λεμε ΓΙΑ α απο 1 εως 100
και για την ΟΣΟ λεμε οσο α>100?????

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

dkotanid (Κοτανίδης Δημήτρης)

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη dkotanid
Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 35 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 47 μηνύματα.

O dkotanid έγραψε στις 18:47, 22-11-08:

#4
Το αντίστροφο δηλαδή όχι(α>100) άρα α<=100...
Πάντα από Όσο σε Αρχή και από Αρχή σε Όσο αντιστρέφουμε τη συνθήκη...

Άντε καλό διάβασμα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

spirit

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη spirit
H spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών , Καθηγητής του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30 μηνύματα.

H spirit έγραψε στις 18:56, 22-11-08:

#5
Λοιπόν, βασικά σκέψου ότι αν θέλεις αναγκαστικά να εκτελεστεί το loop μία φορά τουλάχιστον θα βάλεις μέχρις ότου, ενώ αν βάλεις όσο μπορεί να μην εκτελεστεί και καθόλου.

Η για εντάξει είναι η πιο εύκολη λες
Για α από 1 έως 100
διάβασε α
τέλος_επανάληψης

α=1
Όσο α<101 (μπορείς να πεις και α<=100 αλλά θα κάνει διπλό έλεγχο και δεν είναι βέλτιστο)
διάβασε α
α<-α+1
τέλος_επανάληψης

α<-1
Επανάλαβε
διάβασε α
α<-α+1
Μέχρις_ότου α>100

Και για να είσαι πάντα σίγουρη, να σκέφτεσαι πρώτα ένα παράδειγμα με μικρότερα νούμερα πχ τι θα έκανες για να εμφανίσεις τους αριθμούς από 1-5 και να προσπαθείς να κάνεις εικονικό τρέξιμο με χαρτί ή απλά στο μυαλό σου. Έτσι θα ελαχιστοποιήσεις και τα πιθανά λάθη σου.

Ό,τι άλλος θες ρώτα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 20:05, 22-11-08:

#6
δηλ δεν καταλαβα ακριβως τι εννοειτε ....

λεμε
ΓΙΑ α ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100

ΟΣΟ α<=100

ΑΡΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
...........
ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ α>100
??????????

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

spirit

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη spirit
H spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών , Καθηγητής του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30 μηνύματα.

H spirit έγραψε στις 20:38, 22-11-08:

#7
Αρχική Δημοσίευση από theodora
δηλ δεν καταλαβα ακριβως τι εννοειτε ....

Πρώτον σε παρακαλώ μίλα μου στον ενικό Δεν είμαι μεγάλη

Προσπάθησα να σου δείξω ολοκληρωμένα πώς θα έκανες το διάβασμα των αριθμών.
Όπως ξέρεις υπάρχουν τρία είδη επανάληψης.
Το "για" το "μέχρις ότου" και το "όσο" και από ότι φαίνεται είχαμε μερικές μικρές αναντιστοιχίες με το βιβλίο σου


ΓΙΑ α ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100 :no1:

ΟΣΟ α<=100 :no1: --->Εδώ θα μπορούσες να πεις και ΟΣΟ Α<101. Είναι ακριβώς το ίδιο σαν αποτέλεσμα στο πρόγραμμα σου, αλλά είναι καλύτερο υπό την έννοια όταν θα γίνεται μόνο ένας έλεγχος στην μεταβλητή α (αν δηλαδή είναι μικρότερη του 101) και όχι δύο (δηλαδή αν είναι μικρότερη του 100 ή ίση με 100).Και τα 2 πάντως σωστά θα τα θεωρήσουν οι εξεταστές, την ίδια δουλειά κάνουν. Επίσης, μην ξεχάσεις ότι πρέπει πριν την αρχή της επανάληψης πρέπει να αρχικοποιήσεις το α με την τιμή 1.

ΑΡΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
...........
ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ α>100 :no1:Κι εδώ πρέπει πριν την αρχή της επανάληψης πρέπει να αρχικοποιήσεις το α
??????????
Απλά δεν ήμουν 100% σίγουρη πώς ορίζει το βιβλία σας τις επαναλήψεις. Πχ. ότι πρέπει να γράφετε ΑΡΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ και με κεφαλαία, συγγνώμη που στο έγραψα "επανάλαβε" και σου έγραψα με πεζούς χαρακτήρες. Δεν ήθελα να σε μπερδέψω σε καμία περίπτωση.
Η δυσκολία πάντως είναι να βρεις την σωστή συνθήκη ελέγχου/τερματισμού. Μόλις την βρεις (ε εύκολο είναι), μια χαρά θα ορίσεις την επανάληψη σου!

Καλή επιτυχία!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 20:43, 22-11-08:

#8
βσκ αυτο με κεφαλαια και πεζα δν το εχουμε ξεκαθαρισει..τν κυριο μ που ρωτησα μου ειπε οτι δν παιζει ρολο..αν και καπου διαβασα οτι στα προγραμματα γραφονται με καφαλαια(δν θυμαμαι καλα ομως)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

spirit

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη spirit
H spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών , Καθηγητής του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30 μηνύματα.

H spirit έγραψε στις 20:55, 22-11-08:

#9
Βασικά, αν σας ζητήσουν αλγόριθμο νομίζω ότι πρέπει να το γράψεις με έναν τρόπο ενώ το πρόγραμμα με άλλο τρόπο. Ουφ, απορώ γιατί... Αλλά ίσως θέλουν να καταλάβετε τη διαφορά μεταξύ αλγορίθμου και προγράμματος. Τέλος πάντων. Το βιβλίο κοίτα πώς τα γράφει! Aν μπερδευτείς ξαναρώτα τον καθηγητή...

Offtopic: Πάντως πρακτικά πάντα (ξεφεύγοντας από τα σχολικά μαθήματα), αλγόριθμος είναι κάτι πιο αφηρημένο που μετά το γράφεις σε πρόγραμμα κάποιας γλώσσας (c, java και ένα σωρό άλλες) που έχει και τον δικό της τρόπο σύνταξης και κάποια μπορεί να θέλει να τις δώσεις τον κώδικα με πεζούς χαρακτήρες, ενώ άλλη να επιτρέπει και κεφαλαίους. Απλά να θυμάσαι ότι οι μεταβλητές είναι case-sensitive. Άλλο η μεταβλητή α και άλλο η μεταβλητή A.
(Μη φανταστείς, ότι καθόμαστε και φτιάχνουμε πρώτα τυπικό αλγόριθμο σε χαρτί!!! Με τίποτα, σε γλώσσα προγραμματισμού γράφουμε κατευθείαν.)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 20:58, 22-11-08:

#10
οκ ευχαριστω παρα πολυ.....αν εχω και αλλες αποριες θα ποσταρω γττ γραφω τν δευτερα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

spirit

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη spirit
H spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών , Καθηγητής του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30 μηνύματα.

H spirit έγραψε στις 21:11, 22-11-08:

#11
Ok, μην αγχώνεσαι πάντως, μια χαρά θα τα πας! Και απλά ακολούθα την συμβουλή μου, τρέξε με το χαρτί ή το μυαλό σου το πρόγραμμα, για να είσαι σίγουρη ότι δεν σου έχει ξεφύγει τίποτα. (δεν εννοώ αν σου ζητήσει να εμφανίσεις τους αριθμούς από 1 έως 100, να φτάσεις μέχρι το 100, απλά να σκεφτείς το πρόγραμμα για τους 1 έως 3. Ε μόλις το βρεις σωστά, αλλάζεις τους αριθμούς έτσι όπως πρέπει :p)

Όσο για την αρχική σου ερώτηση, να διαβαστούν οι αριθμοί από 1 έως 100, δεν πολυστέκει. Είτε εννοείς να διαβαστούν 100 αριθμοί, είτε να εμφανιστούν οι αριθμοί από 1 έως 100. Καλά προφανώς η συνθήκη της επανάληψης δεν αλλάζει, αλλά αλλάζει η εντολή που θα εκτελεστεί.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

ptsiotakis (ptsiotakis)

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη ptsiotakis
Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 271 μηνύματα.

O ptsiotakis έγραψε στις 09:01, 23-11-08:

#12
Θα σε βοηθήσει ο εξής συλλογισμός:

1. Για πόσο θα συνεχίζεται η επανάληψη; Έτσι διατυπώνεις τη συνθήκη συνέχειας του Όσο.
πχ Όσο ΔΕΝ έχω διαβάσει 100 αριθμούς (α <= 100)

2. Μέχρι πότε θα συνεχίζεται η επανάληψη; Έτσι διατυπώνεις τη συνθήκη τερματισμού του Μέχρις_ότου.
πχ Μέχρι να έχω διαβάσει πάνω απο 100 αριθμούς (α > 100)

Αυτά φυσικά αρχικοποιώντας το α με το 1.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 11:35, 23-11-08:

#13
οκ, ευχαριστω παρα πολυ!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 17:52, 23-11-08:

#14
μπορει καποιος να μου εξηγεισει την εντολη εκχωρησης?δηλ δεξι αριστερο μελος τι καταχωρουμε?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

spirit

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη spirit
H spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών , Καθηγητής του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30 μηνύματα.

H spirit έγραψε στις 18:13, 23-11-08:

#15
Η εντολή εκχώρησης χρησιμοποιείται για να δώσεις μια αρχική τιμή σε μία μεταβλητή ή για να αλλάξεις την τιμή που είχε ήδη σε κάποια άλλη. Στο αριστερό μέρος βάζεις το όνομα της μεταβλητής και στο δεξί την τιμή που θες να πάρει.

Πχ α <- 6 (το α θα πάρει την τιμή 6)
α <-α+2 (το α θα αυξηθεί κάτα 2. Αν ήταν 6 δηλαδή θα γίνει
β <- α (το β παίρνει την τιμή του α)
γ <- β -3 (το γ παίρνει σαν τιμή το αποτέλεσμα της πράξης β-3)

Ελπίζω να σε κάλυψα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 18:16, 23-11-08:

#16
βσκ θελω να μ πεις αν και στα 2 μελη καταχωρουμε μεταβλητες?
δηλ το αποτελεσμα εινα μια μεταβλητη?και επισης στο δεξι μελος μπορουμε να εισαγουμε και μεταβλητες και τελεστες?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

spirit

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη spirit
H spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών , Καθηγητής του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30 μηνύματα.

H spirit έγραψε στις 18:54, 23-11-08:

#17
Μόνο στο αριστερό μέλος κάνεις εκχώρηση!
Το αριστερό μέρος θα είναι μία μεταβλητή πάντα, στην οποία θα εκχωρείται αυτό που υπάρχει στο δεξί μέλος.


Αριστερό μέλος: Μεταβλητή
Δεξί μέλος: Αριθμός, χαρακτήρας, μεταβλητή ή πράξη μεταξύ μεταβλητών.

Ξανάδες τα παραδείγματα που σου έγραψα πριν.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 19:06, 23-11-08:

#18
οκ,χιλια ευχαριστω!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

PrIdE FanatiX

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη PrIdE FanatiX
H PrIdE FanatiX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 16 μηνύματα.

H PrIdE FanatiX έγραψε στις 20:23, 24-11-08:

#19
HI K απο εμενα!λοιπον...εχω πιασει τα μαθηματικα-φυσικη κ εχω παρατησει τον προγραμματισμο κ τα εχω βρει μπαστουνια ειδικα στις επαναληψεις τωρα..δν ξερω απο που να αρχισω 'η πως να κανω διαγραμματα ροης κ με εχει παρει απο κατω γενικα.Αν μπορει καποιος να με βοηθησει δειχνοντας μου καποια stadar παραδειγματα θα ημουν ευτυχης! επισης θα ηθελα να μου προτεινετε ενα βοηθημα μπας κ παρω μπρος γτ αλλιως δν με βλεπω...:thanks:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

spirit

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη spirit
H spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών , Καθηγητής του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30 μηνύματα.

H spirit έγραψε στις 22:01, 24-11-08:

#20
Καλησπέρα,

δυστυχώς δεν μπορώ να σου προτείνω βοήθημα εγώ, μιας και δεν ασχολούμαι με τη διδασκαλία της ΑΕΠΠ.
Μπορώ να σου υποδείξω μόνο τη σελίδα του παιδαγωγικού ινστιτούτου[/URL] στην οποία θα βρεις το βιβλίο του καθηγητή. Έχει παραπάνω πράγματα και θα σε βοηθήσει.

http://pi-schools.sch.gr/download/lessons/computers/ lykeio/books/anaptyxh.html

Ό,τι απορίες έχεις, πάντως θα χαρώ να σου τις λύσω.
Όσο για τα διαγράμματα ροής είναι ένας οπτικός τρόπος αναπαράστασης του αλγορίθμου.

Κάθε σχήμα αντιστοιχεί σε μία πράξη, πχ άλλο σχήμα για συνθήκη ελέγχου (το ΑΝ δηλαδή) [σχήμα ρόμβος], άλλη για την εκτέλεση εντολής [παραλληλόγραμμο] και ένα σχήμα για την αρχή και ένα για το τέλος του αλγορίθμου.

Τα σχήματα συνδέονται με γραμμές, ανάλογα με το τι θες να κάνεις, πχ από τη συνθήκη ελέγχου θα βγαίνουν γραμμές, μία για το Ναι και μια για το Οχι.

Δεν έχω παράδειγμα να σου δώσω, δες το βιβλίο

Μία ακόμα ιδέα θα ήταν η χρήση του λογισμικού γλώσσα, θα μπορούσες να γράφεις εκεί τα προγραμματάκια και να στα τρέχει, ώστε αν δεν καταλαβαίνεις μια εντολή να δεις στην πράξη το αποτέλεσμα της εκτέλεσης της.

Καλό κουράγιο

@Theodora, πώς έγραψες;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

PrIdE FanatiX

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη PrIdE FanatiX
H PrIdE FanatiX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 16 μηνύματα.

H PrIdE FanatiX έγραψε στις 00:10, 25-11-08:

#21
den εχω προβλημα να καταλαβω τι ειναι το διαγραμμα ροης απλα το πως το κανω κ το πως τα συνδεω οταν ειναι επαναληψη και επισης πως να υλοποιω αλγοριθμους με επαναληψη..νμζω πως μονη μ πρεπει να τα δω μαλλον..θα παρω καποιο βοηθημα κ ο,τι γινει.Τhanks για τη βοηθεια!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

ptsiotakis (ptsiotakis)

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη ptsiotakis
Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 271 μηνύματα.

O ptsiotakis έγραψε στις 20:00, 25-11-08:

#22
Δεν πας φροντιστήριο;
Βιβλία υπάρχουν πολλά και καλά.

Για τις δομές επανάληψης και δ.ρ.:

Δομή επανάληψης σημαίνει πως κάποιο σετ εντολών (που ονομάζεται και βρόχος) επαναλαμβάνεται πολλές φορές.
Άρα πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος που να πεις "ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ" στη ροή του αλγορίθμου.
- Στην κωδικοποίηση άυτό επιτυγχάνεται με τις δομές επανάληψης. Πχ το "Τέλος_επανάληψης" σε οδηγεί ΠΙΣΩ στο Όσο (ή στο Για) κ.ο.κ.

- Στο διάγραμμα ροής αυτό επιτυγχάνεται με ένα βελάκι που γυρίζει πίσω. Αν έχεις δομή Όσο τότε γυρνά πριν τον αντίστοιχο ρόμβο.

ΥΓ: Δες και άσκηση 3 στο http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/a..._method_23.htm

Αν δεν βοηθάνε αυτά που έγραψα, κάνε πιο συγκεκριμένα ερωτήματα. Να εντοπίσουμε ακριβώς τις απορίες...

Καλή συνέχεια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 23:56, 25-11-08:

#23
Αρχική Δημοσίευση από spirit
@Theodora, πώς έγραψες;
πολυ καλα πιστευω μεχρι 3ο νομιζω τα πιανω..4ο ειχε πινακα οποτε αμφιβαλω αν τον εκανα σωστα...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

spirit

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη spirit
H spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών , Καθηγητής του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30 μηνύματα.

H spirit έγραψε στις 00:22, 26-11-08:

#24
Αρχική Δημοσίευση από theodora
πολυ καλα πιστευω μεχρι 3ο νομιζω τα πιανω..4ο ειχε πινακα οποτε αμφιβαλω αν τον εκανα σωστα...
:no1:Μπράβο σου! Καλά αποτελέσματα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 17:42, 26-11-08:

#25
Αρχική Δημοσίευση από spirit
:no1:Μπράβο σου! Καλά αποτελέσματα!
ευχαριστω πολυ!θα σας ενημερωσω την δευτερα για τα κατορθωματα μου!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

PrIdE FanatiX

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη PrIdE FanatiX
H PrIdE FanatiX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 16 μηνύματα.

H PrIdE FanatiX έγραψε στις 17:47, 26-11-08:

#26
πηγαινω φροντηστηριο αλλα απο τη στιγμη που μπηκαμε στα "για" "οσο" κτλ εχω χασει τη μπαλα..Κ της εξηγω πως χανομαι κυριολεκτικα αλλα στον κοσμο της..χεσε μεσα βασικα!ωραια ολα αυτα που μου εδωσες αλλα 1ον ειναι στα πολυ συνθετα,εδω εγω δεν εχω καταλαβει καν τα πολυ απλα(για τους αλλους) κ μπερδευομαι..Πφφ,δν ξερω τι να κανω..Μηπως μπορεις να μου προτεινεις καποιο βοηθημα μηπως καταφερω κατι μονη μ?αλλιως δν με βλεπω..Ευχαριστω για το ενδιαφερον σου παντως..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,245 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 12:47, 01-12-08:

#27
πηραμε τα διαγωνισματα..εμμ ενταξει 83..μπορουσα καλυτερα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

paraskevas

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη paraskevas
Ο paraskevas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 200 μηνύματα.

O paraskevas έγραψε στις 15:43, 01-12-08:

#28
pride fanatix παρε του κ.Τσιωτακη και ξεκινα ιδιαιτερο γρηγορα.Ειναι περιεργο το μαθημα που αν δε κατσει να στο εξηγησει καποιος δε προκειται να γραψεις..Και ειδικα αν δε βλεπεις ανταποκριση απ το φροντιστηριο δε το συζητω..Συνηθως ασχολουνται με 1,2 παιδια που το παιζουν προγραμματιστες και λες τι εγινε ρε μαμωτο εγω ειμαι τοσο χαζος η παιζει τιποτα αλλο και δε το λενε.?Μαλλον το δευτερο και απλως ερχονται και κανουν επιδειξη αυτων που μαθανε στο ιδιαιτερο.Δε τα χω με τα παιδια αλλα με τους καθηγητες που ασχολουνται με τους ''λιγους'' και οχι τους ''πολλους''..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

m3Lt3D (Γιάννης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη m3Lt3D
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 875 μηνύματα.

O m3Lt3D έγραψε στις 22:19, 02-12-08:

#29
Αρχική Δημοσίευση από paraskevas
pride fanatix παρε του κ.Τσιωτακη και ξεκινα ιδιαιτερο γρηγορα.Ειναι περιεργο το μαθημα που αν δε κατσει να στο εξηγησει καποιος δε προκειται να γραψεις..Και ειδικα αν δε βλεπεις ανταποκριση απ το φροντιστηριο δε το συζητω..Συνηθως ασχολουνται με 1,2 παιδια που το παιζουν προγραμματιστες και λες τι εγινε ρε μαμωτο εγω ειμαι τοσο χαζος η παιζει τιποτα αλλο και δε το λενε.?Μαλλον το δευτερο και απλως ερχονται και κανουν επιδειξη αυτων που μαθανε στο ιδιαιτερο.Δε τα χω με τα παιδια αλλα με τους καθηγητες που ασχολουνται με τους ''λιγους'' και οχι τους ''πολλους''..
δεν διαφωνω. να ασχολουνται με τους "πολλους", αλλα να μην ειναι κατα των "λιγων".Γιατι να σταματαει η υλη και μερικοι μαθητες να μην προχωρανε ή να μην κανουν κατι πιο προχωριμενο εξαιτιας καποιων αλλων που (για διαφορους λογους) δεν τα καταλαβαινουν?Τι φταιει καποιος που προσεχει αν ο αλλος δεν ασχολειται και χαζολογει και μετα εχει την απαιτηση να 'φρεναρει' τους ρυθμους στην ταξη για να τα κατανοησει και αυτος?

Γενικα πρεπει να ειναι ισοροπιμενα τα πραγματα(ειδικα στον προγραμματισμο γτ ειναι ενα μαθημα που ειναι καινουριο για τους περισσοτερους μαθητες και καθε κεφαλαιο χρειαζεται για την συνεχεια της υλης).
Αυτο για να επιτευχθει πρεπει τα τμηματα να ειναι οσο ολιγομελη και ομοιογενη γινεται στον προγραμματισμο.Πραγμα αδυνατο στο σχολειο.
Γιαυτο ειναι σχεδον ακατορθωτο να μαθει κανεις ΑΕΠΠ στο σχολειο.

Προσωπικα προτιμησα να κανω ιδιαιτερο σε αυτο το μαθημα και με οφελησε πολυ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

bloumis

Μαθητής Γ' γυμνασίου

Το avatar του χρήστη bloumis
Ο bloumis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 15 μηνύματα.

O bloumis έγραψε στις 14:46, 30-12-08:

#30
Γεια σε όλους. Μπορεί κανείς να φτιάει και να παραθέσει κάποιο πρόγραμμα/αλγόριθμο που αν του εισάγεις 2 αριθμούς(π.χ. α,β) να εμφανίζει 2 αριθμούς των οποίων το άθροισμα θα είναι ίσο με το α και το γινόμενο θα είναι ίσω με το β?

:thanks:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mostel (Στέλιος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη mostel
Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,143 μηνύματα.

O mostel έγραψε στις 18:02, 30-12-08:

#31
Θα σου δώσω μια ιδέα γενικόλογη και τον κώδικα θα τον αφήσω σε εσένα να τον υλοποιήσεις.


Για την πρώτη περίπτωση, απλώς π.χ. ο ένας προσθεταίος θα μπορεί να 'ναι μικρότερος κατά μία μονάδα απ' τον αριθμό α που δίνεις ως εισαγωγή κι ο άλλος η ίδια η μονάδα.


Για τη δεύτερη περίπτωση, υπάρχει περίπτωση, αυτό που λες να μη γίνεται. ΔΗλαδή ο αριθμός να 'ναι πρώτος και να μην έχει διαιρέτες. Σε αυτή την περίπτωση, ή λες ότι π.χ. ο ένας πολ/στης είναι η μονάδα και ο άλλος ο ίδιος ο αριθμός (ή αντίστοιχα το -1 και ο αντίθετος του άλλου αριθμού), ή θα αναφέρεις ότι ο αριθμός είναι πρώτος. Σε περίπτωση που δεν είναι πρώτος, αρκεί να βρεις έναν διαιρέτη. Ο ένας πολ/στης είναι αυτός ο διαιρέτης κι ο άλλος ο αριθμός DIV τον διαιρέτη .


Φιλικά,

Στέλιος

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Ntzios Kostas

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη Ntzios Kostas
Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 41 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 56 μηνύματα.

O Ntzios Kostas έγραψε στις 18:25, 30-12-08:

#32
Φίλε στέλιο δεν νομίζω ότι μιλάει αναγκαστικά για ακέραιους.

Αρκεί να λύσεις το σύστημα

γ*δ=β
γ+δ=α

και προκύπτει ότι δ^2-αδ+β=0, οπότε μπορείς να βρεις το δ και στη συνέχεια το γ, παίρνοντας όμως περιορισμό για την διακρίνουσα της δευτεροβάθμιας.

Κώστας

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mostel (Στέλιος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη mostel
Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,143 μηνύματα.

O mostel έγραψε στις 18:28, 30-12-08:

#33
Αρχική Δημοσίευση από Ntzios Kostas
Φίλε στέλιο δεν νομίζω ότι μιλάει αναγκαστικά για ακέραιους.

Αρκεί να λύσεις το σύστημα

γ*δ=β
γ+δ=α

και προκύπτει ότι δ^2-αδ+β=0, οπότε μπορείς να βρεις το δ και στη συνέχεια το γ, παίρνοντας όμως περιορισμό για την διακρίνουσα της δευτεροβάθμιας.

Κώστας

Υπέθεσα ότι μιλάει για ακέραιους (κακώς ίσως).

Αν δεν μιλάει για ακέραιους, μπορούμε να πούμε και μια πιο απλή λύση.

Η πρώτη με την πρόσθεση, παραμένει αυτή που έδωσα (με την αφαίρεση της μονάδας δηλαδή).

Για τον πολλαπλασιασμό, ο ένας αριθμός θα 'ναι 1/α και ο άλλος, ο α^2 .

Φιλικά,

Στέλιος


Υσ: Αυτά όλα με την προϋπόθεση ότι οι αριθμοί δεν είανι οι ίδιοι (δηλαδή διαφορετικοί για την πρόσθεση και για τον πολ/σμο. Αν πρέπει να 'ναι ίδιοι, η λύση είναι αναγκαστικά αυτή που προτείνετε εσείς).

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

bloumis

Μαθητής Γ' γυμνασίου

Το avatar του χρήστη bloumis
Ο bloumis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 15 μηνύματα.

O bloumis έγραψε στις 18:33, 30-12-08:

#34
Αρχική Δημοσίευση από Ntzios Kostas
Φίλε στέλιο δεν νομίζω ότι μιλάει αναγκαστικά για ακέραιους.

Αρκεί να λύσεις το σύστημα

γ*δ=β
γ+δ=α

και προκύπτει ότι δ^2-αδ+β=0, οπότε μπορείς να βρεις το δ και στη συνέχεια το γ, παίρνοντας όμως περιορισμό για την διακρίνουσα της δευτεροβάθμιας.

Κώστας
Σας έχασα λίγο εδώ! Ευχαριστώ και τους δυο σας πάντως!

Να παραθέσω τον αλγόριθμο που έφτιαξα εγώ να μου πείτε πού έκανα λάθος;
-----------------------------------------
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ iSchool
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: α, β, γ, ΓΙΝΟΜΕΝΟ, ΑΘΡΟΙΣΜΑ, ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ_1, ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ_2
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε α, β, γ'
ΔΙΑΒΑΣΕ α, β, γ
ΓΙΝΟΜΕΝΟ <-- α*γ
ΑΘΡΟΙΣΜΑ <-- β
!Ψάχνω για 2 αριθμούς (ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ_1, ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ_2) των οποίων το άθροισμα θα είναι ίσο με τη μεταβλητή ΑΘΡΟΙΣΜΑ και το γινόμενό τους θα είναι ίσο με τη μεταβλητή ΓΙΝΟΜΕΝΟ
.
.
.
.
.
.
.
.
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

ptsiotakis (ptsiotakis)

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη ptsiotakis
Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 271 μηνύματα.

O ptsiotakis έγραψε στις 10:08, 31-12-08:

#35
Ποιο είναι το νόημα αυτής της άσκησης; Τι μας μαθαίνει;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

bloumis

Μαθητής Γ' γυμνασίου

Το avatar του χρήστη bloumis
Ο bloumis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 15 μηνύματα.

O bloumis έγραψε στις 12:12, 31-12-08:

#36
Δε νομίζω ότι μας μαθαίει κάτι συγκεκριμένο. Απλώς προσπάθησα να φτιάξω τον συγκεκριμένο αλγόριθμο/πρόγραμμα και δεν τα κατάφερα.. Και γι'αυτό ζήτησα βοήθεια από τα μέλη του φόρουμ.

Μπορεί κάποιος να με βοηθείσει λίγο ακόμα, παρακαλώ;

:thanks: Ευχαριστώ πολύ mostel και Ntzios Kostas :thanks:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Ntzios Kostas

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη Ntzios Kostas
Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 41 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 56 μηνύματα.

O Ntzios Kostas έγραψε στις 12:57, 31-12-08:

#37
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ αριθμοί
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: α, β, γ, δ, δρ
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ α, β
δρ <- α^2 - 4*β
ΑΝ δρ >= 0 ΤΟΤΕ
δ <- (α + Τ_Ρ(δρ))/2
γ <- α - δ
ΓΡΑΨΕ γ, ' ', δ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ ('δεν υπάρχουν γ και δ για τους αριθμούς αυτούς')
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

bloumis

Μαθητής Γ' γυμνασίου

Το avatar του χρήστη bloumis
Ο bloumis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 15 μηνύματα.

O bloumis έγραψε στις 13:05, 31-12-08:

#38
1000Ευχαριστώ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

m3Lt3D (Γιάννης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη m3Lt3D
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 875 μηνύματα.

O m3Lt3D έγραψε στις 16:25, 31-12-08:

#39
Αρχική Δημοσίευση από ptsiotakis
Ποιο είναι το νόημα αυτής της άσκησης; Τι μας μαθαίνει;
περισσοτερο αλγεβρα ειναι πιστευω αυτη η ασκηση(S και P δευτεροβαθμιας).

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

ptsiotakis (ptsiotakis)

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη ptsiotakis
Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 271 μηνύματα.

O ptsiotakis έγραψε στις 22:22, 31-12-08:

#40
Αρχική Δημοσίευση από ptsiotakis
Ποιο είναι το νόημα αυτής της άσκησης; Τι μας μαθαίνει;
Αρχική Δημοσίευση από bloumis
Δε νομίζω ότι μας μαθαίει κάτι συγκεκριμένο. Απλώς προσπάθησα να φτιάξω τον συγκεκριμένο αλγόριθμο/πρόγραμμα και δεν τα κατάφερα..
Μεγάλε, δεν ήταν μομφή, γιατί άνοιξες συζήτηση για αυτό το θέμα. Η ερώτηση απευθυνόταν προς τον καθηγητή που σου έδωσε μια τέτοια άσκηση...

=============

Κώστα, έγραψες πρόγραμμα με <- αντί για βελάκι, και κεφαλαία γράμματα, είσαι σίγουρα εντάξει;




ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

VAGGELIS1991

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη VAGGELIS1991
Ο VAGGELIS1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 18 μηνύματα.

O VAGGELIS1991 έγραψε στις 15:41, 03-01-09:

#41
για κοιταξε φιλε μ και αυτη τη προταση
αλγοριθμος ταδε
διαβασε α,β
για ι απο 1 μεχρι 9999999999999999999999999999999999999999 με_βημα 0,001
για ξ απο 1 μεχρι 999999999999999999999999999999999999999 με_βημα 0,001
αν α=ι+ξ τοτε
αν β=ι*ξ τοτε
εμφανισε ι,ξ
αλλιως
εμφανισε "δεν υπαρχουν"
τελος_αν
τελος_αν
τελος_επαναληψης
τελος_επαναληψης
τελος ταδε

ας την ελεγξει καποιος αν μπορει ( βεβαια "πειραζουμε" τις "για" και το "βημα" αναλογα με τα δεδομενα της ασκησης )
επισης αν θες βαζεις και ελεγχο εγκυροτητας για να σαι καλυμενος
καλη χρονια
φιλικα Βαγγελης

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

m3Lt3D (Γιάννης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη m3Lt3D
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 875 μηνύματα.

O m3Lt3D έγραψε στις 18:43, 04-01-09:

#42
Αρχική Δημοσίευση από VAGGELIS1991
για κοιταξε φιλε μ και αυτη τη προταση
αλγοριθμος ταδε
διαβασε α,β
για ι απο 1 μεχρι 9999999999999999999999999999999999999999 με_βημα 0,001
για ξ απο 1 μεχρι 999999999999999999999999999999999999999 με_βημα 0,001
αν α=ι+ξ τοτε
αν β=ι*ξ τοτε
εμφανισε ι,ξ
αλλιως
εμφανισε "δεν υπαρχουν"
τελος_αν
τελος_αν
τελος_επαναληψης
τελος_επαναληψης
τελος ταδε

ας την ελεγξει καποιος αν μπορει ( βεβαια "πειραζουμε" τις "για" και το "βημα" αναλογα με τα δεδομενα της ασκησης )
επισης αν θες βαζεις και ελεγχο εγκυροτητας για να σαι καλυμενος
καλη χρονια
φιλικα Βαγγελης
καταρχας, εκτος του οτι μπορει να μην σου βρισκει τους αριθμους αν εχουν παρανω απο 3 δεκαδικα ψηφια, σε καθε επαναληψη θα εμφανιζει "δεν υπαρχουν".

Τελοσπαντων αυτο διορθωνεται με flag.

Αλλα και παλι ειναι ο,τι χειροτερο προγραμματιστικα και δειχνει πως δεν καταλαβες το προβλημα.
Ειπαμε να εκμεταλευτουμε την υπολογιστικη ικανοτητα των υπολογιστων...
ΜΗΝ το παρακανουμε ομως...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

VAGGELIS1991

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη VAGGELIS1991
Ο VAGGELIS1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 18 μηνύματα.

O VAGGELIS1991 έγραψε στις 22:01, 04-01-09:

#43
φιλε το προβλημα τ καταλαβα απολυτα ειναι μια εναλακτικη λυση κ για το βημα γραφω οτι μπορεις να το βαλεις οσο θες
προγραματιστικα στεκει ετσι και αλλιως σκοπος του μαθηματος δεν ειναι να σε μαθει προγραματισμο αλλα να σε εισαγει σε αυτον
επισης το bug που βγαινει συνεχεια δεν υπαρχουν μπορεις να το διορθωσεις με μια find <- ψευδης π αν υπαρχει μεσα στις αν θα γινεται αληθης κτλ .....
φιλικα παντα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

m3Lt3D (Γιάννης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη m3Lt3D
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 875 μηνύματα.

O m3Lt3D έγραψε στις 23:08, 04-01-09:

#44
Αρχική Δημοσίευση από VAGGELIS1991
φιλε το προβλημα τ καταλαβα απολυτα ειναι μια εναλακτικη λυση κ για το βημα γραφω οτι μπορεις να το βαλεις οσο θες
προγραματιστικα στεκει ετσι και αλλιως σκοπος του μαθηματος δεν ειναι να σε μαθει προγραματισμο αλλα να σε εισαγει σε αυτον
επισης το bug που βγαινει συνεχεια δεν υπαρχουν μπορεις να το διορθωσεις με μια find <- ψευδης π αν υπαρχει μεσα στις αν θα γινεται αληθης κτλ .....
φιλικα παντα
σκοπος του μαθηματος ειναι να σε κανει να σκεφτεσαι αλγοριθμικα.
και δεν νομιζω να το πετυχαινεις με αυτον τον αλγοριθμο. καταλαβα οτι τον εβαλες για εναλλακτικο τροπο, αλλα πιστευω πως δεν επρεπε να το ποσταρεις γιατι μερικοι μπορει να προβληματιστουν αν ειναι καλυτερο ή πιο ασφαλες να κανουν αλγοριθμους με νοοτροπια παρομοιο με τον 'εναλλακτικο' δικο σου,
και δεν ειναι πολυ καλο αυτο αν το κανουν στις εξετασεις...

φιλικα παντα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mostel (Στέλιος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη mostel
Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,143 μηνύματα.

O mostel έγραψε στις 23:44, 04-01-09:

#45
Η λύση είναι λάθος, γιατί όσο και να μικραίνει το βήμα, κάθε φορά μπορώ να σου βρώ έναν άλλον πραγματικό αριθμό, μικρότερο του βήματος. Επίσης, έχεις σκεφτεί αν ο αριθμός είναι άρρητος, τι θα γίνει με το βήμα;

Ωραία προσπάθεια, ωραία σκέψη. Απλώς, στην προκειμένη δε μας βολεύει. Καλώς θα 'ναι να αποφεύγονται τέτοιες "περίεργες" λύσεις όπως και να 'χει.


Φιλικά,
Στέλιος

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

VAGGELIS1991

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη VAGGELIS1991
Ο VAGGELIS1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 18 μηνύματα.

O VAGGELIS1991 έγραψε στις 01:37, 05-01-09:

#46
στην προκειμενη περιπτωση δεν ηταν ακριβως ασκηση αφου βγηκε απο το μυαλο ενος συμφορουμητη δλδ δεν ηταν ολοκληρωμενη η εκφωνηση πιστευω οτι αν ηταν σε καποιο βιβλιο θα ηταν πιο σθγκεκριμενη και ναι δουλευει μονο για ακεραιους βασικα κ γω αρχικα σκευτηκα την λυση στην προηγουμενη σελιδα με τυπους vietta αλλα επειδη μαρεσουν τα πειραματα και οι αλχημιες΄ δεκτες οι παρατηρησεις παιδια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Aradon (Χρηστος)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη Aradon
Ο Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7 μηνύματα.

O Aradon έγραψε στις 20:18, 08-01-09:

#47
Το ξέρω ότι γενικά πολύ δύσκολα θέματα δεν πέφτουν στο ΑΕΠΠ αλλά επειδή γουστάρω τρελά το μάθημα και αν και στα φροντιστήριο μόλις μπήκαμε στους πίνακες, δεν μπορώ να βρω άσκηση που να με δυσκολεύει. Όποτε αν κάνεις ξέρει καμία τέτοια άσκηση η ξέρει που μπορώ να βρω τέτοιου είδους ασκήσεις παρακαλώ να μου πει. Ευχαριστώ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

dimitris777

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη dimitris777
Ο dimitris777 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 17 μηνύματα.

O dimitris777 έγραψε στις 13:58, 09-01-09:

#48
Αρχική Δημοσίευση από Aradon
Το ξέρω ότι γενικά πολύ δύσκολα θέματα δεν πέφτουν στο ΑΕΠΠ αλλά επειδή γουστάρω τρελά το μάθημα και αν και στα φροντιστήριο μόλις μπήκαμε στους πίνακες, δεν μπορώ να βρω άσκηση που να με δυσκολεύει. Όποτε αν κάνεις ξέρει καμία τέτοια άσκηση η ξέρει που μπορώ να βρω τέτοιου είδους ασκήσεις παρακαλώ να μου πει. Ευχαριστώ
Εγω χρησιμοποιω ένα βοηθημα του Σαββαλα απο τους Τζιο και Κοψινη που ειναι τρομερο .Εχει πολλες και δυσκολες ασκησεις .Οι ασκήσεις που έχω δει από αλλα βοηθήματα είναι πραματικα απλές, ενω σε αυτό το βοήθημα υπάρχουν θέματα πιο πολυπλοκα που απαιτουν σκεψη .Για μένα τουλαχιστον είναι το κορυφαιο βοηθημα που υπαρχει στην αγορα αυτή τη στιγμη κυρίως το δεύτερο τεύχος για πινακες - υποπρογραμματα .Πιστεύω ότι θα σε βοηθήσει πολύ .

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

KYRASTRA

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη KYRASTRA
H KYRASTRA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 7 μηνύματα.

H KYRASTRA έγραψε στις 17:58, 09-01-09:

#49
Δοκιμάστε και το βοήθημα των εκδόσεων ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ. Οι συγγραφείς είναι οι Κων/νος και Δημήτρης Γιαννέλης

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Aradon (Χρηστος)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη Aradon
Ο Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7 μηνύματα.

O Aradon έγραψε στις 20:41, 09-01-09:

#50
Εντάξει δεν ψάχνω θέματα τόσο για να βοηθηθώ με βλέψη τοις πανελλήνιες αλλά πιο πολύ επειδή μου αρέσει πολύ το μάθημα (και γενικά ο προγραμματισμός, γιατί και ασχολούμαι και με λίγο C++) και ψάχνω κυρίως θέματα που ξεφεύγουν από το επίπεδο τον πανελληνίων. Τεσπα, θα τα τσεκάρω και τα δυο τα βιβλία και βλέπουμε. Ευχαριστώ και τους δυο για τις απαντήσεις σας.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους