Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 80,145 εγγεγραμμένα μέλη και 3,090,524 μηνύματα σε 96,001 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 863 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool.

Εγγραφή Βοήθεια

Πιστεύετε οτι οι καθηγητές πρέπει να βάζουν σε όλους 20 στη Γ';

panos123>>>>>

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη panos123>>>>>
Ο panos123>>>>> αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 123 μηνύματα.

O panos123>>>>> έγραψε στις 14:54, 25-07-09:

#1
πιστευω οχι

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Pure_Seduction

Μεταπτυχιακός φοιτητής

Το avatar του χρήστη Pure_Seduction
H Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής . Έχει γράψει 2,033 μηνύματα.

H Pure_Seduction ΠΑΝΤΟΥ ΜΑΖΙ! έγραψε στις 14:56, 25-07-09:

#2
στο δικο μας το σχολειο παντως στο ΑΟΘ,οσοι το διναμε πανελληνιως ειχαμε 20 ,χωρις καν να γραψουμε διαγωνισμα τετραμηνου...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

panos123>>>>>

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη panos123>>>>>
Ο panos123>>>>> αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 123 μηνύματα.

O panos123>>>>> έγραψε στις 15:00, 25-07-09:

#3
εγω πιστευω οτι ο καθηγητης πρεπει να βλεπει την προσπαθεια για να βαλει 20.οχι να του γραφει ο αλλος 11 και να του βαζει 20.αυτο ειναι αδικια για αυτον που γραφει 18,19.......

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

toknil

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη toknil
H toknil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Αθήνας . Έχει γράψει 296 μηνύματα.

H toknil έγραψε στις 15:35, 25-07-09:

#4
Αρχική Δημοσίευση από panos123>>>>>
εγω πιστευω οτι ο καθηγητης πρεπει να βλεπει την προσπαθεια για να βαλει 20.οχι να του γραφει ο αλλος 11 και να του βαζει 20.αυτο ειναι αδικια για αυτον που γραφει 18,19.......
Η προσέγγιση σου φίλε μου, με το συμπάθειο, μου θυμίζει συμμαθητές μου στο γυμνάσιο.
Το θεωρώ σωστό να βάζουν πολύ, πάρα πολύ καλούς βαθμούς. Το σε όλους 20 δε θα εξασφαλίσει κανένα μέλλον και αυτό είναι σίγουρο.
Θεωρώ υπερβολή το 20 σε περιπτώσεις μαθητών που κυμαίνεται κάτω από 15 η συνολική τους εικόνα σε ένα μάθημα, αλλά από την άλλη νομίζω ότι είναι μεγάλη ανακούφιση για όλους τους μαθητές της γ', ανεξαρτήτου βεληνεκούς, να μην έχουν επιπλέον στο μυαλό τους με ποιό τρόπο θα πρέπει να κερδίσουν το βαθμό του κάθε καθηγητάκου, που στο ελάχιστο νιώθει την αγωνία μας.

Τελικώς, νομίζω ότι έχει να κάνει με τον καθηγητή.
Αν πρόκειται για κάποιον που επενδύει στην τάξη και συμπάσχει, τότε δικαίως θα πρέπει να απαιτεί ανταπόκριση για το 20.
Στην αντίθετη περίπτωση, το λιγότερο που μπορεί να κάνει είναι αυτό που θεωρείς άδικο εσύ.


PS: Ανήκω σ' αυτόυς που πήραν 20 και νομίζω σε ένα βαθμό έκανα κάτι γι' αυτό σε αντίθεση με άλλους στην τάξη μου. Όμως, αυτό είναι κάτι που δεν το σκέφτηκα ούτε στο ελάχιστο, σε απασχολούν άλλα πράγματα δυστυχώς.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

expert_biologist

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη expert_biologist
H expert_biologist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 31 μηνύματα.

H expert_biologist έγραψε στις 15:48, 25-07-09:

#5
:nono: όχι παιδιά μου, 20 θα πάρει ο μαθητής που έχει την δυνατότητα να γράψει 18-20 σύμφωνα με τα όσα εκτιμάει ο καθηγητής, αλλά και βέβαια οι επιδόσεις του να είναι πολύ κοντα στο 20. Συμφωνώ με το να είμαστε πιο ελαστικοί στην Γ Λυκείου, αλλά εγώ προσωπικά ποτέ δε χαιδεύω τα αφτιά των μαθητών μου. Είναι αδικία για τον καλό μαθητή, αλλά το ...17, 18 και το 19 κτλ υπάρχουν και μπορούν να μπουν για χαμηλότερες επιδόσεις, ώστε σύμφωνα με τα γραπτά να βοηθηθεί ο μαθητής και όχι να πέσει ο βαθμός του. Ένας σωστός καθηγητής ξέρει λίγο πολύ πως θα τα πάει κάθε μαθητής του...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

cheery

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη cheery
H cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 995 μηνύματα.

H cheery έγραψε στις 15:53, 25-07-09:

#6
πιστευω πως ναι
τωρα αν ειναι εντελως αδιαφορος ο μαθητης οκ.
αλλα αν λεω αν αποφασισει να δωσει δευτερη φορα πανελληνιες και κανει μεγαλυτερη προσπαθεια τη δευτερη φορα; γιατι ενα 17 εστω να του στερησει εστω και λιγα "κρισιμα" μορια;
επισης, αν γινει καμια στραβη (λεμε τωρα) οπως περσι στη φυσικη κατευθυνσης και βαλουν ευκολα θεματα , και εκει που ο μαθητητης θα γραφε 15, γραψει 18 γιατι να χασει μορια;
γιατι να αδικουνται δλδ αυτοι που ετυχε να εχουν πιο αυστηρους καθηγητες;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Unkown-User

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Unkown-User
Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.

O Unkown-User έγραψε στις 16:10, 25-07-09:

#7
Αφού στο τέλος, θα θα "αλλάξουν" οι βαθμοί αν δεν τους "άξιζε" ο κάθε μαθητής. Οπότε που το πρόβλημα και η ένσταση μερικών?

Κακά τα ψέμματα το σύστημα μπάζει από παντού. Το ελάχιστο είναι το αν θα πάρουν όλοι 20. Σταματήστε την βαθμοθηρία και κρατήστε και την ουσία.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Βetty

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Βetty
H Βetty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 514 μηνύματα.

H Βetty έγραψε στις 16:15, 25-07-09:

#8
Αρχική Δημοσίευση από aleka
πιστευω πως ναι
τωρα αν ειναι εντελως αδιαφορος ο μαθητης οκ.
αλλα αν λεω αν αποφασισει να δωσει δευτερη φορα πανελληνιες και κανει μεγαλυτερη προσπαθεια τη δευτερη φορα; γιατι ενα 17 εστω να του στερησει εστω και λιγα "κρισιμα" μορια;
επισης, αν γινει καμια στραβη (λεμε τωρα) οπως περσι στη φυσικη κατευθυνσης και βαλουν ευκολα θεματα , και εκει που ο μαθητητης θα γραφε 15, γραψει 18 γιατι να χασει μορια;
γιατι να αδικουνται δλδ αυτοι που ετυχε να εχουν πιο αυστηρους καθηγητες;
:no1::no1::no1::no1:
κ στην τελικη,αφου στο τελος ο προφορικος βαθμος προσαρμοζεται στον γραπτο!ποιο ειναι το προβλημα???Δεν αδικειται κανεις:no1::no1:!!!!
Ενταξει δεν λεω να παρουν ολοι 20 αλλα οι μαθητες που ειναι για 15 ας το παρουν!ποιος ξερει?μπορει να γραψουν καλα στις πανελληνιες!:iagree:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Dark_kronos (Rognan)

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Dark_kronos
Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών . Έχει γράψει 6,877 μηνύματα.

O Dark_kronos Όλα είναι ψεύτικα έγραψε στις 17:43, 25-07-09:

#9
Λογος της καταστασης με τους καθηγιτες, θα προτιμουσα να βαζανε ολοι 20, να μετραγαν μονο οι πανελληνιες...

Στην πραξη θα ητανε σωστο να βαθμολιγουνται ολοι αναλογα με τις δυνατοτιτες και την προσπαθεια τους, επειδη ομως αυτο δεν γινετε συνιθος με τα καταληλα κριτιρια απο καθηγιτες, καλητερα να παιρνουν ολοι το 20, να τελιωνει η ιστορια...
Γιατι ειναι κριμα αν αξιζω ενα 18 πχ, να παρω 15 επειδη εχω μοΐκανα, η μουσακι και ο αλλος που ειανι για 15 να παρει 17 γιατι τον συμπαθει ο καθηγιτης (τα εχω δει, και οκ, μεχρι την β δεν με νοιαζει, αλλα στην γ παιζει ρολο στο αν θα μπω στο πανεπιστιμιο που θελω... )

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

chris_90 (Χρήστος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη chris_90
Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών , Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,239 μηνύματα.

O chris_90 έγραψε στις 18:14, 25-07-09:

#10
Εγω φετος εγραψα πολυ κοντα στο 20 (και 20 ολοστρογγυλο) σε 4 απο τα 6 πανελλαδικως εξεταζομενα μαθηματα. Ε, και στα 4 ειχα προφορικους 17, 18, 19. Ετσι, διαμορφωθηκε βαθμος προσβασης χαμηλοτερος του γραπτου. Ενταξει, δεν εγραψα καλα στα διαγωνισματα του Α' τετραμηνου (πανω απο τη βαση σε ολα παντως), αλλα γιατι αυτο να με κυνηγαει μεχρι και τωρα; Ολοι εχουμε δικαιωμα να στραβοπατησουμε στην αρχη, αλλα εβλεπαν οτι στοχευα σε υψηλοβαθμη σχολη και προσπαθουσα (φανηκε στο τελος αλλωστε).

Εφοσον τα προφορικα επηρεαζουν τα μορια, ναι, ο μαθητης που κανει εστω και υποτυπωδη προσπαθεια να παιρνει 20 για να μη χασει ουτε εκατοστο βαθμου. Και στα περισσοτερα σχολεια αυτο γινεται, μονο στο δικο μου μαζευτηκαν ολα τα στραβοξυλα. Στο κατω-κατω κανεις νοημων ανθρωπος δεν θα πιστεψει οτι οι βαθμοι ειναι αντικειμενικοι...

Αν και ειμαι της αποψης οτι ο προφορικος δεν εχει καμια δουλεια με τις πανελλαδικες και κακως τον βαλανε να παιζει αυτον τον μικρο, αλλα κρισιμο σε πολλες περιπτωσεις, ρολο στα μορια.
Αρχική Δημοσίευση από expert_biologist
Ένας σωστός καθηγητής ξέρει λίγο πολύ πως θα τα πάει κάθε μαθητής του...
Την πρωτη φορα ισως... Αλλα γιατι μια χαμηλη προφορικη βαθμολογια (εννοω 17, 18 οταν θες να γραψεις 19-20, και το εζησα αυτο) να σε κυνηγαει και να γινεται εμποδιο στα ονειρα σου;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Marilenaki! (Μαριλένα....)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Marilenaki!
H Μαριλένα.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 235 μηνύματα.

H Marilenaki! έγραψε στις 19:11, 25-07-09:

#11


κι εγώ όχι θα έλεγα.....
σε μαθηματικά και φυσική κατ. 20άρι σε όσους έγραψαν διαγώνισμα από 17 και πάνω...
προγραμματισμό-διοίκηση σε όσους έγραψαν από 18 και πάνω..
και έκθεση σε όσους έχουν προοπτικές να πανε πανω απο 18 πανελληνιες, σε λιγους δηλαδη..
ενταξει μαθηματικα γπ. και βιολογια πρεπει να παιζουν 19-20 κατα κυριο λογο..
:iagree:καπως ετσι.............

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

thanosmylo (Θάνος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη thanosmylo
Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών , Φοιτητής του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης ΤΕΙ Αθήνας και μας γράφει απο Άγιος Στέφανος (Αττική). Έχει γράψει 551 μηνύματα.

O thanosmylo Welcome in our little crazy world... έγραψε στις 22:00, 25-07-09:

#12
Άμα δεν το αξίζει όχι. Και οι καθηγητές φέτος ενώ περιμέναμε να δίνουν πολλούς βαθμούς, ήταν σε μερικά συγκρατημένοι (φυσικά έδωσαν σπρώξιμο δε λέω) αλλά όχι τόσο ωστε να χαθεί κάθε μέτρο....

Άμα το αξίζει όμως ο μαθητής ναι. Να το πάρει. Όπως μας έχει πει μια καθηγήτρια "Ο καθηγητής είναι ο καθρέφτης σας! Άμα του δείξετε είκοσι με την επίδοση είκοσι θα πάρετε γι'αυτό να 'στε σίγουροι"!

Βέβαια και ο καθηγητής να αξίζει...Συμπληρώνω εγώ!Γιατί κυκλοφορούν κάτι σπασμένοι καθρέφτες...πςςςςςςςςςς

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Civilara

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Civilara
Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,182 μηνύματα.

O Civilara Farewell έγραψε στις 22:35, 25-07-09:

#13
Όχι. 20 θα έπρεπε να παίρνουν αυτοί που το αξίζουν είτε μιλάμε για προφορικό βαθμό είτε για γραπτό.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

johngreek_mad (Γιάννης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη johngreek_mad
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών , Φοιτητής του τμήματος Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 786 μηνύματα.

O johngreek_mad έγραψε στις 22:39, 25-07-09:

#14
Αρχική Δημοσίευση από Marilenaki!
κι εγώ όχι θα έλεγα.....
σε μαθηματικά και φυσική κατ. 20άρι σε όσους έγραψαν διαγώνισμα από 17 και πάνω...
προγραμματισμό-διοίκηση σε όσους έγραψαν από 18 και πάνω..
και έκθεση σε όσους έχουν προοπτικές να πανε πανω απο 18 πανελληνιες, σε λιγους δηλαδη..
ενταξει μαθηματικα γπ. και βιολογια πρεπει να παιζουν 19-20 κατα κυριο λογο..
:iagree:καπως ετσι.............
γιατι να πρεπει να κρινει το βαθμο του τετραμηνου ενα διαγωνισμα?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Marilenaki! (Μαριλένα....)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Marilenaki!
H Μαριλένα.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 235 μηνύματα.

H Marilenaki! έγραψε στις 05:30, 26-07-09:

#15
Αρχική Δημοσίευση από johngreek_mad
γιατι να πρεπει να κρινει το βαθμο του τετραμηνου ενα διαγωνισμα?

ένα παράδειγμα είπα...
μετράει κι η συμμετοχή στην τάξη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Zod (Κώστας)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Zod
Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλονίκης . Έχει γράψει 430 μηνύματα.

O Zod έγραψε στις 13:16, 26-07-09:

#16
Έστω και να υπάρχει και η μικρή υποψία ότι ένα παιδί θα γράψει 17-20 Πανελλαδικές, πρέπει ο καθηγητής να του βάλει 20. Στην τελική μόνο καλό μπορείς να κάνεις, εσύ βοήθα τον μαθητή και άσε να κριθεί αυτός από το γραπτό στο τέλος. Τώρα για άτομα που σε διαγωνίσματα γράφουν 5 και 10, ντάξει, δεν νομίζω να τους αξίζει το 20.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Unkown-User

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Unkown-User
Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.

O Unkown-User έγραψε στις 16:21, 26-07-09:

#17
Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ στο τωρινό σύστημα να υπάρχουν περιπτώσεις παιδιών που χάνουν μόρια από μλκίες καθηγητών.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Maria17

Μεταπτυχιακός φοιτητής

Το avatar του χρήστη Maria17
H Maria17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Νοσηλευτικής Αθήνας . Έχει γράψει 449 μηνύματα.

H Maria17 έγραψε στις 17:40, 26-07-09:

#18
Οι περισσοτεροι απο τους δικους μου πεσανε πολυ κοντα στους βαθμους που τελικα εγραψα.. μπραβο τους που εκτιμησαν σωστα,ομως εγω εχασα 250 μορια απο αυτο,σε 5 απο τα 6 μαθημα. Κι αν ξαναεδινα θα εχανα ακομα περισσοτερα. Στην εκθεση ειχα 14,οσο εγραψα. θα της κοβοταν το χερι αν εβαζε 16; στη φυσικη 19,6 και προφορικος 17.. Το θεμα στη γ δεν ειναι να εισαι δικαιος οπως η καθηγητρια της εκθεσης που επεσε πολυ κοντα στο βαθμο μου,αλλα να μην αδικησεις το μαθητη σε περιπτωση που τα παει καλυτερα απ οσο τον υπολογιζεις.. δε λεω ο αλλος να ειναι του 5 και να βαζεις 20,απλα να ειναι πιο γεναιοδωροι: πχ αντι για 15 μπορεις να βαλεις ενα 17

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

milanezos92

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη milanezos92
Ο milanezos92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών . Έχει γράψει 212 μηνύματα.

O milanezos92 έγραψε στις 18:47, 26-07-09:

#19
ποιος ο λογος να βαλουν σε ολους 20...αν μετα ο αλλος παει και γραψει 3 ,θα γινει προσαρμογη προφορικου +/- 2...και θα εκτεθει παραλληλα και ο καθηγητης......

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

jbasm (Γιάννης)

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη jbasm
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών , Απόφοιτος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 60 μηνύματα.

O jbasm έγραψε στις 18:53, 26-07-09:

#20
Οχι σε ολους...Αλλα τουλαχιστον στους μαθητες που προσπαθουν..
Εχασα στις πανελληνιες περιπου 150 μορια απο τους βαθμους των καθηγητων....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

evelin19

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη evelin19
H evelin19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 168 μηνύματα.

H evelin19 έγραψε στις 20:25, 26-07-09:

#21
αν δεν βαλουν 20 στην γ λυκειου ποτε θα βαλουν....εμεις στο σχολεια μας απο οκτωμβριο το ειχαμε συμφωνισει ολοι 20...........ειχα βγαλει 18.5 απο 11.4 που ειχα β λυκειου καλο εε???

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

cheery

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη cheery
H cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 995 μηνύματα.

H cheery έγραψε στις 22:32, 26-07-09:

#22
Αρχική Δημοσίευση από milanezos92
ποιος ο λογος να βαλουν σε ολους 20...αν μετα ο αλλος παει και γραψει 3 ,θα γινει προσαρμογη προφορικου +/- 2...και θα εκτεθει παραλληλα και ο καθηγητης......
εδω αλλα κι αλλα κανουν και δεν εκτιθενται, θα εκτεθουν γι αυτο;;; :s

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Οδυσσέας

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη Οδυσσέας
Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 2,338 μηνύματα.

O Οδυσσέας έγραψε στις 22:33, 26-07-09:

#23
Καλύτερα να μην μετρούσε καθόλου ο προφορικός.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

chris_90 (Χρήστος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη chris_90
Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών , Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,239 μηνύματα.

O chris_90 έγραψε στις 22:35, 26-07-09:

#24
Καλα, και ενας αριστα προετοιμασμενος μαθητης μπορει να γραψει 3 γιατι μπορει να παθει κατι την ωρα που γραφει. Λεμε τωρα, extreme παραδειγμα... Θελω να πω οτι ο προφορικος δεν νομιζω να αποτελει "προβλεψη" του τι θα γραψεις. Νομιζω οτι με κριτηριο την προσπαθεια που κανεις βαθμολογεισαι (υποτιθεται).
-----------------------------------------
Αρχική Δημοσίευση από cris@tos
Καλύτερα να μην μετρούσε καθόλου ο προφορικός.
Ω ναι...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

maraki love (Μαρία)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη maraki love
H Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 1,988 μηνύματα.

H maraki love έγραψε στις 22:48, 26-07-09:

#25
Αρχική Δημοσίευση από evelin19
αν δεν βαλουν 20 στην γ λυκειου ποτε θα βαλουν....εμεις στο σχολεια μας απο οκτωμβριο το ειχαμε συμφωνισει ολοι 20...........ειχα βγαλει 18.5 απο 11.4 που ειχα β λυκειου καλο εε???

Ε..δεν αξίζουν όλοι για 20.....Στην κατεύθυνση μου από τα 65 παιδιά, εγώ και άλλα 10 πήραμε 20...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,243 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 23:25, 26-07-09:

#26
δεν θεωρω πως ειναι σωστο να παιρνουν ολοι οι μαθητες 20..τοτε θα χανοταν τελειως η συμβολη του σχολειου..απλα θα πηγαιναμε εκει για χαβαλε ,αφου θα ξεραμε οτι εχουμε εξασφαλισει το 20 και μετα θα γκρινιαζαμε για το εκπαιδευτικο συστημα, λεγοντας πως οι καθηγητες δεν κανουν καλα την δουλεια τους αψηφωντας την δικη μας αδιαφορια...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Black_Butterfly (Αλεξάνδρα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Black_Butterfly
H Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών (ΑΕΙ/Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 930 μηνύματα.

H Black_Butterfly έγραψε στις 00:01, 27-07-09:

#27
Αρχική Δημοσίευση από theodora
δεν θεωρω πως ειναι σωστο να παιρνουν ολοι οι μαθητες 20..τοτε θα χανοταν τελειως η συμβολη του σχολειου..απλα θα πηγαιναμε εκει για χαβαλε ,αφου θα ξεραμε οτι εχουμε εξασφαλισει το 20 και μετα θα γκρινιαζαμε για το εκπαιδευτικο συστημα, λεγοντας πως οι καθηγητες δεν κανουν καλα την δουλεια τους αψηφωντας την δικη μας αδιαφορια...
Εχμ για χαβαλέ δεν πήγαίναμε σχολείο; :fss:




Anyway, θεωρώ πως το σχολείο - ειδικά η γ' λυκείου - μου σπαταλούσε 7 ώρες από την ζωή μου και με κούραζε μιας και την πρώτη χρονιά που έδινα είχα πολύ αργά μάθημα στο φροντιστήριο. Οπότε θεωρώ σε μαθήματα που δεν μου πρόσφεραν τίποτε όπως αρχαία , βιολογία, ιστορία κτλ κτλ έπρεπε να βάζουν πάνω από 16, μιας και πανελλήνιες δίναμε σιγά μην διαβάζαμε γενικής.
Στην κατεύθηνση μπορούν να κλιμακώνονται οι βαθμοί ανάλογα την συμμετοχή και όχι από ένα διαγώνισμα που γράφαμε όλην την χρονιά -.-'

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,243 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 00:05, 27-07-09:

#28
τις ωρες τις κατευθυνσης τουλαχιστον πηγαινες για χαβαλε?
δεν νομιζω...αυτη η επιπλεον ασκηση που θα λυσεις με τον καθηγητη του σχολειου θα ειναι προς οφελος σου....αλλιως να πηγαινουμε σχολειο μεχρι την β' λυκειου...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Black_Butterfly (Αλεξάνδρα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Black_Butterfly
H Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών (ΑΕΙ/Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 930 μηνύματα.

H Black_Butterfly έγραψε στις 00:09, 27-07-09:

#29
Αρχική Δημοσίευση από theodora
τις ωρες τις κατευθυνσης τουλαχιστον πηγαινες για χαβαλε?
δεν νομιζω...αυτη η επιπλεον ασκηση που θα λυσεις με τον καθηγητη του σχολειου θα ειναι προς οφελος σου....αλλιως να πηγαινουμε σχολειο μεχρι την β' λυκειου...

Λοιπόν την ώρα τον μαθηματικών μας έκανε διάλεξη περί του Παναθηναικού ο καθηγητής. Την ώρα της Φυσικής μας υπαγόρευε από το βιβλίο την θεωρία και λύναμε ασκήσεις από το βιβλίο που είχαν γίνει ήδη στο φροντιστήριο. Στην ώρα του αεππ γινόταν πανικός στην τάξη και όσοι θέλαν να προσέξουν ήταν κάπως δύσκολο . Μόνο την ώρα του Αοδε κάναμε μάθημα νομίζω.

Οπότε ναι πήγαινα για χαβαλέ τις ώρες τις κατεύθυνσης.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,243 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 00:14, 27-07-09:

#30
Αρχική Δημοσίευση από Αλεξάνδρα
Λοιπόν την ώρα τον μαθηματικών μας έκανε διάλεξη περί του Παναθηναικού ο καθηγητής. Την ώρα της Φυσικής μας υπαγόρευε από το βιβλίο την θεωρία και λύναμε ασκήσεις από το βιβλίο που είχαν γίνει ήδη στο φροντιστήριο. Στην ώρα του αεππ γινόταν πανικός στην τάξη και όσοι θέλαν να προσέξουν ήταν κάπως δύσκολο . Μόνο την ώρα του Αοδε κάναμε μάθημα νομίζω.

Οπότε ναι πήγαινα για χαβαλέ τις ώρες τις κατεύθυνσης.
ενταξει αυτο γινοταν στο δικο σου σχολεο...σε εμας γινοταν κανονικα μαθημα..δεν θελω να πιστευω πως εξαρχης οι καθηγητες σου δεν εκαναν μαθημα..αυτοι δεν ειναι σωστοι εκπαιδευτικοι....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Black_Butterfly (Αλεξάνδρα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Black_Butterfly
H Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών (ΑΕΙ/Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 930 μηνύματα.

H Black_Butterfly έγραψε στις 00:28, 27-07-09:

#31
Αρχική Δημοσίευση από theodora
ενταξει αυτο γινοταν στο δικο σου σχολεο...σε εμας γινοταν κανονικα μαθημα..δεν θελω να πιστευω πως εξαρχης οι καθηγητες σου δεν εκαναν μαθημα..αυτοι δεν ειναι σωστοι εκπαιδευτικοι....
Από την πρώτη μέρα δεν γινόταν μάθημα στην κατεύθυνση. Εγώ θεωρώ πως φταίγαν οι συγκεκριμένοι καθηγητές διότι δεν ήθελαν να κάνουν σωστό μάθημα. Στο άλλο τμήμα τεχνολογικής έκαναν πολύ καλό μαθημα και λυπάμαι που για 2 ονόματα στην αλφαβητική κατάταξη δεν πήγα εκεί, ίσως να είχα περάσει με την 1η φορά εκεί που ήθελα. -.-

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη yozerehs
Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,386 μηνύματα.

O yozerehs έγραψε στις 00:58, 27-07-09:

#32
Όσοι μαθητές προσπαθούν πολύ ας παίρνουν 20, ακόμα και αν δεν το αξίζουν, αλλά μόνο στα μαθήματα κατεύθυνσης...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

johngreek_mad (Γιάννης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη johngreek_mad
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών , Φοιτητής του τμήματος Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 786 μηνύματα.

O johngreek_mad έγραψε στις 03:33, 27-07-09:

#33
Αρχική Δημοσίευση από milanezos92
ποιος ο λογος να βαλουν σε ολους 20...αν μετα ο αλλος παει και γραψει 3 ,θα γινει προσαρμογη προφορικου +/- 2...και θα εκτεθει παραλληλα και ο καθηγητης......
Πραγματικα, τους νοιαζει πολυ τους καθηγητες

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Chartson (Κανενας)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Chartson
Ο Κανενας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ . Έχει γράψει 181 μηνύματα.

O Chartson έγραψε στις 23:27, 27-07-09:

#34
φυσικά ,όχι σαν τον δικό μου τον παπάρα που μου βαλε 11 στη φυσική γενικής

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

constantinekots (Κωστας)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη constantinekots
Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.

O constantinekots έγραψε στις 08:48, 28-07-09:

#35
Οχι, σε καμια περιπτωση. Και οι υπολοιποι 19 μια χαρα βαθμοι ειναι για μπαινουν, δεν καταλαβαινω απο που κι ως που πρεπει στον καθε τυχαιο να κατοχυρωνεται το 20, αδικουνται αυτοι που το κερδισαν.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Pure_Seduction

Μεταπτυχιακός φοιτητής

Το avatar του χρήστη Pure_Seduction
H Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής . Έχει γράψει 2,033 μηνύματα.

H Pure_Seduction ΠΑΝΤΟΥ ΜΑΖΙ! έγραψε στις 08:49, 28-07-09:

#36
Αρχική Δημοσίευση από johngreek_mad
Πραγματικα, τους νοιαζει πολυ τους καθηγητες
:no1:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

AstynomoS (Κλεισθένης)

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη AstynomoS
Ο Κλεισθένης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και Καθηγητής του τμήματος Πληροφορικής Πειραιά . Έχει γράψει 117 μηνύματα.

O AstynomoS έγραψε στις 14:43, 29-07-09:

#37
παιδια για να μην λεμε τι πρεπει και τι οχι το σωστο ειναι να μην μετρανε οι βαθμοι του σχολειου στις πανελληνιες. Εγω περσι εχασα ΣΣΑΣ οικονομικα εξαιτιας μια βλαμμενης μαθημ, η οποια μου εβαλε 18 και μια φιλολογου 16 στην εκθεση και εγραψα 20. Το φανταζεστε για 100 μορια εχασα τη τελεια σχολη..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

johngreek_mad (Γιάννης)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη johngreek_mad
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών , Φοιτητής του τμήματος Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 786 μηνύματα.

O johngreek_mad έγραψε στις 04:55, 30-07-09:

#38
Αρχική Δημοσίευση από constantinekots
Οχι, σε καμια περιπτωση. Και οι υπολοιποι 19 μια χαρα βαθμοι ειναι για μπαινουν, δεν καταλαβαινω απο που κι ως που πρεπει στον καθε τυχαιο να κατοχυρωνεται το 20, αδικουνται αυτοι που το κερδισαν.
δε λεμε για τον καθε τυχαιο, αλλα για το καθε παιδι που εχει στοχο και το αναγνωριζει ο καθηγητης!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

constantinekots (Κωστας)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη constantinekots
Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.

O constantinekots έγραψε στις 09:01, 31-07-09:

#39
Αρχική Δημοσίευση από johngreek_mad
δε λεμε για τον καθε τυχαιο, αλλα για το καθε παιδι που εχει στοχο και το αναγνωριζει ο καθηγητης!
Εκει μπαινει ο βαθμος. Εκτος κι αν πεσεις σε φιλόλογο. Αλλα μην ισοπεδωσουμε τα πάντα, έλεος, αυτο το de facto "δικαιωμα" στο εικοσαρι δεν το καταλαβαίνω. Αλλωστε δεν ειναι και τοσο δυσκολο να παρεις 20 στα τετραμηνα της Γ' Λυκειου, οποτε οποιος δεν το παιρνει τις περισσοτερες φορες φταιει αυτος και οχι ο καθηγητης που δηθεν δεν το βάζει.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

george_k214 (Γιώργος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη george_k214
Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Αθήνας . Έχει γράψει 336 μηνύματα.

O george_k214 έγραψε στις 12:33, 31-07-09:

#40
Προσωπικά,δε νομίζω οτι θα έπρεπε να μετράνε καθόλου οι βαθμοί των τετραμήνων για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο.Και ναι,συμφωνώ στο 20αρι σε όλους,γιατί ξέρω παιδιά που έχασαν εως και 100 μόρια από μαλακίες κομπλεξικών καθηγητών-μόρια που δε θα τα έχαναν αν πήγαιναν σε ιδιωτικό-κάποιο άλλο σχολείο με ελαστικότερους καθηγητές.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα στο σχολείο μου:Πολύ καλός μαθητής της Θετικής είχε πάρει στο τετράμηνο 17 στη χημεία.Πάει να παραπονεθεί στον καθηγητή ο οποίος του απαντάει "μην ανησυχείς,πάνω από 15 δε γράφεις".Τελικά έγραψε 19...πείτε μου τι θα κάνατε εσείς στην περίπτωση του....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Evma

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη Evma
Ο Evma αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 49 μηνύματα.

O Evma έγραψε στις 17:13, 08-08-09:

#41
Ειναι ειλικρινα ανοητο το ολο θεμα.οποιος ειναι προθυμος και το δειχνει αξιζει το 20 και ας γραψει 13 στο διαγωνισμα.Προσωπικα χανω 130 μορια γιατι 2 καθηγητες ηθελαν να το παιξουν πολυ ηθος και καλα....Τα παιδια που ξεκινουν απο την αρχη της χρονιας με 20αρια και βλεπουν οι καθηγητες οτι οντως παν για 20 δεν εχουν αναγκη την ¨τιμιοτητα των καθηγητων τους ως προς τους λιγοτερο δυνατους μαθητες...Στο κατω κατω δεν εχουμε ενα υγειες συστημα....Υπαρχουν και τα ιδιωτικα που κοβουν και αποδειξη για τον βαθμο του πεδιου..Υπαρχουν και αλλα πολλα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Mavro Provato

Μαθητής Α' λυκείου

Το avatar του χρήστη Mavro Provato
H Mavro Provato αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Μαθητής Α' λυκείου . Έχει γράψει 323 μηνύματα.

H Mavro Provato έγραψε στις 17:29, 08-08-09:

#42
εγώ λέω να το καταργήσουμε τελείως το λύκειο, να κρατήσουμε μόνο τα φροντιστήρια,,,

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

hvairline

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη hvairline
Ο hvairline αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 31 μηνύματα.

O hvairline έγραψε στις 18:09, 08-08-09:

#43
Mavro provato ,Ελπιζω οτι δεν το εννουσες γιατι αυτο που ειπες ηταν τελειως μ@λκια!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

superman

Μαθητής Β' λυκείου

Το avatar του χρήστη superman
Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 567 μηνύματα.

O superman έγραψε στις 18:15, 08-08-09:

#44
Αρχική Δημοσίευση από hvairline
Mavro provato ,Ελπιζω οτι δεν το εννουσες γιατι αυτο που ειπες ηταν τελειως μ@λκια!
Πραγματι...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Nickname (Νίκος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Nickname
Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλονίκης . Έχει γράψει 868 μηνύματα.

O Nickname έγραψε στις 18:19, 08-08-09:

#45
Νομίζω ότι στη Γ' όταν ένα παιδί προσπαθεί, ακόμα και αν δεν είναι για 20, αλλά για 19 ή 18, νομίζω ότι πρέπει να του το βλαζουν το 20. Σε όσους δεν προσπαθούν και το μόνο που κάνουν είναι να κοροιδεύουν, τότε αυτοί όχι, ας μην πάρουν 20. ¨ολα αυτά ισχύουν ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!
Ένα παράδειγμα: Ο σημαιοφόρος ενός λυκείου της περιοχής μου είχε έκθεση 18. Φυσικά του είπε η καθηγήτρια ότι αποκλείεται να γράψει παραπάνω. Έγραψε 18,5... Ευτυχώς που το παιδί ήταν τέλειος μαθητής και κατάφερε παρά την απώλεια μορίων να βγάλει 19600

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

nitsa

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη nitsa
H nitsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 322 μηνύματα.

H nitsa έγραψε στις 19:09, 08-08-09:

#46
Και εμενα μια φιλη εχασε την νομικη εξαιτιας του 17 και 18 που ειχε προφορικα κ εγραψε 18 και 19... ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ!!!!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

yoooo! (Μαρία)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη yoooo!
H Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 139 μηνύματα.

H yoooo! έγραψε στις 19:14, 08-08-09:

#47
20 σε όλους; Τι το κάναμε; Μπείτε σκύλοι κι αλέστε;
Εντάξει, στα γενικής* να υπάρχει μια χαλαρότητα, δεν λέω, αλλά όχι και να έχεις κατοχυρωμένο τον βαθμό είτε είσαι στην τάξη είτε όχι.
Ωστόσο, απ' την στιγμή που εγώ είμαι συνεπής και παίρνω ό,τι δείχνω/δίνω, δεν μ' ενδιαφέρει τι βαθμό θα βάλει στον άλλο.
Ακούγαμε κάτι: "Μα, μετά αδικούμε αυτούς που άξιζαν το 20." << Σιγά, άνθρωπέ μου! Βάλε εσύ τον βαθμό -αφού έχεις την καλή διάθεση- και κανείς δεν θα διαμαρτυρηθεί.


* [off_topic]Προσωπικά, διάβαζα κυρίως στα γενικής (αχχ, Ιστορία :up παρά στα κατεύθυνσης (όπου αρκούμουν στην απλή παρακολούθηση στην τάξη**), απλά και μόνο επειδή με ενέπνεαν περισσότερο. Τι να πει κανείς; Έτσι είμαι εγώ...

** εξαιρείται εν μέρει η Χημεία :xixi:[/off_topic]

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

christina141 (Χριστινα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη christina141
H Χριστινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Φοιτητής του τμήματος Χημείας Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 264 μηνύματα.

H christina141 έγραψε στις 10:49, 10-08-09:

#48
εγω πιστευω οτι ή πρεπει να βαζουν σε ολους 20,δηλαδη οποιο σχολειο και να ειναι,οποιον καθηγητη και αν εχουν,οτι και να φορουν,οσο κοιμισμενοι και αν ειναι,να παρουν 20 αλλα να το παρουν ολοι,ειναι αδικο σε μερικα σχολεια να παιρνουν ολοι 20 επειδη πχ εχουν "καλο" καθηγητη και σε αλλα να τους βαζουν 17αρια και 18αρια επειδη αυτο αξιζουν...
ή να βαζουν σε ολους οτι τους αξιζει(για να ειμαστε δικαιοι) ή να βαζουν σε ολους 20.αυταααα....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Nickname (Νίκος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Nickname
Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλονίκης . Έχει γράψει 868 μηνύματα.

O Nickname έγραψε στις 12:59, 10-08-09:

#49
Ε, κοίτα, εν μέρει έχεις δίκιο σε αυτά που λες, αλλά δεν υπάρχει μόνο άσπρο μάυρο. Αν δείχνει έστω και λίγο διάθεση στο μάθημα, ας το πάρει το 20. Αν όμως κοροιδεύει και δε δίνει σημασία, ε τότε όχι. Ο καθηγητής του σχολείου δεν έιναι χαζός

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

demis411 (demis)

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη demis411
Ο demis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.

O demis411 έγραψε στις 19:12, 11-08-09:

#50
Για να σας πω την αλήθεια με την παρέα μου φτάσαμε τους καθηγητές σε σημείο που να δακρύσουν από νεύρα αλλά ξεσκιζόμουν άγρια στα διαγωνίσματα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους