Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 79,961 εγγεγραμμένα μέλη και 3,086,898 μηνύματα σε 95,630 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 1001 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool.

Εγγραφή Βοήθεια

Βοήθεια/Απορίες στη Βιολογία Γενικής

Λαμπρινή (Λαμπρινή)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη Λαμπρινή
H Λαμπρινή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 2 μηνύματα.

H Λαμπρινή έγραψε στις 00:36, 15-12-07:

#1
Γειά σας! Έδώ και καιρό έχουμε μια διαφωνία με τους συμμαθητές μου σχετικά με το αν οι ασκήσεις στο 1ο κεφάλαιο ( π.χ. πολ/μος βακτηρίων) είναι εντός ύλης. Στα μισά φροντιστήρια - κ στο δικό μου- μας έχουν πεί οτι είναι εκτός, αλλά σε άλλα φροντιστήρια κ στο σχολείο μας λένε οτι είναι εντος... Το μάθημα το δίνουμε πανελλαδικά κ δεν ξέρουμε τι τελικα ισχύει... Εσάς τιί σας εχουν πει???

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

miv (Babis)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη miv
Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8,078 μηνύματα.

O miv έγραψε στις 00:56, 15-12-07:

#2
Ισχυουν οι εντολες που γνωριζει το σχολειο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Alxnks (Αλέξανδρος)

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη Alxnks
Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 37 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 9 μηνύματα.

O Alxnks έγραψε στις 23:06, 18-12-07:

#3
Αρχική Δημοσίευση από miv
Ισχυουν οι εντολες που γνωριζει το σχολειο.
ακριβώς.. μέχρι νεοτέρας, ισχύει οτι γνωρίζει το σχολείο αφού αυτό (υποτίθεται) οτι πληροφορείται πρώτο για το τι είναι εντός και εκτός ύλης.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

nina

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη nina
H nina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 39 μηνύματα.

H nina έγραψε στις 14:49, 19-12-07:

#4
εμάς η καθηγήτρια μας στο φροντιστήριο μας έχει πει ότι αργότερα συνήθως τις βγάζουν εκτός ύλης....προς το παρόν όμως είναι μέσα.ο καθηγητής του σχολείου δεν είπε τίποτα...έκανε 2 ασήσεις και αυτό ήταν όλο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

astathmitos

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη astathmitos
Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 664 μηνύματα.

O astathmitos έγραψε στις 17:59, 19-12-07:

#5
ρε παιδια τι λετε;κανονικα ειναι μεσα οι ασκησεις του πρωτου κεφαλαιου...
περσυ για τα εσπερινα επεσε ασκηση....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

miv (Babis)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη miv
Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8,078 μηνύματα.

O miv έγραψε στις 18:03, 19-12-07:

#6
Δεν ξερω, αλλα νομιζω οτι τα γενικα δεν εχουν το ιδιο προγραμμα/υλη με τα εσπερινα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

astathmitos

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη astathmitos
Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 664 μηνύματα.

O astathmitos έγραψε στις 20:13, 19-12-07:

#7
και τα εσπερινα γενικα λυκεια ειναι.μπορει να εχεις και δικιο αν και η υλη ειναι λιγοτερη στα εσπερινα οποτε πιστευω στα πρωινα θα ειναι σιγουρα μεσα:no1:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

manos_xatzidakis (Γιάννης)

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη manos_xatzidakis
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 28 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 9 μηνύματα.

O manos_xatzidakis έγραψε στις 21:51, 27-02-08:

#8
Οφείλω να διευκρινίσω ότι με οδήγια που αποστέλλεται κάθε χρόνο από το ΥΠΕΠΘ αφαιρούνται οια σκήσεις του 1ου κεφαλαίου πουα φορούν τον πολλαπλασιασμό των βακτήριων. Ως εκ τούτου δεν είναι υποχρεωτική η διδασκαλία τους.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Proudqueen

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Proudqueen
H Proudqueen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών , Φοιτητής του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΤΕΙ Αθήνας και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 541 μηνύματα.

H Proudqueen έγραψε στις 18:41, 28-02-08:

#9
συμφωνω με τον... Μανο Χατζηδακη

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

little_miss_lily

Μαθητής Β' λυκείου

Το avatar του χρήστη little_miss_lily
H little_miss_lily αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.

H little_miss_lily έγραψε στις 13:46, 05-11-09:

#10
εχω την παρακατω ασκηση και δεν μπορω να την λυσω... βοηθειαα!!


ένα δίκλωνο γραμμικό μόριο DNA έχει συνολικά 10000 νουκλεοτίδια. το 15% είναι νουκλεοτίδια της θυμίνης. να υπολογίσετε:
1. τον αριθμό των νουκλεοτιδίων της γουανίνης.
2. τον αριθμό των δεσμών υδρογόνου.
3. τον αριθμό των φωσφοδιεστερικών δεσμών.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

conn-a (Κωνσταντινα)

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη conn-a
H Κωνσταντινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 100 μηνύματα.

H conn-a έγραψε στις 20:33, 17-11-09:

#11
Αρχική Δημοσίευση από little_miss_lily
εχω την παρακατω ασκηση και δεν μπορω να την λυσω... βοηθειαα!!


ένα δίκλωνο γραμμικό μόριο DNA έχει συνολικά 10000 νουκλεοτίδια. το 15% είναι νουκλεοτίδια της θυμίνης. να υπολογίσετε:
1. τον αριθμό των νουκλεοτιδίων της γουανίνης.
2. τον αριθμό των δεσμών υδρογόνου.
3. τον αριθμό των φωσφοδιεστερικών δεσμών.
1.εφοσον το 15% ειναι νουκλεοτιδια της θυμινης εχεις10000*15)/100 το οποιο ειναι 1500.Εφοσον καθε θυμινη αντιστοιχει σε μια αδενινη θα ναι αντιστοιχος και ο αριθμος δλδ 1500 νουκλεοτιδια αδενινης συνολο δλδ 3000 απτις 10000,αρα αυτες οι 7000 που περισσευουν ειναι κυτοσινη και γουανινη. αφου καθε γουανινη αντιστοιχει σε μια κυτοσινη θα κανεις 7000/2 για να βρεις ποσο αναλογει στην καθεμια δλδ 3500 για καθεμια. Αρα ο αριθμος των νουκλεοτιδιων γουανινης ειναι 3500

2.ξεροντας τωρα οτι καθε θυμινη και αδενινη συνδεεται με 2 δεσμους υδρογονου κανεις 1500(αριθμος νουκλεοτιδιων αδενινης η θυμινης) * 2 αρα 3000. Ξεροντας επισης οτι η γουανινη με την κυτοσινη συνδεονται με 3 δεσμους υδρογονου κανεισ 3500*3=10500. Προσθετεις τα 2 αποτελεσματα και βγαζεις 13500 δεσμοι υδρογονου. τωρα για τους φωσφοδιεστερικους δεσμους θα σε γελασω δεν θυμαμαι καπου θα το γραφει στο βιβλιο για το τι σχεση εχουν στο dna ελπιζω να βοηθησα
αν δεν το κανεις καθαρα για εγκυκλοπεδικους λογους η για το βαθμο που ισως να θες (που κατα τη γνωμη μου σιγα ταυγα..) ή γιατι εχεις σκοπο να σπουδασεις θετικες επιστημες δεν αξιζει να σκας(γενικα δεν αξιζει να σκας!) δεν εχει καμια σχεση με τη βιολογια της γ λυκειου που ισως να θες να παρεις επιλογη στις πανελληνιες

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

manouno (Μάνος)

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη manouno
Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ Πειραιά και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.

O manouno έγραψε στις 22:22, 19-01-10:

#12
Επειδή δεν έχω δει ανοιχτό θέμα για την Βιολογία γενικής, πήρα την πρωτοβουλία και άνοιξα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

sofia21 (sofia)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη sofia21
H sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 143 μηνύματα.

H sofia21 έγραψε στις 22:23, 19-01-10:

#13
μου αρέσει πάρα πολύ η Βιολογία

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

manouno (Μάνος)

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη manouno
Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ Πειραιά και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.

O manouno έγραψε στις 22:38, 19-01-10:

#14
Αρχική Δημοσίευση από sofia21
μου αρέσει πάρα πολύ η Βιολογία
Και εμενα ειναι παρα πολυ καλο και ευκολο θα ελεγα μαθημα....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

sofia21 (sofia)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη sofia21
H sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 143 μηνύματα.

H sofia21 έγραψε στις 22:44, 19-01-10:

#15
Αρχική Δημοσίευση από manouno
Και εμενα ειναι παρα πολυ καλο και ευκολο θα ελεγα μαθημα....
και παρα πολυ χρησιμο και ενδιαφερον

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Θανάσης91

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη Θανάσης91
Ο Θανάσης91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών , Απόφοιτος και μας γράφει απο Άβδηρα (Ξάνθη). Έχει γράψει 3 μηνύματα.

O Θανάσης91 χαχα έγραψε στις 11:27, 25-01-10:

#16
Ειμαι απόφοιτος λυκείου και δίνω 2η φορά και πέρυσι δεν είχα κάνει καθόλου το 3ο κεφάλαιο της βιολογίας και θέλω να ρωτήσω στη σελ. 125-126 αναφέρει πως η θεωρία της φυσικής επιλογής συνοψίζεται σε 5 παρατηρήσεις και 3 συμπεράσματα αλλά παρακάτω έχει μόνο 4 παρατηρησεις. τι γίνεται??? ειναι λάθος του βιβλίου μου???

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

BioLogiC

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη BioLogiC
H BioLogiC αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 16 μηνύματα.

H BioLogiC έγραψε στις 00:18, 04-03-10:

#17
Γειά σου Θανάση!
Ναι είναι λάθος του βιβλίου γενικότερα. Οι παρατηρήσεις που έχεις να μάθεις είναι 4 και 3 τα συμπεράσματα....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Doctoras

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Doctoras
Ο Doctoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4 μηνύματα.

O Doctoras έγραψε στις 01:29, 14-03-10:

#18
Ερωτήσεις ή σημειώσεις για το 3 κεφάλαιο (εξέλιξη), γνωρίζει κάποιος που μπορούμε να βρούμε?
Πάντως μου κάνει εντύπωση πως έπετρεψε το Υπουργείο αυτό το κεφάλαιο, λόγω πιέσεων, και πως δεν έχουμε ακόμα αντιδράσεις...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

prion

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη prion
Ο prion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 144 μηνύματα.

O prion έγραψε στις 12:08, 31-03-10:

#19
ΟΚ,ήταν απαραίτητο να αρχίσει να διδάσκεται η θεωρεία της εξέλιξης στη β-βαθμια,να ξυπνησει και λιγο ο κοσμος.Αλλα αυτο το κομματι που βαλανε στην υλη ειναι αισχρο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

brit

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη brit
H brit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 18 μηνύματα.

H brit έγραψε στις 16:54, 02-04-10:

#20
γεια σας !!!

τελειωσα πριν λιγο και το τελευταιο κεφαλαιο της βιολογιας(εξελιξη) μονη μου επειδη στο φροντιστηριο ειμαστε στη θεωρια του λαμαρκ και εχω καποιες απορειες 1.στο βιβλιο λεει οτι η θεωρια της φυσικης επιλογης μπορει να συνοψιστει σε 5 παρατηρησεις και 3 συμπερασματα που απορρεουν απ αυτες ομως παρακατω εχει μονο 4 συμπερασματα γιατι?2. απο την παρατηρηση 1 και 2 προκυπτει το συμπερασμα 1 ,απο την παρατηρηση 3 το συμπερασμα 2 και απο την παρατηρηση 4 το συμπερασμα 3 ή δεν εχει σημασια ?(δηλαδη απ ολες τις παρατηρησεις προκυπτουν ολα τα συμπερασματα 3. στην θεωρια του δαρβινου αναφερεται ολη την ωρα η εννοια πληθυσμος και αυτο με μπερδευει επειδη στην σελιδα121 εξηγει οτι η εννοια πληθυσμος δεν εχει αυστηρα ορια γι αυτο επινοηθηκε και η εννοια ειδος επομενως γιατι χρησιμοποιειται η εννοια πλυθησμος και οχι ειδος ?και τελος ο Δαρβινος εξηγει πως με την παροδο του χρονου η συσσωρευση ολο και περισσοτερων ευνοικων χαρακτηριστικων σε εναν πληθυσμο μπορει να οδηγησει στην εμφανιση ενος νεου ειδους (καλα μεχρι εδω) αλλα παρακτω που εχει τα παραδειγματα (πεταλουδα , καμηλοπαρδαλη)δεν μπορω να καταλαβω που ακριβως ειναι το νεο ειδος το μονο που βλεπω ειναι η επικρατηση ενος ειδους ,που προυπαρχει,επειδη εχει τα χαρακτηρηστηκα την συγκεκριμενη περιοδο κατω απο τισ συγκεκριμενες συνθηκες ευνουν αυτο το ειδος που επιβιωνει και αυξανεται ,αρα που ειναι το νεο ειδος αφου απλα βλεπουμε την επικρατηση του παλεοτερου που υπηρχε ουτως η αλλος ?


οποιος δεν βαριεται και μπορει να απαντησει ...

thanks

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Doctoras

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Doctoras
Ο Doctoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4 μηνύματα.

O Doctoras έγραψε στις 12:57, 03-04-10:

#21
Brit:
1) Σχετικά με τις παρατηρήσεις έχουνε κάνει τυπογραφικό λάθος, τέσσερεις είναι τελικά
2) Νομίζω πως δεν έχει σημασία πως βγάζεις τα συμπεράσματα αλλα και να είχε το σωστό θα έπρεπε να είναι: (παρατήρηση 1,2: συμπέρασμα 1), (παρατήρηση 4: συμπέρασμα 2,3). Νομίζω απο την 3η παρατήρηση δεν οδηγήσε ξεκάθαρα σε συμπέρασμα απλά σε βοηθάει στα άλλα.
3) Η εξέλιξη σύμφωνα με τον Δαρβίνο και ο μηχανισμός της Φυσικής επιλογής δρα στον πληθυσμό, είναι η κύρια μονάδα, γι αυτό και αναφέρεται σε αυτόν συνέχεια.
Π.χ. για τα άλογα, σου λέει πως πληθυσμός είναι όλα τα άλογα μιας περιοχής π.χ. όπως αυτό που ζουν στο Γιοχάνεσμπουρκ γιατί είναι κοντά και μπορούν ν' αναπαραχθούν (μειξιολογικό κριτήριο). Ένας άλλος πληθυσμός είναι όλα τα άλογα που ζουν στο Όσλο κι ένας άλλος όλα αυτά που ζουν στο Σίδνευ. Τα άλογα τώρα που ζουν στο Γιοχάνεσμπουρκ λόγω π.χ. της πολύς ζέστης επιβιώνουν μόνο αυτά που έχουν ψιλό τρίχωμα, ενω αυτά που έχουν πυκνό τρίχωμα όχι. Επίσης επιβιώνουν αυτά που είναι σκουρόχρωμα λόγω του ήλιου και όχι τ΄ανοιχτόχρωμα. Έτσι με το πέρασμα των γενεών το άλογο στο Γιοχάνεσμπουρκ είναι το μαύρο με το ψιλό τρίχωμα . Σε αντίθεση με το άλογο του Όσλο που για τους αντίθετους λόγους είναι το άσπρο με το ψιλό τρίχωμα.
Η εξέλιξη λοιπόν δρα μεμονωμένα και ανα περιοχή (πληθυσμό), για αυτό θεωρείται ο πληθυσμός ως κύρια μονάδα, δεν δρα σε όλα τα άλογα του πλανήτη.
Όταν όμως θέλεις να κατατάξεις τους οργανισμούς δεν μπορείς να θεωρήσεις τον πληθυσμό ως θεμελιώδη μονάδα γιατί θα αναφερόσουν μόνο στα άλογα του Όσλο. Γι αυτό θεωρείς το είδος , καθώς στο είδος ανήκουν όλοι οι πληθυσμοί. Δηλάδή όταν αναφερόμαστε στο είδος του αλόγου εννοούμε και τα άλογα της Αυστρίας και του Μέξικου και της Λισαββόνας, όλου του κόσμου.
Ο πληθυσμός είναι η μονάδα στην οποία δρα η έξέλιξη και το είδος είναι η μονάδα για κατάταξη.
4) Αυτή είναι η κύρια διαφορά του Λάμαρκ με του Δαρβίνου. Ο Λάμαρκ λέει αυτό που λες εσύ. Δηλαδή δημιουργείται ένα νέο είδος (εσωτερική δύναμη, νοητή φυσική κλίμακα, χρήση- αχρησία οργάνων). Ο Δαρβίνος λέει πως επικρατεί αυτό με τα ευννοικότερα χαρακτηριστικά. Με την πάροδο όμως πολλών γενεών , μετά απο πάρα πολλά χρόνια θα δεις πως με την επικράτηση μόνο των ευνοικών χαρακτηριστικών θα έχουμε ένα νέο είδος. Για το παράδειγμα τώρα της καμηλοπάρδαλης φαντάσου, στην επόμενη γενιά η φυσική επιλογή να ευννούσε μόνο αυτές που ήταν σκουρόχρωμες, και στην επόμενη μόνο αυτές που είναι πολύ ψηλές, και στην επόμενη μόνο αυτές που έχουν πολύ μικρή ουρά , και πάει λέγοντας. Μετά απο π.χ. 700χρόνια θα έβλεπες τις καμηλοπαρδάλεις σε εκείνο τον πληθυσμό να είναι υπερβολικά ψηλές, όλες σκούρες και με πολύ μικρές ουρές, θα έλεγες ότι έχω ένα νέο είδος συγκρίνοντας το με το αρχικό.

Δεν ξέρω αν σε κάλυψα, μακάρι να σε βοήθησα σε κάποια απορία σου, κουράγιο και καλή συνέχεια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

brit

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη brit
H brit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 18 μηνύματα.

H brit έγραψε στις 12:56, 11-05-10:

#22
μαλιστα.10000000000000000000000 ευχαριστω
πραγματικα με βοηθησες πλ
thanks!!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

grotesque_mask (in bianco e nero)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη grotesque_mask
H in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,014 μηνύματα.

H grotesque_mask έγραψε στις 18:27, 16-05-10:

#23
στον κύκλο του αζώτου, το βιβλίο αναφέρει ότι με τη βιολογική αζωτοδέσμευση τα νιτρικά ιόντα παραλαμβάνονται μόνο από τα ψυχανθή. Γενικά, όμως, οι παραγωγοί (όχι μόνο τα ψυχανθή) πώς παραλαμβάνουν νιτρικά ιόντα στη βιολογική αζωτοδέσμευση; ρωτάω γιατί φοβάμαι μήπως πέσει καμιά περίεργη συνδυαστική ερώτηση.
καλή επιτυχία σ' όσους δίνουν αύριο!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

agiodimitriotis (Γιώργος)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη agiodimitriotis
Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 15 μηνύματα.

O agiodimitriotis έγραψε στις 12:27, 11-10-10:

#24
καλημέρα παιδιά...( τι καλημέρα δλδ στις 1.30).Μπορεί κανείς να μ πει την ύλη της βιολογίας γενικής γιατί θέλω να το δώσω πανελλαδικά και με 1 φορά την εβδομάδα στο σχολείο δεν βλέπω να κάνουμε και πολλά...Ευχαριστώ...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

annaz88

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη annaz88
H annaz88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών . Έχει γράψει 2 μηνύματα.

H annaz88 Dominus Illuminatio Mea έγραψε στις 12:32, 11-10-10:

#25
Από το βιβλίο ʽʼΒιολογίαʼʼ της Γʼ τάξης Γενικού Λυκείου Γενικής Παιδείας των Αδαμαντιάδου Σ. κ.ά., όπως αυτό αναμορφώθηκε από τους Καλαϊτζιδάκη Μ. και Πανταζίδη Γ., έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2010.

Κεφάλαιο 1
«Άνθρωπος και Υγεία», εκτός από τις σελίδες 19-21 (Πολλαπλασιασμός των ιών) της ενότητας 1.2, την υποενότητα 1.3.3 (Προβλήματα στη δράση του ανοσοβιολογικού συστήματος), καθώς και τις ενότητες 1.4 (Καρκίνος) και 1.5 (Ουσίες που προκαλούν εθισμό).
Κεφάλαιο 2
«Άνθρωπος και Περιβάλλον», εκτός από την υποενότητα 2.2.3 (Η έννοια της παραγωγικότητας), την ενότητα 2.4 (εισαγωγή- σελίδες 92-94) και τις υποενότητες 2.4.1 (Άνθρωπος και περιβαλλοντικά προβλήματα), 2.4.2 (Μείωση της βιοποικιλότητας) και τη σελίδα 112 (Ρύπανση του εδάφους και Ηχορύπανση) της υποενότητας 2.4.4.
Κεφάλαιο 3
«Εξέλιξη»: μόνο την Εισαγωγή 3.1 (σελίδες 119-131)

Σημείωση
Στην εξεταστέα-διδακτέα ύλη δεν περιλαμβάνονται τα παραθέματα, τα οποία σκοπό έχουν να δώσουν τη δυνατότητα επιπλέον πληροφόρησης των μαθητών, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, οι πίνακες, τα μικρά ένθετα κείμενα σε πλαίσιο και οι προτάσεις για συνθετικές-δημιουργικές εργασίες των μαθητών. Μεταξυ μας 59 σελιδες ειναι μονο !!!!!!!!!!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

pocaxontas23

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη pocaxontas23
H pocaxontas23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 17 μηνύματα.

H pocaxontas23 Eίσαι ότι νιώθεις! έγραψε στις 12:59, 11-10-10:

#26
λοιπον παιδια εμας στο φροντ μας ειπαν οτι δεν ειναι μεσα απλα θα δουμε καποιες για παν ενδεχομενο στο σχολειο ουτε λογος..μια ασκηση μας εκανε μονο και αυτο ηταν

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

MARILENAKI92

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη MARILENAKI92
H MARILENAKI92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.

H MARILENAKI92 έγραψε στις 01:45, 16-02-11:

#27
Κατ' αρχάς να ζητήσω συγνώμη που το γράφω εδώ άλλα δεν γνωρίζω που πρέπει να το γράψω.
είμαι καινούργιο μέλος και ελπίζω να μου κάνετε καλή παρέα!
είμαι απόφοιτη έχω περάσει ήδη στο πανεπιστήμιο άλλα μέλημά μου ήταν να περάσω νομική.
δυστυχώς πέρυσι μου στέρησε η απόφασή μου να δώσω μαθηματικά μια καλύτερη σχολή.
πλέον ξαναδίνω.
Δυστυχώς όμως λόγω ηλιθιότητας μου δεν έχω αρχίσει ακόμα την βιολογία..
όλοι μου λένε ότι την προλαβαίνω..
δεν ξέρω αν οντως ισχύει..
Απλά θα ήθλα να μου πείτε ένα καλό πρόγραμμά ώστε να τελειώνω και με αυτό το μάθημα ποιοτικά παντα.
ευχαριστώ πάρα πολύ!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yozerehs : 16-02-11 στις 01:54. Αιτία: Απαγορεύονται τα greeklish.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Boom
Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,243 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 23:00, 16-02-11:

#28
Βασικά όσο κάθεσαι και το σκέφτεσαι τόσο περνάει ο καιρός.
Είναι όντως εύκολη.
Πες ας πούμε αύριο θα διαβάσω μέχρι εδώ, μεθαύριο μέχρι εδώ κτλ.
Ίσως σε κάποια σημεία να δυσκολευτείς και να έχεις αποκλίσεις στις σελίδες αλλά οκ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

MARILENAKI92

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη MARILENAKI92
H MARILENAKI92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.

H MARILENAKI92 έγραψε στις 23:03, 16-02-11:

#29
ας πουμε το πρωτο κεφαλαιο σε ποσες μερες να το χωρισω ?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Chemwizard (Αγνός Χημικός)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Chemwizard
Ο Αγνός Χημικός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,303 μηνύματα.

O Chemwizard παντού μαζί-σε οποιαδήποτε κατάσταση έγραψε στις 23:11, 16-02-11:

#30
Γεια σου Μαριλένα,καλώς όρισες στην παρέα μας.Η Βιολογία είναι ένα βατό μάθημα,και κακώς κατά τη γνώμη μου,αλλά δε μας ενδιαφέρει,το ίδιο εύκολο για όλες τις κατευθύνσεις.Αν εγώ έχω να σου προτείνω κάτι για τη Βιολογία,είναι υλικό που έχω ανεβάσει ο ίδιος στο παρελθόν.

Πάτα εδώ.

Διάβαζε μόνη σου τη θεωρία,δες αν απαντάς πιθανές ερωτήσεις όπως στο χαρτί περίπου,κάνε το ίδιο και για το δεύτερο κεφάλαιο,λύνε καμιά ασκησούλα.

Καλή συνέχεια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Pennylane (Σταυρούλα)

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη Pennylane
H Σταυρούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.

H Pennylane έγραψε στις 23:34, 16-02-11:

#31
Γεια σου και απο εμενα Μαριλενα
Καταρχην μην αγχωνεσαι
Η βιολογια ναι...ειναι ευκολη αρκει βεβαια να την βαλεις στο προγραμμα...
Εγω περυσι δεν την ειχα διαβασει καθολου μεχρι το πασχα...εκατσα ομως στις διακοπες και την εμαθα νερο... και τελικα ειχαν δικιο οσοι μου ελεγαν οτι μαθαινεται ευκολα και πετυχα και πολυ καλο βαθμο
Ειδικα αν ξεκινισεις απο τωρα( μην περιμενεις σαν εμενα το πασχα) πιστευω οτι δεν θα εχεις προβλημα...καθως η υλη απο οτι ξερω δεν ειναι και τερααααστια
Αρκει να το παρεις αποφαση και να αρχισεις να την διαβαζεις και θα δεις ποσο ευκολα θα φευγουν οι σελιδες
Τωρα για το τι προγραμμα θα μπορουσες να κανεις... αυτο εξαρταται απο τον χρονο σου το τι σε βολευει
απλα φροντισε να τα μαθεις καλα και να μην κανεις "πασαλειμμα" την υλη γιατι τοτε θα μπερδευτεις

Καλη επιτυχια σου ευχομαι

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

ELISAVET (λίζα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη ELISAVET
H λίζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 131 μηνύματα.

H ELISAVET έγραψε στις 17:56, 28-02-11:

#32
Καλησπέρα. Χριεάζομαι μια βοήθεια. Δίνω βιολογία γενικής. Ωστόσο επειδή αλλαξα καθηγητη(εκανα φροντιστηριο κ δεν εμεινα ευχαριστημενη) βρίσκομαι τωρα στο δευτερο μαθημα του δευτερου κεφαλαιου...Θα ηθελα να μου πειτε πως να το προχωρησω απο δω και περα μονη μου για να προχωρησω λιγο μπροστα.. Το δευτερο κεφ. είναι πιο ευκολο;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Chemwizard (Αγνός Χημικός)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Chemwizard
Ο Αγνός Χημικός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,303 μηνύματα.

O Chemwizard παντού μαζί-σε οποιαδήποτε κατάσταση έγραψε στις 18:43, 28-02-11:

#33
Γεια σου Ελισάβετ.Ναι είναι πιο εύκολο και πιο θεωρητικό.Να σε βοηθήσω να προχωρήσεις μόνη σου ενώ έχεις καθηγητή αλλά είσαι απλά λίγο πιο πίσω?Κατ'αρχήν μην αγχώνεσαι,η ύλη καλύπτεται.Απλά μάθε καλά τη θεωρία και προσπάθησε να σκέφτεσαι όλες τις πιθανε ερωτήσεις που μπορούν να μπουν.Τσέκαρε κι αυτό το θέμα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

ELISAVET (λίζα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη ELISAVET
H λίζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 131 μηνύματα.

H ELISAVET έγραψε στις 19:31, 28-02-11:

#34
Ναι εγω θελω να προχωρήσω λιγο πιο μπροστά απο το ιδιαίτερο για να τα ξανακοιτάω μετά και δευτερη φορά..σημερα έκανα όλη τη ροή ενέργειας..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Shadowfax

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Shadowfax
Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 3,043 μηνύματα.

O Shadowfax έγραψε στις 00:43, 01-03-11:

#35
Το κόλλημα πού είναι δεν καταλαβαίνω ακριβώς.

Και γενικά τι εννοείς δεν έμεινες ικανοποιημένη; Μα έτσι κι αλλιώς το φροντιστήριο είναι για να τα ακούσεις/πεις μια φορά παραπάνω σ' αυτό το μάθημα. Εκτός κι αν λόγω κατεύθυνσης θες βοήθεια στα διαγραμματάκια του 2ου που και πάλι δεν πρόκειται να πέσουν σε τραβηγμένο επίπεδο, αν πέσουν και καθόλου.

Anw, you have your reasons. Το κλειδί εδώ δεν είναι μόνο να προχωρήσεις αλλά και να πήξεις στην επανάληψη. Δηλαδή μην κάτσεις ξερωγώ βγάλεις ένα κομμάτι μια φορά και το κλείσεις. Πες το ξανά και ξανά έτσι, κι ας μη χρειάζεται (φαινομενικά). Και πάνω απ' όλα προσπάθησε να καταλαβαίνεις πώς δουλεύει ό,τι διαβάζεις, όχι στείρα παπαγαλία δε θα πας πουθενά. Έστω και ελάχιστα την κατανόηση για backup.

Μην αγχωθείς, το βγάζεις άνετα και μόνη σου. Στους ρυθμούς σου ήρεμα και το 'χεις. Έχει και κόσμο εδώ, δε χάνεσαι.

Good luck.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

ELISAVET (λίζα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη ELISAVET
H λίζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 131 μηνύματα.

H ELISAVET έγραψε στις 10:26, 01-03-11:

#36
Αρχική Δημοσίευση από Shadowfax
Το κόλλημα πού είναι δεν καταλαβαίνω ακριβώς.

Και γενικά τι εννοείς δεν έμεινες ικανοποιημένη; Μα έτσι κι αλλιώς το φροντιστήριο είναι για να τα ακούσεις/πεις μια φορά παραπάνω σ' αυτό το μάθημα. Εκτός κι αν λόγω κατεύθυνσης θες βοήθεια στα διαγραμματάκια του 2ου που και πάλι δεν πρόκειται να πέσουν σε τραβηγμένο επίπεδο, αν πέσουν και καθόλου.

Anw, you have your reasons. Το κλειδί εδώ δεν είναι μόνο να προχωρήσεις αλλά και να πήξεις στην επανάληψη. Δηλαδή μην κάτσεις ξερωγώ βγάλεις ένα κομμάτι μια φορά και το κλείσεις. Πες το ξανά και ξανά έτσι, κι ας μη χρειάζεται (φαινομενικά). Και πάνω απ' όλα προσπάθησε να καταλαβαίνεις πώς δουλεύει ό,τι διαβάζεις, όχι στείρα παπαγαλία δε θα πας πουθενά. Έστω και ελάχιστα την κατανόηση για backup.

Μην αγχωθείς, το βγάζεις άνετα και μόνη σου. Στους ρυθμούς σου ήρεμα και το 'χεις. Έχει και κόσμο εδώ, δε χάνεσαι.

Good luck.
Χαχα ευχαριστώ..κοίτα όταν λεω δεν εμεινα ευχαριστημένη εννοώ οτι αυτή έλειπε ενα 2 βδομάδες ταξίδι και χαναμε ενα μαθημα...δεν εξεταζε ποτε και γενικα το συγκεκριμενο φροντιστηριο που θεωρούταν ικανοποιητικό έχει μείνει τώρα στη Βιολογία Γεν. με 2 ατομα... τελος παντων ευτυχώς την αποστήθιση την κατέχω θα κανω κ επαναληψεις και να δούμε... ευχαριστώ πολύ πάντως

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

NemesisDivina (Θωμα'ί'ς)

Πτυχιούχος

Το avatar του χρήστη NemesisDivina
H Θωμα'ί'ς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Άλλο . Έχει γράψει 23 μηνύματα.

H NemesisDivina έγραψε στις 10:42, 10-05-11:

#37
Παιδια, Βιολογια οι Αλλεργιες ειναι εκτος σωστα??εννοω ολη η ενοτητα 1.3.3

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

annouskagia (αννα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη annouskagia
H αννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 345 μηνύματα.

H annouskagia έγραψε στις 18:11, 17-11-11:

#38
ναι ειναι εκτος...ρε σεις παιδια δυσκολευομαι αρκετα στα διαγραμματα του 1ου κεφαλαιου...ορισμενα μου φαινονται ακαταλαβιστικα και δεν μπορεις να με πεις αδιαβαστη στη βιολογια...παντα ειμαι συνεπης στο διαβασμα μου

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

amy001

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη amy001
H amy001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 908 μηνύματα.

H amy001 We lose ourselves in the things we love έγραψε στις 19:31, 17-11-11:

#39
Αρχική Δημοσίευση από annouskagia
ναι ειναι εκτος...ρε σεις παιδια δυσκολευομαι αρκετα στα διαγραμματα του 1ου κεφαλαιου...ορισμενα μου φαινονται ακαταλαβιστικα και δεν μπορεις να με πεις αδιαβαστη στη βιολογια...παντα ειμαι συνεπης στο διαβασμα μου
βρε μην ανησυχεις...με εξασκηση αρκετη θα τα καταλαβεις....μονο σκεψη και ηρεμη αντιμετωπιση θελουν...και εγω ειχα το ιδιο προβλημα και στο τελος ολα πηγαν καλα...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

NikoTexXx (Νίκος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη NikoTexXx
Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,457 μηνύματα.

O NikoTexXx έγραψε στις 22:48, 06-12-11:

#40
μπορει καποιος να μου πει:
1) τις διαφορες μεταξυ ιων και βακτηριων?
2) σε ποιες περιπτωσεις οι δυνητικα παθογονοι μικροοργανισμοι γινονται παθογονοι?

ευχαριστω!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

amy001

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη amy001
H amy001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 908 μηνύματα.

H amy001 We lose ourselves in the things we love έγραψε στις 21:32, 10-12-11:

#41
Αρχική Δημοσίευση από NikoTexXx
μπορει καποιος να μου πει:
1) τις διαφορες μεταξυ ιων και βακτηριων?
2) σε ποιες περιπτωσεις οι δυνητικα παθογονοι μικροοργανισμοι γινονται παθογονοι?

ευχαριστω!!
σχετικα με την 2 ερωτηση σου...οι δυνητικα παθογονοι μικροοργανισμοι γινονται παθογονοι οταν αυξηθει ο αριθμος τους η οταν μεταναστευσουν σε αλλους ιστους η οργανα....την απαντηση στο πρωτο σ ερωτημα δεν την θυμαμαι απο περυσι...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

transient

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη transient
Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,763 μηνύματα.

O transient έγραψε στις 22:17, 10-12-11:

#42
1) Οι ιοί είναι απαραίτητα ενδοκυτταρικά παράσιτα, που θεωρούνται απο τους περισσότερους ερευνητές άβιοι, δίχως συστημα μεταβολισμου και αναπαραγωγής - σε αντίθεση μ τα βακτηρια. Επίσης, το καθένα κινείται με διαφορετικό τρόπο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

OoOkoβοldOoO

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη OoOkoβοldOoO
H OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,358 μηνύματα.

H OoOkoβοldOoO έγραψε στις 01:34, 18-12-11:

#43
Να κάνω μια ερώτηση;
Λέει να απαντήσω αιτιολογώντας στις παρακάτω ερωτήσεις:
Μπορεί να λειτουργήσει ένα οικοσύστημα
α)με παραγωγούς και καταναλωτές;
β)με παραγωγούς και αποικοδομητές;
γ)με καταναλωτές και αποικοδομητές
νομίζω πως στο α είναι ναι και στο γ σίγουρα όχι. Αλλά στο β; Και πως το αιτιολογώ...Πλιζ καμια μικρή χελπ;....
(μόλις έχω γυρίσει και από την εφταήμερη και μου έχουν μείνει λίγο τα μυαλά στη Βιέννη οπότε βοηθήστε-πλάκα κάνω ενοείται!!!-)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lida Ι.

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη Lida Ι.
H Lida Ι. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άρτεμις (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.

H Lida Ι. έγραψε στις 12:41, 18-12-11:

#44
Λοιπόν,
α/ ναι! Η Ενέργεια εισάγεται στο οικοσύστημα μέσω των παραγωγων(φωτοσύνθεση) και διανέμεται στους καταναλωτές μέσω των τροφικών σχέσεων (βέβαια, πρακτικά θα υπάρξει συσσώρευση οργανικής υλης καθώς δεν υπάρχουν αποικοδομητές ενώ θα υπάρξει έλλειψη ανόργανων χημικών στοιχείων απαραίτητων για την ανάπτυξη των φυτών)
Β/ ναι!Η Ενέργεια εισάγεται στο οικοσύστημα μέσω των παραγωγων(φωτοσύνθεση). Η νεκρή οργανική ύλη των φυτών (κλαδία, φύλλα κλπ) αποικοδομείται με αποτέλεσμα να μετατρέπεται σε ανόργανη η οποία γίνεται εκ νέου διαθέσιμη στους παραγωγούς.
γ/ ναι! Το οικοσύστημα αυτό μπορεί να συντήρηθει στην περίπτωση που είναι ετερότροφο (η εισαγωγή ενέργειας γίνεται με τη μορφή χημικών ενώσεων οι οποίες έχουν παραχθεί σε άλλα αυτότροφα οικοσυστήματα)

Εγώ πάντως θα ανέφερα και τις προυποθέσεις για τη διατήρηση ενός οικοσυστήματος (σελ 71,72) αναφέροντας την ζωτικής σημασίας ύπαρξη παραωγών, καταναλωτών, αποικοδομητων!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

transient

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη transient
Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,763 μηνύματα.

O transient έγραψε στις 12:49, 18-12-11:

#45
γ/ ναι! Το οικοσύστημα αυτό μπορεί να συντήρηθει στην περίπτωση που είναι ετερότροφο (η εισαγωγή ενέργειας γίνεται με τη μορφή χημικών ενώσεων οι οποίες έχουν παραχθεί σε άλλα αυτότροφα οικοσυστήματα)
Νομίζω ότι εξαιρούνται οι περιπτώσεις όπου οργανισμοί ενός οικοσυστήματος μπορούν να τραφούν με οργανισμούς άλλων οικοστυστημάτων, αν όχι πρέπει να διευκρινιστεί.


Ένα οικοσύστημα των οποίων οι οργανισμοί τρέφονται με άλλους (του οικοσυστήματος) και περιέχει μόνο καταναλωτές και αποικοδομητές δεν μπορεί να επιβιώσει. Γιατί οι καταναλωτές, τρέφονται με την περίσσεια της γλυκόζης (αυτή που δεν έχει χρησιμοποιηθεί στη κυτταρική αναπνοή) που παράγουν οι παραγωγοί μέσω της φωτοσύνθεσης. Επομένως, από τη στιγμή που δεν υπάρχει η περίσσεια αυτή της γλυκόζης, δεν θα υπάρχει τροφή και για τους καταναλωτές α' και συνεπώς για όλους τους υπόλοιπους καταναλωτές. Επομένως, οι καταναλωτές θα πεθάνουν και οι αποικοδομητές θα κάνουν πάρτυ . Δεν είναι σίγουρη η απάντηση, αυτό νομίζω εγώ τουλάχιστον

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lida Ι.

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη Lida Ι.
H Lida Ι. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άρτεμις (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.

H Lida Ι. έγραψε στις 13:38, 18-12-11:

#46
Φυσικά και είναι πολύ σωστό αυτό που λες! Ένα τέτοιο οικοσύστημα είναι μη βιώσιμο, καθώς η έλλειψη παραγωγών συνεπάγεται ότι η ένεργεια δεν μπορεί να εισαχθεί στο οικοσύστημα! Αφου όμμως στο βιβλίο αναφέρεται η περίπτωση των ετερότροφων οικοσυστημάτων πιστέυω πως πρέπει να ληφθεί υπ' όψη.

Γενικά όλο το ερώτημα είναι κάπως άστοχο! Διότι διαφορετικές απαντήσεις με την κατάλληλη αιτιολόγηση μπορούν να θεωρηθούν σωστές!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

OoOkoβοldOoO

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη OoOkoβοldOoO
H OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,358 μηνύματα.

H OoOkoβοldOoO έγραψε στις 16:08, 19-12-11:

#47
ευχαριστώ για το τρίτο πάντως θα το ρωτήσω και στο φροντ γιατί αυτήν την ερώτηση την βρήκα ψάχνοντας στο ιντερνετ και μου φάνηκε κι εμένα κάπως..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

NikoTexXx (Νίκος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη NikoTexXx
Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,457 μηνύματα.

O NikoTexXx έγραψε στις 14:29, 10-01-12:

#48
Στο ερωτημα: τι ειναι τα βοηθητικα Τ-λεμφοκυτταρα και ποια η δραση τους, τι ακριβως πρεπει να απαντησω? Πρεπει να γραψω απο την πρωτογενη ανοσοβιολογικη αποκριση το δευτερο και τριτο σταδιο ή τιποτα αλλο?

Τι ειναι ορος και τι εμβολιο? ποιο σημειο πρεπει να γραψω απο την παθητικη και ενεργητικη ανοσια για να ειναι σαφης η απαντηση?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Γιωργος!!!

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Γιωργος!!!
Ο Γιωργος!!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 13 μηνύματα.

O Γιωργος!!! έγραψε στις 16:40, 14-01-12:

#49
παιδια καλησπερα σας!
επειδη την Τριτη γραφω διαγωνισμα στην βιολογια (Β΄Λυκειου), μπορειτε να μου πειτε πως ειναι το στυλ του διαγωνισματος???ο τυπος δηλαδη των ερωτησεων?

ευχαριστω.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Γιωργος!!! : 14-01-12 στις 17:33.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

~Dream~

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη ~Dream~
H ~Dream~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 52 μηνύματα.

H ~Dream~ έγραψε στις 02:09, 21-03-12:

#50
Εγω θα ηθελα να ρωτησω αν πρεπει να γραφουμε αιτιολογιση 90/100 χ τον αριθμο που μας δινεται μονο οταν αναφερομαστε σε ενεργεια ή γενικα..

Πιο συγκεκριμενα λεει μια ασκηση
Βιομαζα Κατ Γ Ταξ: 1000 kg
Βιομαζα Παραγωγων: ?
Βιομαζα Κατ Δ Ταξ: ?
και δινει ως λυση:
Κατ Β Ταξης: 10.000 kg
Κατ Α Ταξης: 100.000 kg
Παραγωγοι 1.000.000 kg

Ενω η αλλη:
Παραγωγοι: 100000000 kcal
Να βρεθει το ποσο της ενεργειας που χανεται απο το ενα τροφ. επιπεδο στο αλλο μεχρι τους Κατ Β Ταξης
και δινει ως λυση
90/100 x 100000000=9 x 10000000 kcal
90/100 χ 10000000= 9 χ 1000000kcal
και τελικα αναφερει το συνολικο ποσο της απωλειας ενεργειας με προσθεση των 2 παραπανω

Γιατι στη μια ασκηση γραφει τυπο και στην αλλη οχι (αφου ξερουμε εξ αρχης οτι μειωνεται η ενεργεια και η βιομαζα κατα 10% οσο ανεβαινουμε στην πυραμιδα)?
Και γιατι στη δευτερη πρεπει να βρω και το συνολο εκτος απο το ποσο ενεργειας που χανεται μεχρι τους Κατ Β Ταξης?

Ευχαριστω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους