Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 81,922 εγγεγραμμένα μέλη και 2,806,195 μηνύματα σε 79,593 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 471 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool.

Εγγραφή Βοήθεια

Πώς να γίνω καλύτερος στα Mαθηματικά;

Αρίκος

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Αρίκος
Ο Αρίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 56 μηνύματα.

O Αρίκος έγραψε στις 13:54, 14-01-11:

#1
Παω στην Α λυκειου φετος και η αληθεια ειναι στα μαθηματικα τα εχω βρει λιγο σκουρα... περσι εβγαζα 17-18 και φετος στα διαγωνισματα γραφω 11-12 δεν ξερω τι να κανω, πριν το διαγωνισμα διαβαζα ολη την ημερα αλλα τιποτα...(να σημειωθει οτι δεν παω και φροντιστηριο), τα μαθηματικα ομως μου αρεσουν και πιστευω το εχω μεσα μου αλλα για καποιο λογο δεν παω καλα
Εχετε καμια συμβουλη για το πως θα γινω καλυτερος ? ποσες ωρες να διαβαζω ? σας παρακαλω ρε παιδια λιγο βοηθεια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

NickTheGreek3 (Νίκος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη NickTheGreek3
Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 355 μηνύματα.

O NickTheGreek3 έγραψε στις 14:59, 14-01-11:

#2
Αρχική Δημοσίευση από Αρίκος
Παω στην Α λυκειου φετος και η αληθεια ειναι στα μαθηματικα τα εχω βρει λιγο σκουρα... περσι εβγαζα 17-18 και φετος στα διαγωνισματα γραφω 11-12 δεν ξερω τι να κανω, πριν το διαγωνισμα διαβαζα ολη την ημερα αλλα τιποτα...(να σημειωθει οτι δεν παω και φροντιστηριο), τα μαθηματικα ομως μου αρεσουν και πιστευω το εχω μεσα μου αλλα για καποιο λογο δεν παω καλα
Εχετε καμια συμβουλη για το πως θα γινω καλυτερος ? ποσες ωρες να διαβαζω ? σας παρακαλω ρε παιδια λιγο βοηθεια
Μια λυση υπαρχει, και ειναι η ιδια σε ολα τα Θετικα μαθηματα: Μολυβι και χαρτι! Συγκεκριμενα εγω που ειμαι Γ Λυκειου εχω βαρεθει να ακουω αυτη τη φραση. Λυσε ασκησεις (ειτε απο το βιβλιο ειτε απο βοηθηματα που ισως εχεις ή ακομα κατεβασε μερικες απο το internet). Με το να λυσεις διαρκως ασκησεις αποκτας εμπειρια, τοσο στο κεφαλαιο που αναφερονται οι ασκησεις, οσο και γενικα! Θελω να πω οτι λυνοντας ασκησεις δεν μαθαινεις μονο ιδιο το κεφαλαιο το οποιο αφορα η ασκηση, αλλα μαθαινεις και να σκεφτεσαι. Η διαφορα αυτου που εχει λυσει 50 ασκησεις απο αυτον που εχει λυσει 150 ειναι οτι ο δευτερος μολις δει το θεμα ξεκινα να το λυνει, ενω ο πρωτος σκεφτεται "Τι να κανω εδω τωρα;". Μην κανεις το ιδιο λαθος που εκανα και εγω. Τοσο η Α οσο και η Β Λυκειου περασαν φλου, και τωρα στην Γ τα εχω βρει σκουρα, οχι τοσο λογω παλιων κενων (τα εχω πλεον καλυψει) αλλα οτι δεν εχω αποκτησει αυτο που ανεφερα προηγουμενως. Οπως λεει και ο πατερας μου: "Οι ασκησεις ειναι σαν το σταυρολεξο. Οσες περισσοτερες λυσεις, με τοση περισσοτερη ευκολια θα λυνεις την επομενη"! Και πιστεψε με, ισχυει (ακου και τον μπαρμπα-Νικο που ειναι ΄Γ )
Υ.Γ. Δωστε λιγη εμφαση και στην Φυσικη, γιατι ισχυει το ιδιο και στην Γ θα μπλεξετε.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

exc

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη exc
Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,807 μηνύματα.

O exc ☭★ CCCP έγραψε στις 16:17, 14-01-11:

#3
Σε γενικές γραμμές τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο φίλος από πάνω, με τη διαφορά ότι επειδή στα πλαίσια του σχολείου η ασκησιολογία είναι συγκεκριμένη, δεν χρειάζεται να λύσεις αμέτρητες ασκήσεις. Τέσσερις-πέντε από κάθε είδος είναι παραπάνω από αρκετές. Το θέμα είναι να μπορείς να διακρίνεις τα είδη. Σε αυτό θα σε βοηθήσουν διάφορα βοηθήματα που κυκλοφορούν στην αγορά (μπορούν εδώ οι μαθητές του forum να σου προτείνουν συγκεκριμένα) ή και οι καθηγητές σου (είτε είναι αυτοί του σχολείου είτε όχι).

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Αρίκος

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Αρίκος
Ο Αρίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 56 μηνύματα.

O Αρίκος έγραψε στις 15:41, 15-01-11:

#4
Αρχική Δημοσίευση από exc
Σε γενικές γραμμές τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο φίλος από πάνω, με τη διαφορά ότι επειδή στα πλαίσια του σχολείου η ασκησιολογία είναι συγκεκριμένη, δεν χρειάζεται να λύσεις αμέτρητες ασκήσεις. Τέσσερις-πέντε από κάθε είδος είναι παραπάνω από αρκετές. Το θέμα είναι να μπορείς να διακρίνεις τα είδη. Σε αυτό θα σε βοηθήσουν διάφορα βοηθήματα που κυκλοφορούν στην αγορά (μπορούν εδώ οι μαθητές του forum να σου προτείνουν συγκεκριμένα) ή και οι καθηγητές σου (είτε είναι αυτοί του σχολείου είτε όχι).
δηλαδη μπορειτε να μου προσδιορισετε στο περιπου ποσες ασκησεις πρεπει να λυνω την ημεραη(ή ποσες ωρες) ?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

αδαμαντια52071 (νυσταλέα)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη αδαμαντια52071
H νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.

H αδαμαντια52071 έγραψε στις 15:59, 15-01-11:

#5
μεχρι να κατανοησεις το φαινομενο λογικα....αν και ειμαι καπως αντιθετη σε αυτη την αποψη..με 2 το καταλαβες?τελος....με 10 τελος....οχι τρελα πραγματα παιδια!!και εγω πρωτη παω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

exc

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη exc
Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,807 μηνύματα.

O exc ☭★ CCCP έγραψε στις 16:28, 15-01-11:

#6
Μη μου μιλάς στον πληθυντικό. Φοιτητής είμαι, όχι καθηγητής πανεπιστημίου.
Γενικά πρέπει να λύνεις ασκήσεις ενός είδους μέχρι να πιάσεις το νόημα συν 2-3 για να αποκτήσεις κάποια εμπειρία.
Δεδομένου ότι ήσουν και καλός μαθητής, υποθέτω, μπορείς να καταλάβεις τον τρόπο λύσης μιας άσκησης αν λύσεις 1-2 ασκήσεις σε κάθε είδος. Μετά λύνεις άλλες δυο τρεις για εξάσκηση-εμπειρία και είσαι οκ.
Αγόρασε ένα βοήθημα, θα σε βοηθήσει πάρα πολύ αν το χρησιμοποιήσεις σωστά.
Σωστή χρήση ενός βοηθήματος, σημαίνει ότι προσπαθούμε να λύσουμε ΜΌΝΟΙ μας τις λυμένες ασκήσεις και κοιτάμε ΜΌΝΟ όταν κολλήσουμε κάπου. Μετά από τη λύση των λυμένων, βλέπουμε τις άλυτες και λύνουμε 2-3-4 από κάθε είδος (ανάλογα το πόσο μας δυσκόλεψαν οι λυμένες του είδους).
Και τι εννοώ όταν μιλάω για "είδος" άσκησης: πχ στη φυσική (γιατί δε θυμάμαι ποια είναι η ύλη της άλγεβρας της α' λυκείου) ένα είδος άσκησης είναι: τα σώματα σε κεκλιμένο επίπεδο, ένα άλλο είναι: να έχεις δύο σώματα που κινούνται διαφορετικά και να βρεις για αυτά διάφορα ερωτήματα (πχ σε ποια χρονική στιγμή συναντιούνται, σε ποια χρονική στιγμή το ένα απέχει από το άλλο συγκεκριμένη απόσταση κλπ), άλλο είδος είναι οι οριζόντιες βολές κ.ο.κ.

ΥΓ: Όσοι μπορείτε, προτείνεται στο παιδί κάποιο καλό βοήθημα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Αρίκος

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Αρίκος
Ο Αρίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 56 μηνύματα.

O Αρίκος έγραψε στις 16:33, 15-01-11:

#7
Αρχική Δημοσίευση από exc
Μη μου μιλάς στον πληθυντικό. Φοιτητής είμαι, όχι καθηγητής πανεπιστημίου.
ευχαριστω πολυ, απευθυνομουν και στους δυο σας για αυτο μιλησα στον πληθυντικο
εχω βοηθημα αλγεβρας βολονακη (σωστα νομιζω το ειπα) αμα ξερει κανεις κανενα καλυτερο ας πει

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Revekka : 09-10-11 στις 21:49. Αιτία: Προσθήκη spoiler.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

alex2395 (Aλεξανδρος)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη alex2395
Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 586 μηνύματα.

O alex2395 Where the streets have no name έγραψε στις 17:11, 15-01-11:

#8
του Μπαρλα ειναι πολυ καλο
αλλα και το καινουργιο εκδοσεις Σαββαλα(Μεθοδικη αλγεβρα λεγεται)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Superhuman (Νικηφόρος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Superhuman
Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 489 μηνύματα.

O Superhuman έγραψε στις 17:42, 15-01-11:

#9
Αρχική Δημοσίευση από Αρίκος
Παω στην Α λυκειου φετος και η αληθεια ειναι στα μαθηματικα τα εχω βρει λιγο σκουρα... περσι εβγαζα 17-18 και φετος στα διαγωνισματα γραφω 11-12 δεν ξερω τι να κανω, πριν το διαγωνισμα διαβαζα ολη την ημερα αλλα τιποτα...(να σημειωθει οτι δεν παω και φροντιστηριο), τα μαθηματικα ομως μου αρεσουν και πιστευω το εχω μεσα μου αλλα για καποιο λογο δεν παω καλα
Εχετε καμια συμβουλη για το πως θα γινω καλυτερος ? ποσες ωρες να διαβαζω ? σας παρακαλω ρε παιδια λιγο βοηθεια
Γίνε ο καλύτερος φίλος με το μολύβι και το χαρτί και οι κόποι σου θ'ανταμειφθούν.(Ακούγεται σαν μαντικό της Πυθίας,αλλά δεν υπάρχει κάτι καλύτερο να σου πω).Όπου βρεις άσκηση για την Ά Λυκείου στα μαθηματικά,λύσ' την.Υπάρχει και σχετικό thread εδώ στο i-school.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Vasool (Βασω)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Vasool
H Βασω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Αθήνας και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 144 μηνύματα.

H Vasool έγραψε στις 17:48, 15-01-11:

#10
Σε νιωθω απολυτα. Περυσι ειχα 19 και 20 στα μαθηματικα και με το που πηγα στο λυκειο εγραψα 8 αλγεβρα 9 γεωμετρια! Δεν πηγαινω φροντηστηριο, η υλη ειναι σαφως δυσκολοτερη και η καθηγητρια μας ειναι τουλαχιστον 65 χρονων, δεν εξηγει καθολου καλα και ειναι και πολυ αυστηρη. Στην ταξη μου εχουμε ολοι προβλημα στα μαθηματικα (οι 22/25 πηγαινουν σε φροντηστηριο και ακομα και αυτοι τα βρισκουν δυσκολα). Το τετραμηνο ληγει σε μια-δυο βδομαδες και επειδη δεν την εβλεπα να πηγαινει καλα την "δουλεια", στις διακοπες των Χριστουγεννων πηρα χαρτι και μολυβι, το βοηθημα του Μπαρλα και κατι καταφερα. Γραψαμε και ενα προχειρο τεστ οπου πηρα 18 και ευελπιστω για το καλυτερο...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη nPb
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 9,172 μηνύματα.

O nPb έγραψε στις 18:01, 15-01-11:

#11
Μια συνταγή για μαθηματικά:
  • πολύ καλό εις βάθος διάβασμα της θεωρίας (από κάποιο καλό βοήθημα)
  • συνεχής εξάσκηση σε ασκήσεις με κλιμάκωση δυσκολίας (από τις πιο ηλίθιες μέχρι τις λιγάκι τσιμπημένες)
  • συνεχής επανάληψη παλαιότερων γνώσεων*
  • πολλά χαρτιά πρόχειρα **
* προσωπικά σαν φοιτητής, όταν λύνω κάποια άσκηση και συναντώ κάποια ιδιότητα από τα παλιά, αυτό που κάνω είναι να την υπενθυμίζω πρόχειρα στο περιθώριο του χαρτιού μέσα σε συννεφάκι

** για πολύ κόσμο, το «πολλά χαρτιά πρόχειρα» είναι ένας εφιάλτης λόγω καθημερινής κοινωνικής ζωής με την γνωστή ατάκα «εδώ ο κόσμος καίγεται, μαθηματικά θα κάτσω να λύσω;»...βέβαια ο κάθε άνθρωπος κάνει κάποιες επιλογές ζωής απολύτως σεβαστές

Σε καμία περίπτωση μην περιμένεις να γίνεις ο ΛΥΤΗΣ μαθηματικών ασκήσεων. Ακόμη και ένας καθηγητής Πανεπιστημίου στα μαθηματικά, μπορεί να μην ξέρει να λύσει άσκηση μαθηματικών. Επίσης, δεν είναι κακό να μην ξέρεις να λύνεις ασκήσεις μαθηματικών. Είναι άσχημο να καλλιεργούμε την μαθηματικοφοβία. Η αδυναμία επίλυσης ή το λάθος στα μαθηματικά είναι ζωτικό κομμάτι των μαθηματικών. Ούτε είναι ντροπή να μην ξέρεις μαθηματικά. Εδώ εγώ που είμαι φοιτητής μαθηματικών και κάνω λάθη και φυσικά δεν λύνω όποια άσκηση μαθηματικών μου τύχει. Ουδείς είναι τέλειος. Αλήθεια, για τα λάθη που κάνουμε, θα μας μαλώσει κανένας ή θα φάμε κανένα πρόστιμο;

Τα μαθηματικά με ξάπλα ή συνεχείς βόλτες ή διάβασμα αέρος δεν μαθαίνονται. Τα μαθηματικά είναι σαν μια ξένη γλώσσα. Θέλουν επιμονή και στρώσιμο πωπού στην καρέκλα μέσα σε ένα άκρως ήσυχο περιβάλλον. Θέλουν βηματική διείσδυση. Όχι μια και έξω και τελειώσαμε. Όσο ζει ένας άνθρωπος και ασχολείται με τα μαθηματικά (από πολλές θέσεις π.χ. μαθητής, φοιτητής,...κτλ) τα μαθηματικά δεν τελειώνουν. Το χέρι πρέπει να πονέσει στο γράψιμο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

eleni333666 (Ελένη Σαββοπούλου)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη eleni333666
H Ελένη Σαββοπούλου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 14 μηνύματα.

H eleni333666 έγραψε στις 18:08, 15-01-11:

#12
Πανσωστος φιλε μου.... οπως μου λεει και ο καθηγητης μου ολα ειναι θεμα θεωριας στα μαθηματικα...πρεπει λοιπον κατα τη γνωμη μου εκτοσ απο ασκησεις Αρικο μου να γραφεισ και 2 φορεσ τη θεωρια..σου προτεινω Μπαρλα απο βοθηματα.. στην α λυκειου ημουν απουσιολογος και λογω της αλγεβρα επειδη δε στρωθηκα να διαβασω σωστα δλδ να λυνω ασκησεις εχασα φετοσ τ απουσιολογιο..οκ δε μ ενοιαξε κ πολυ αλλα ειναι το γαμωτο που λες.."μα ημουνα καλος στν αλγεβρα"... δεν ειναι ομως ετσι... περυσι λπν εγραφα 12-15 σε διαγωνισματα κ εξετασεισ.. και φετος δευτερα λυκειου αλλαξα φροντιστηριο γτ διαλεξα θετικη (κ το παλιο φροντ δε με ικανοποιουσε) και λυνω πολλες πολλες ασκησεις οταν εχω χρονο απο τα βοηθηματα.. κ εχω γραψει 93% μαθηματικα κατευθυνσης και 100% γενικης... κουραγιο λπν...ουσιαστικη δουλεια... οταν λες οτι θα διαβασεις να διαβαζεις...να μην σηκωνεσαι καθε 5 λεπτα για νερο η ο,τιδηποτε αλλο... μπορει να γινομαι υπερβολικη...κ δε σημαινει οτι εγω τα κανω αυτα..αλλα ετσι πρεπει! Σου ευχομαι τα καλυτερα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη nPb
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 9,172 μηνύματα.

O nPb έγραψε στις 18:18, 15-01-11:

#13
eleni333666 αυτό που λες να γράψει την θεωρία 2 φορές δεν θεωρώ ότι θα οδηγήσει κάπου! Σκοπός δεν είναι να παπαγαλήσει ορισμούς. Σκοπός είναι μέσω εύκολων ασκήσεων σε πρώτη φάση, να δει πως εφαρμόζουν οι ορισμοί στην πράξη. Εκεί κολλάνε πολλοί άνθρωποι. Στην μεταφορά γνώσης από την θεωρία στην πράξη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

eleni333666 (Ελένη Σαββοπούλου)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη eleni333666
H Ελένη Σαββοπούλου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 14 μηνύματα.

H eleni333666 έγραψε στις 18:23, 15-01-11:

#14
Βοηθαει παρα πολυ...κι οχι σε σημειο παπαγαλισμου εννοειται...αλλωστε τα μαθηματικα δεν εχουν παντα συγκεκριμενη μεθοδολογια ...απλα οταν αναφερομουν σε θεωρια εννοουσα και την αποδειξη της κθε θεωριασ που ειναι σαν ασκηση

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

eumorfia95

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη eumorfia95
H eumorfia95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 30 μηνύματα.

H eumorfia95 έγραψε στις 13:07, 16-01-11:

#15
Αρχική Δημοσίευση από alex2395
του Μπαρλα ειναι πολυ καλο
αλλα και το καινουργιο εκδοσεις Σαββαλα(Μεθοδικη αλγεβρα λεγεται)
του σαββαλα το μεθοδικη αλγεβρα εχω και μου φαινεται πολυ εξιδικευμενο βιβλιο τα λεει λες και απευθυνεται σε δυανιες!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη blue_butterfly : 16-01-11 στις 13:12. Αιτία: επιδιόρθωση quote
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

κατερ!να

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη κατερ!να
H κατερ!να αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 76 μηνύματα.

H κατερ!να έγραψε στις 16:46, 18-01-11:

#16
Το να λυνεις συνεχως ασκησεις ειναι πολυ καλο και αποδοτικο...αρκει να ξερεις τις ιδιοτητες και τις ταυτοτητες και ολα αυτα... Και εγω εχω μεγαλο προβλημα στα μαθηματικα...προσπαθω να προσεχω στην ταξη και να λυνω οσο καλυτερα μπορω ασκησεις στο σπιτι αλλα το να τις λυνω μονη μου χωρις βοηθεια μου φαινεται αδυνατο...παντα εχω ενα λυσαριο διπλα μου...και πειτε μου, στις εξετασεις τι θα κανω??? Σκεφτομαι να ξεκινησω ιδιαιτερα αλλα επειδη ηδη παω φυσικη και χημεια μεχρι να το παρω αποφαση να κανω και μαθηματικα........
Πιστευετε οτι μονο απο το βιβλιο των μαθηματικων της πρωτης μπορει κανεις να κατανοησει καποια βασικα πραγματα αν κατσει και το διαβασει απο την αρχη η χρειαζεται καποιο βοηθημα η φροντηστηριο??

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

pavlos1908 (Παυλος)

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη pavlos1908
Ο Παυλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 59 μηνύματα.

O pavlos1908 έγραψε στις 21:31, 09-10-11:

#17
Καλησπερα, φετος μπηκα 1η Λυκειο και οπως λεει και ο τιτλος της συζητησης εχω προβλημα στην Αλγεβρα παρα του οτι ειναι νωρις ακομα ( θεωρητικα ). Σοβαρο προβλημα ομως μιας και δεν θυμαμαι σχεδον τιποτα απο το γυμνασιο, κι προς ατυχια μου φετος εχουμε εναν καθηγητη στον οποιο μεσα στην ταξη γινεται ο ψιλο χαμος, κι αυτος ο καθηγητης δεν βοηθαει να καταλαβουμε την παραδοση παρα μονο την γραφει στον πινακα ( οτι γραφει και το βιβλιο γραφει κι αυτος ) κι δεν μας εξηγει κατι παραπανω ουτε λυνει τις αποριες μου με τροπο ωστε να το καταλαβω! Κι ετσι οσο προχωραει ο καιρος αναδεικνυονται τα κενα των προηγουμενων ταξεων κι αυτο εχει ως αποτελεσμα να τα βρισκω μπαστουνια κι φετος. Ηδη εχουμε αρχισει τις πιθανοτητες, κι οσες φορες εχω προσπαθησει να λυσω καποια ασκηση, ενω εχω καταλαβει την θεωρια και μπορω να γραψω τους τυπους κι να τους αποδειξω, εχω προβλημα στο να λυσω τις ασκησεις.

Τι μπορω να κανω για να γινω καλυτερος μιας και του χρονου θα επιλεξω να παω στην 2η κατευθυνση ( 1η κατευθυνση = θεωρητικη, 2η κατευθυνση = θετικη και τεχνολογικη μαζι, ετσι δεν τα εκαναν?? ) και θα μου ειναι απαραιτητα τα μαθηματικα. Στην φυσικη ειμαι αρκετα καλος που θα μου χρειαστει, το μονο θεμα μου ειναι τα μαθηματικα.

Η μονη σκεψη μου αυτην την στιγμη ειναι να αρχισω φροντιστηριο απο φετος που να μην τρεχω και δεν φτανω του χρονου..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

koum

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη koum
Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης . Έχει γράψει 884 μηνύματα.

O koum έγραψε στις 23:09, 09-10-11:

#18
Πώς να γίνω καλύτερος στα Mαθηματικά;
Κόψε τις παρέες με τους θεωρητικούς.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

pavlos1908 (Παυλος)

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη pavlos1908
Ο Παυλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 59 μηνύματα.

O pavlos1908 έγραψε στις 14:38, 10-10-11:

#19
Καποια γνωμη στο απο πανω που εχω γραψει??

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

akis95

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη akis95
Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 509 μηνύματα.

O akis95 έγραψε στις 14:56, 10-10-11:

#20
ειναι και εμφυτο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

dr.tasos

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη dr.tasos
Ο dr.tasos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 17 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.

O dr.tasos Fuck y'all If you doubt me. έγραψε στις 15:04, 10-10-11:

#21
ΛΑΘΟΣ . Ολοι μπορουν να φτασουν μεχρι ενα επιπεδο ( αρκετα καλο ισως και αριστο ) με δουλεια . Τα αν εσυ το πετυχαινεις με ν ωρες διαβασματος και αλλος το πετυχαινει με ν-χ ωρες διαβασματος ( ειναι θεμα ταλεντου, εμφυτης ικανοτητας κτλπ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Sourotiri

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη Sourotiri
Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Καθηγητής . Έχει γράψει 991 μηνύματα.

O Sourotiri έγραψε στις 09:14, 11-10-11:

#22
Κατά την γνώμη μου, ο μόνος τρόπος για να βελτιωθεί κάποιος στα Μαθηματικά είναι να "σπάσει" το χέρι του σε ασκήσεις. Πάρε ένα βοήθημα, ακόμη και αν αυτό το βοήθημα είναι της Γ' Γυμνασίου, ξεκίνα από τις εύκολες (εννοείται στα κομμάτια της ύλης που έχουν αντιστοιχία με την ύλη της Α' Λυκείου, π.χ. παραγοντοποίηση) και συνέχισε με τις πιο δύσκολες. Μαθηματικά μόνο με διάβασμα (δηλαδή ανάγνωση) δεν μαθαίνονται.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

free_dom (ταξιδιάρα ζωή..)

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη free_dom
H ταξιδιάρα ζωή.. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 128 μηνύματα.

H free_dom έγραψε στις 09:20, 11-10-11:

#23
Αρρίκε ,ρε στα μαθηματικά δε μπορεί κάποιος να σου πει πόσες ώρες να διαβάζεις.Αυτό είναι θέμα του κάθε παιδιού και μόνο εκείνος ξέρει πόσο πρέπει να διαβάσει.Εγώ,πάντως,ενώ σε όλο το γυμνάσιο έγραφα από 3-8 άλγεβρα (ενώ διάβαζα) φέτος γράφω από 18-20 (Β.λυκ Θετ.Κατ.) .Ωστώσο αν θες να εξασκηθείς και να γίνεις καλύτερος αγόρασε ένα βοήθημα και ξεκίνα απο τη περσινή σου τάξη μερικές ασκήσεις και προσπάθησε να λύνεις όσο το δυνατόν περισσότερες.Τα μαθηματικά θέλουν γράψιμο και συνεχής ενασχόληση.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Pagitas

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Pagitas
Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ . Έχει γράψει 328 μηνύματα.

O Pagitas Μονο t(h)rash ρε! έγραψε στις 17:10, 11-10-11:

#24
Αρχική Δημοσίευση από dr.tasos
ΛΑΘΟΣ . Ολοι μπορουν να φτασουν μεχρι ενα επιπεδο ( αρκετα καλο ισως και αριστο ) με δουλεια . Τα αν εσυ το πετυχαινεις με ν ωρες διαβασματος και αλλος το πετυχαινει με ν-χ ωρες διαβασματος ( ειναι θεμα ταλεντου, εμφυτης ικανοτητας κτλπ.
Οι ανθρωποι, οταν προσπαθουμε να εντυπωσιασουμε τους αλλους, ειμαστε πιο ευαλωτοι στα λαθη. Προσεχε.
Στο θεμα τωρα, τι ακριβως σε κανει να απορριπτεις τοσο στεγνα την αποψη πως ειναι σε μεγαλο ποσοστο εμφυτο? Η εμπειρια σου?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

transient (Γιάννης)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη transient
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 1,774 μηνύματα.

O transient Γεια έγραψε στις 01:18, 13-10-11:

#25
πολλά χαρτιά πρόχειρα **
Πολύ σωστός! Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό , αλλά κάθε 2 εβδομάδες χαλάω ενα πάκο χαρτιών Α4, όχι μόνο για Μαθηματικά αλλά και για τα υπόλοιπα. Βέβαια επιλέγω φθηνά πακέτα, επειδή έχουμε και οικονομική κρίση

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Drama Prinzessin (Κλεοπάτρα)

Απόφοιτος

Το avatar του χρήστη Drama Prinzessin
H Κλεοπάτρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 2,347 μηνύματα.

H Drama Prinzessin έγραψε στις 11:58, 15-10-11:

#26
Συμφωνώ απόλυτα. Τα Μαθηματικά θέλουν γραπτή εξάσκηση, με την θεωρία δεν καταφέρνει κανείς τίποτα. Πρέπει να τα κάνει και στην πράξη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Vasilina93 (Βασιλίνα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Vasilina93
H Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 365 μηνύματα.

H Vasilina93 έγραψε στις 12:45, 15-10-11:

#27
Εγώ πιστεύω πως το παν είναι να είσαι όσο το δυνατόν καλύτερος γνώστης της θεωρίας και τότε να γίνει εξάσκηση και στην πράξη... Με καλό διάβασμα της θεωρίας (όχι αποστήθιση, αλλά απόλυτη κατανόηση) και προσπάθεια όσον αφορά στη λύση των ασκήσεων.. Πιο απλές εφαρμογές της θεωρίας στην αρχή και σιγά σιγά πιο συνδυαστικές! Εγώ έτσι τα κατάφερα με τα μαθηματικά τόσα χρόνια..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

eleni_13

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη eleni_13
H eleni_13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 32 μηνύματα.

H eleni_13 ante meroules mou, peraste grigora! ante έγραψε στις 13:01, 15-10-11:

#28
παιδιά κακά τα ψέμματα όμως, αν δεν το χεις, δεν πα να λύσεις 10000 ασκήσεις, δεν θα γράψεις! τα μαθηματικά δεν είναι ξύλινα όπως τα φιλολογικά μαθήματα... το μόνο που χρειάζεται είναι να καταλάβεις σε βάθος την μεθοδολογία των ασκήσεων.... θέλει δουλειά, να τα αγαπήσεις για να σε αγαπήσουν.... ουσιαστική και ποιοτική δουλειά! όχι ποσοτική... και έχω άπειρα παραδείγματα απο συμμαθητες μου... που διαβαζουν 3 ωρες/μερα μονο μαθηματικα, και οταν στα διαγωνισματα τυχαινει ενα εξυπνο ερωτημα, δεν γραφουν τιποτα γιατι απλα δεν ειχαν προ-λυσει αυτου του ειδους την ασκηση... μεγαλη ευθυνη βεβαια εχει και το εκπαιδευτικο μας συστημα, που ενω σε αλλες ευρωπαικες χωρες οι μαθητες πραγματικα ''γυμναζουν'' το μυαλο τους λυνοντας προβληματα που χρειαζονται σκεψη, εμεις εδω προσπαθουμε να μαθουμε απεξω μεθοδους για το πως βρισκουμε πχ μονοτονια συναρτησης...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

transient (Γιάννης)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη transient
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 1,774 μηνύματα.

O transient Γεια έγραψε στις 13:04, 15-10-11:

#29
παιδιά κακά τα ψέμματα όμως, αν δεν το χεις, δεν πα να λύσεις 10000 ασκήσεις, δεν θα γράψεις! τα μαθηματικά δεν είναι ξύλινα όπως τα φιλολογικά μαθήματα...
Δε συμφωνώ με τίποτα. Τι σημαίνει "το χεις"; Πρεπει να σαι ο Αινστάιν δλδ για να λύσεις ενα τριώνυμο η για να γράψεις τον ορισμό της πιθανότητας; Η πρέπει να χεις ΙQ τριψήφιου αριθμού για να λύσεις μια συνδυαστική άσκηση; Χρείαζεται εξάσκηση σε ασκήσεις κλιμακούμενης δυσκολίας και προσοχή στη τάξη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

eleni_13

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη eleni_13
H eleni_13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 32 μηνύματα.

H eleni_13 ante meroules mou, peraste grigora! ante έγραψε στις 13:10, 15-10-11:

#30
δεν μιλαω για τα παραδειγματα που εδωσες, Γιαννη... Μιλαω γενικα για την φυση των μαθηματικων... Κ με το ''το 'χεις'' σαφως δεν αναφερομαι σε επιπεδο νοημοσυνης. Να εχεις την ''μυγα''. Να ξενυχτησεις για να λυσεις μια ασκηση. Να μην τα φοβασαι.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    -Sins- , arnold , bomlover , kafess13 , manoskav , Δημήτρης -21-

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους