Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 82,844 εγγεγραμμένα μέλη και 2,847,489 μηνύματα σε 81,948 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 391 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool.

Εγγραφή Βοήθεια

Πώς να γίνω καλύτερος στα Mαθηματικά;

Αρίκος

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Αρίκος
Ο Αρίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 56 μηνύματα.

O Αρίκος έγραψε στις 13:54, 14-01-11:

#1
Παω στην Α λυκειου φετος και η αληθεια ειναι στα μαθηματικα τα εχω βρει λιγο σκουρα... περσι εβγαζα 17-18 και φετος στα διαγωνισματα γραφω 11-12 δεν ξερω τι να κανω, πριν το διαγωνισμα διαβαζα ολη την ημερα αλλα τιποτα...(να σημειωθει οτι δεν παω και φροντιστηριο), τα μαθηματικα ομως μου αρεσουν και πιστευω το εχω μεσα μου αλλα για καποιο λογο δεν παω καλα
Εχετε καμια συμβουλη για το πως θα γινω καλυτερος ? ποσες ωρες να διαβαζω ? σας παρακαλω ρε παιδια λιγο βοηθεια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

NickTheGreek3 (Νίκος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη NickTheGreek3
Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 355 μηνύματα.

O NickTheGreek3 έγραψε στις 14:59, 14-01-11:

#2
Αρχική Δημοσίευση από Αρίκος
Παω στην Α λυκειου φετος και η αληθεια ειναι στα μαθηματικα τα εχω βρει λιγο σκουρα... περσι εβγαζα 17-18 και φετος στα διαγωνισματα γραφω 11-12 δεν ξερω τι να κανω, πριν το διαγωνισμα διαβαζα ολη την ημερα αλλα τιποτα...(να σημειωθει οτι δεν παω και φροντιστηριο), τα μαθηματικα ομως μου αρεσουν και πιστευω το εχω μεσα μου αλλα για καποιο λογο δεν παω καλα
Εχετε καμια συμβουλη για το πως θα γινω καλυτερος ? ποσες ωρες να διαβαζω ? σας παρακαλω ρε παιδια λιγο βοηθεια
Μια λυση υπαρχει, και ειναι η ιδια σε ολα τα Θετικα μαθηματα: Μολυβι και χαρτι! Συγκεκριμενα εγω που ειμαι Γ Λυκειου εχω βαρεθει να ακουω αυτη τη φραση. Λυσε ασκησεις (ειτε απο το βιβλιο ειτε απο βοηθηματα που ισως εχεις ή ακομα κατεβασε μερικες απο το internet). Με το να λυσεις διαρκως ασκησεις αποκτας εμπειρια, τοσο στο κεφαλαιο που αναφερονται οι ασκησεις, οσο και γενικα! Θελω να πω οτι λυνοντας ασκησεις δεν μαθαινεις μονο ιδιο το κεφαλαιο το οποιο αφορα η ασκηση, αλλα μαθαινεις και να σκεφτεσαι. Η διαφορα αυτου που εχει λυσει 50 ασκησεις απο αυτον που εχει λυσει 150 ειναι οτι ο δευτερος μολις δει το θεμα ξεκινα να το λυνει, ενω ο πρωτος σκεφτεται "Τι να κανω εδω τωρα;". Μην κανεις το ιδιο λαθος που εκανα και εγω. Τοσο η Α οσο και η Β Λυκειου περασαν φλου, και τωρα στην Γ τα εχω βρει σκουρα, οχι τοσο λογω παλιων κενων (τα εχω πλεον καλυψει) αλλα οτι δεν εχω αποκτησει αυτο που ανεφερα προηγουμενως. Οπως λεει και ο πατερας μου: "Οι ασκησεις ειναι σαν το σταυρολεξο. Οσες περισσοτερες λυσεις, με τοση περισσοτερη ευκολια θα λυνεις την επομενη"! Και πιστεψε με, ισχυει (ακου και τον μπαρμπα-Νικο που ειναι ΄Γ )
Υ.Γ. Δωστε λιγη εμφαση και στην Φυσικη, γιατι ισχυει το ιδιο και στην Γ θα μπλεξετε.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

exc

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη exc
Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,807 μηνύματα.

O exc ☭★ CCCP έγραψε στις 16:17, 14-01-11:

#3
Σε γενικές γραμμές τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο φίλος από πάνω, με τη διαφορά ότι επειδή στα πλαίσια του σχολείου η ασκησιολογία είναι συγκεκριμένη, δεν χρειάζεται να λύσεις αμέτρητες ασκήσεις. Τέσσερις-πέντε από κάθε είδος είναι παραπάνω από αρκετές. Το θέμα είναι να μπορείς να διακρίνεις τα είδη. Σε αυτό θα σε βοηθήσουν διάφορα βοηθήματα που κυκλοφορούν στην αγορά (μπορούν εδώ οι μαθητές του forum να σου προτείνουν συγκεκριμένα) ή και οι καθηγητές σου (είτε είναι αυτοί του σχολείου είτε όχι).

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Αρίκος

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Αρίκος
Ο Αρίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 56 μηνύματα.

O Αρίκος έγραψε στις 15:41, 15-01-11:

#4
Αρχική Δημοσίευση από exc
Σε γενικές γραμμές τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο φίλος από πάνω, με τη διαφορά ότι επειδή στα πλαίσια του σχολείου η ασκησιολογία είναι συγκεκριμένη, δεν χρειάζεται να λύσεις αμέτρητες ασκήσεις. Τέσσερις-πέντε από κάθε είδος είναι παραπάνω από αρκετές. Το θέμα είναι να μπορείς να διακρίνεις τα είδη. Σε αυτό θα σε βοηθήσουν διάφορα βοηθήματα που κυκλοφορούν στην αγορά (μπορούν εδώ οι μαθητές του forum να σου προτείνουν συγκεκριμένα) ή και οι καθηγητές σου (είτε είναι αυτοί του σχολείου είτε όχι).
δηλαδη μπορειτε να μου προσδιορισετε στο περιπου ποσες ασκησεις πρεπει να λυνω την ημεραη(ή ποσες ωρες) ?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

αδαμαντια52071 (νυσταλέα)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη αδαμαντια52071
H νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,661 μηνύματα.

H αδαμαντια52071 έγραψε στις 15:59, 15-01-11:

#5
μεχρι να κατανοησεις το φαινομενο λογικα....αν και ειμαι καπως αντιθετη σε αυτη την αποψη..με 2 το καταλαβες?τελος....με 10 τελος....οχι τρελα πραγματα παιδια!!και εγω πρωτη παω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

exc

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη exc
Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,807 μηνύματα.

O exc ☭★ CCCP έγραψε στις 16:28, 15-01-11:

#6
Μη μου μιλάς στον πληθυντικό. Φοιτητής είμαι, όχι καθηγητής πανεπιστημίου.
Γενικά πρέπει να λύνεις ασκήσεις ενός είδους μέχρι να πιάσεις το νόημα συν 2-3 για να αποκτήσεις κάποια εμπειρία.
Δεδομένου ότι ήσουν και καλός μαθητής, υποθέτω, μπορείς να καταλάβεις τον τρόπο λύσης μιας άσκησης αν λύσεις 1-2 ασκήσεις σε κάθε είδος. Μετά λύνεις άλλες δυο τρεις για εξάσκηση-εμπειρία και είσαι οκ.
Αγόρασε ένα βοήθημα, θα σε βοηθήσει πάρα πολύ αν το χρησιμοποιήσεις σωστά.
Σωστή χρήση ενός βοηθήματος, σημαίνει ότι προσπαθούμε να λύσουμε ΜΌΝΟΙ μας τις λυμένες ασκήσεις και κοιτάμε ΜΌΝΟ όταν κολλήσουμε κάπου. Μετά από τη λύση των λυμένων, βλέπουμε τις άλυτες και λύνουμε 2-3-4 από κάθε είδος (ανάλογα το πόσο μας δυσκόλεψαν οι λυμένες του είδους).
Και τι εννοώ όταν μιλάω για "είδος" άσκησης: πχ στη φυσική (γιατί δε θυμάμαι ποια είναι η ύλη της άλγεβρας της α' λυκείου) ένα είδος άσκησης είναι: τα σώματα σε κεκλιμένο επίπεδο, ένα άλλο είναι: να έχεις δύο σώματα που κινούνται διαφορετικά και να βρεις για αυτά διάφορα ερωτήματα (πχ σε ποια χρονική στιγμή συναντιούνται, σε ποια χρονική στιγμή το ένα απέχει από το άλλο συγκεκριμένη απόσταση κλπ), άλλο είδος είναι οι οριζόντιες βολές κ.ο.κ.

ΥΓ: Όσοι μπορείτε, προτείνεται στο παιδί κάποιο καλό βοήθημα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Αρίκος

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Αρίκος
Ο Αρίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 56 μηνύματα.

O Αρίκος έγραψε στις 16:33, 15-01-11:

#7
Αρχική Δημοσίευση από exc
Μη μου μιλάς στον πληθυντικό. Φοιτητής είμαι, όχι καθηγητής πανεπιστημίου.
ευχαριστω πολυ, απευθυνομουν και στους δυο σας για αυτο μιλησα στον πληθυντικο
εχω βοηθημα αλγεβρας βολονακη (σωστα νομιζω το ειπα) αμα ξερει κανεις κανενα καλυτερο ας πει

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Revekka : 09-10-11 στις 21:49. Αιτία: Προσθήκη spoiler.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

alex2395 (Aλεξανδρος)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη alex2395
Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 586 μηνύματα.

O alex2395 Where the streets have no name έγραψε στις 17:11, 15-01-11:

#8
του Μπαρλα ειναι πολυ καλο
αλλα και το καινουργιο εκδοσεις Σαββαλα(Μεθοδικη αλγεβρα λεγεται)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Superhuman (Νικηφόρος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Superhuman
Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 508 μηνύματα.

O Superhuman έγραψε στις 17:42, 15-01-11:

#9
Αρχική Δημοσίευση από Αρίκος
Παω στην Α λυκειου φετος και η αληθεια ειναι στα μαθηματικα τα εχω βρει λιγο σκουρα... περσι εβγαζα 17-18 και φετος στα διαγωνισματα γραφω 11-12 δεν ξερω τι να κανω, πριν το διαγωνισμα διαβαζα ολη την ημερα αλλα τιποτα...(να σημειωθει οτι δεν παω και φροντιστηριο), τα μαθηματικα ομως μου αρεσουν και πιστευω το εχω μεσα μου αλλα για καποιο λογο δεν παω καλα
Εχετε καμια συμβουλη για το πως θα γινω καλυτερος ? ποσες ωρες να διαβαζω ? σας παρακαλω ρε παιδια λιγο βοηθεια
Γίνε ο καλύτερος φίλος με το μολύβι και το χαρτί και οι κόποι σου θ'ανταμειφθούν.(Ακούγεται σαν μαντικό της Πυθίας,αλλά δεν υπάρχει κάτι καλύτερο να σου πω).Όπου βρεις άσκηση για την Ά Λυκείου στα μαθηματικά,λύσ' την.Υπάρχει και σχετικό thread εδώ στο i-school.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Vasool (Βασω)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Vasool
H Βασω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Αθήνας και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 144 μηνύματα.

H Vasool έγραψε στις 17:48, 15-01-11:

#10
Σε νιωθω απολυτα. Περυσι ειχα 19 και 20 στα μαθηματικα και με το που πηγα στο λυκειο εγραψα 8 αλγεβρα 9 γεωμετρια! Δεν πηγαινω φροντηστηριο, η υλη ειναι σαφως δυσκολοτερη και η καθηγητρια μας ειναι τουλαχιστον 65 χρονων, δεν εξηγει καθολου καλα και ειναι και πολυ αυστηρη. Στην ταξη μου εχουμε ολοι προβλημα στα μαθηματικα (οι 22/25 πηγαινουν σε φροντηστηριο και ακομα και αυτοι τα βρισκουν δυσκολα). Το τετραμηνο ληγει σε μια-δυο βδομαδες και επειδη δεν την εβλεπα να πηγαινει καλα την "δουλεια", στις διακοπες των Χριστουγεννων πηρα χαρτι και μολυβι, το βοηθημα του Μπαρλα και κατι καταφερα. Γραψαμε και ενα προχειρο τεστ οπου πηρα 18 και ευελπιστω για το καλυτερο...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη nPb
Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,630 μηνύματα.

O nPb έγραψε στις 18:01, 15-01-11:

#11
Μια συνταγή για μαθηματικά:
  • πολύ καλό εις βάθος διάβασμα της θεωρίας (από κάποιο καλό βοήθημα)
  • συνεχής εξάσκηση σε ασκήσεις με κλιμάκωση δυσκολίας (από τις πιο ηλίθιες μέχρι τις λιγάκι τσιμπημένες)
  • συνεχής επανάληψη παλαιότερων γνώσεων*
  • πολλά χαρτιά πρόχειρα **
* προσωπικά σαν φοιτητής, όταν λύνω κάποια άσκηση και συναντώ κάποια ιδιότητα από τα παλιά, αυτό που κάνω είναι να την υπενθυμίζω πρόχειρα στο περιθώριο του χαρτιού μέσα σε συννεφάκι

** για πολύ κόσμο, το «πολλά χαρτιά πρόχειρα» είναι ένας εφιάλτης λόγω καθημερινής κοινωνικής ζωής με την γνωστή ατάκα «εδώ ο κόσμος καίγεται, μαθηματικά θα κάτσω να λύσω;»...βέβαια ο κάθε άνθρωπος κάνει κάποιες επιλογές ζωής απολύτως σεβαστές

Σε καμία περίπτωση μην περιμένεις να γίνεις ο ΛΥΤΗΣ μαθηματικών ασκήσεων. Ακόμη και ένας καθηγητής Πανεπιστημίου στα μαθηματικά, μπορεί να μην ξέρει να λύσει άσκηση μαθηματικών. Επίσης, δεν είναι κακό να μην ξέρεις να λύνεις ασκήσεις μαθηματικών. Είναι άσχημο να καλλιεργούμε την μαθηματικοφοβία. Η αδυναμία επίλυσης ή το λάθος στα μαθηματικά είναι ζωτικό κομμάτι των μαθηματικών. Ούτε είναι ντροπή να μην ξέρεις μαθηματικά. Εδώ εγώ που είμαι φοιτητής μαθηματικών και κάνω λάθη και φυσικά δεν λύνω όποια άσκηση μαθηματικών μου τύχει. Ουδείς είναι τέλειος. Αλήθεια, για τα λάθη που κάνουμε, θα μας μαλώσει κανένας ή θα φάμε κανένα πρόστιμο;

Τα μαθηματικά με ξάπλα ή συνεχείς βόλτες ή διάβασμα αέρος δεν μαθαίνονται. Τα μαθηματικά είναι σαν μια ξένη γλώσσα. Θέλουν επιμονή και στρώσιμο πωπού στην καρέκλα μέσα σε ένα άκρως ήσυχο περιβάλλον. Θέλουν βηματική διείσδυση. Όχι μια και έξω και τελειώσαμε. Όσο ζει ένας άνθρωπος και ασχολείται με τα μαθηματικά (από πολλές θέσεις π.χ. μαθητής, φοιτητής,...κτλ) τα μαθηματικά δεν τελειώνουν. Το χέρι πρέπει να πονέσει στο γράψιμο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

eleni333666 (Ελένη Σαββοπούλου)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη eleni333666
H Ελένη Σαββοπούλου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 14 μηνύματα.

H eleni333666 έγραψε στις 18:08, 15-01-11:

#12
Πανσωστος φιλε μου.... οπως μου λεει και ο καθηγητης μου ολα ειναι θεμα θεωριας στα μαθηματικα...πρεπει λοιπον κατα τη γνωμη μου εκτοσ απο ασκησεις Αρικο μου να γραφεισ και 2 φορεσ τη θεωρια..σου προτεινω Μπαρλα απο βοθηματα.. στην α λυκειου ημουν απουσιολογος και λογω της αλγεβρα επειδη δε στρωθηκα να διαβασω σωστα δλδ να λυνω ασκησεις εχασα φετοσ τ απουσιολογιο..οκ δε μ ενοιαξε κ πολυ αλλα ειναι το γαμωτο που λες.."μα ημουνα καλος στν αλγεβρα"... δεν ειναι ομως ετσι... περυσι λπν εγραφα 12-15 σε διαγωνισματα κ εξετασεισ.. και φετος δευτερα λυκειου αλλαξα φροντιστηριο γτ διαλεξα θετικη (κ το παλιο φροντ δε με ικανοποιουσε) και λυνω πολλες πολλες ασκησεις οταν εχω χρονο απο τα βοηθηματα.. κ εχω γραψει 93% μαθηματικα κατευθυνσης και 100% γενικης... κουραγιο λπν...ουσιαστικη δουλεια... οταν λες οτι θα διαβασεις να διαβαζεις...να μην σηκωνεσαι καθε 5 λεπτα για νερο η ο,τιδηποτε αλλο... μπορει να γινομαι υπερβολικη...κ δε σημαινει οτι εγω τα κανω αυτα..αλλα ετσι πρεπει! Σου ευχομαι τα καλυτερα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη nPb
Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,630 μηνύματα.

O nPb έγραψε στις 18:18, 15-01-11:

#13
eleni333666 αυτό που λες να γράψει την θεωρία 2 φορές δεν θεωρώ ότι θα οδηγήσει κάπου! Σκοπός δεν είναι να παπαγαλήσει ορισμούς. Σκοπός είναι μέσω εύκολων ασκήσεων σε πρώτη φάση, να δει πως εφαρμόζουν οι ορισμοί στην πράξη. Εκεί κολλάνε πολλοί άνθρωποι. Στην μεταφορά γνώσης από την θεωρία στην πράξη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

eleni333666 (Ελένη Σαββοπούλου)

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη eleni333666
H Ελένη Σαββοπούλου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 14 μηνύματα.

H eleni333666 έγραψε στις 18:23, 15-01-11:

#14
Βοηθαει παρα πολυ...κι οχι σε σημειο παπαγαλισμου εννοειται...αλλωστε τα μαθηματικα δεν εχουν παντα συγκεκριμενη μεθοδολογια ...απλα οταν αναφερομουν σε θεωρια εννοουσα και την αποδειξη της κθε θεωριασ που ειναι σαν ασκηση

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

eumorfia95

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη eumorfia95
H eumorfia95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 30 μηνύματα.

H eumorfia95 έγραψε στις 13:07, 16-01-11:

#15
Αρχική Δημοσίευση από alex2395
του Μπαρλα ειναι πολυ καλο
αλλα και το καινουργιο εκδοσεις Σαββαλα(Μεθοδικη αλγεβρα λεγεται)
του σαββαλα το μεθοδικη αλγεβρα εχω και μου φαινεται πολυ εξιδικευμενο βιβλιο τα λεει λες και απευθυνεται σε δυανιες!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη blue_butterfly : 16-01-11 στις 13:12. Αιτία: επιδιόρθωση quote
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

κατερ!να

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη κατερ!να
H κατερ!να αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 76 μηνύματα.

H κατερ!να έγραψε στις 16:46, 18-01-11:

#16
Το να λυνεις συνεχως ασκησεις ειναι πολυ καλο και αποδοτικο...αρκει να ξερεις τις ιδιοτητες και τις ταυτοτητες και ολα αυτα... Και εγω εχω μεγαλο προβλημα στα μαθηματικα...προσπαθω να προσεχω στην ταξη και να λυνω οσο καλυτερα μπορω ασκησεις στο σπιτι αλλα το να τις λυνω μονη μου χωρις βοηθεια μου φαινεται αδυνατο...παντα εχω ενα λυσαριο διπλα μου...και πειτε μου, στις εξετασεις τι θα κανω??? Σκεφτομαι να ξεκινησω ιδιαιτερα αλλα επειδη ηδη παω φυσικη και χημεια μεχρι να το παρω αποφαση να κανω και μαθηματικα........
Πιστευετε οτι μονο απο το βιβλιο των μαθηματικων της πρωτης μπορει κανεις να κατανοησει καποια βασικα πραγματα αν κατσει και το διαβασει απο την αρχη η χρειαζεται καποιο βοηθημα η φροντηστηριο??

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

pavlos1908 (Παυλος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη pavlos1908
Ο Παυλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών , Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών (ΑΕΙ/Ηράκλειο) και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 78 μηνύματα.

O pavlos1908 έγραψε στις 21:31, 09-10-11:

#17
Καλησπερα, φετος μπηκα 1η Λυκειο και οπως λεει και ο τιτλος της συζητησης εχω προβλημα στην Αλγεβρα παρα του οτι ειναι νωρις ακομα ( θεωρητικα ). Σοβαρο προβλημα ομως μιας και δεν θυμαμαι σχεδον τιποτα απο το γυμνασιο, κι προς ατυχια μου φετος εχουμε εναν καθηγητη στον οποιο μεσα στην ταξη γινεται ο ψιλο χαμος, κι αυτος ο καθηγητης δεν βοηθαει να καταλαβουμε την παραδοση παρα μονο την γραφει στον πινακα ( οτι γραφει και το βιβλιο γραφει κι αυτος ) κι δεν μας εξηγει κατι παραπανω ουτε λυνει τις αποριες μου με τροπο ωστε να το καταλαβω! Κι ετσι οσο προχωραει ο καιρος αναδεικνυονται τα κενα των προηγουμενων ταξεων κι αυτο εχει ως αποτελεσμα να τα βρισκω μπαστουνια κι φετος. Ηδη εχουμε αρχισει τις πιθανοτητες, κι οσες φορες εχω προσπαθησει να λυσω καποια ασκηση, ενω εχω καταλαβει την θεωρια και μπορω να γραψω τους τυπους κι να τους αποδειξω, εχω προβλημα στο να λυσω τις ασκησεις.

Τι μπορω να κανω για να γινω καλυτερος μιας και του χρονου θα επιλεξω να παω στην 2η κατευθυνση ( 1η κατευθυνση = θεωρητικη, 2η κατευθυνση = θετικη και τεχνολογικη μαζι, ετσι δεν τα εκαναν?? ) και θα μου ειναι απαραιτητα τα μαθηματικα. Στην φυσικη ειμαι αρκετα καλος που θα μου χρειαστει, το μονο θεμα μου ειναι τα μαθηματικα.

Η μονη σκεψη μου αυτην την στιγμη ειναι να αρχισω φροντιστηριο απο φετος που να μην τρεχω και δεν φτανω του χρονου..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

koum

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη koum
Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης . Έχει γράψει 884 μηνύματα.

O koum έγραψε στις 23:09, 09-10-11:

#18
Πώς να γίνω καλύτερος στα Mαθηματικά;
Κόψε τις παρέες με τους θεωρητικούς.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

pavlos1908 (Παυλος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη pavlos1908
Ο Παυλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών , Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών (ΑΕΙ/Ηράκλειο) και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 78 μηνύματα.

O pavlos1908 έγραψε στις 14:38, 10-10-11:

#19
Καποια γνωμη στο απο πανω που εχω γραψει??

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

akis95

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη akis95
Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 509 μηνύματα.

O akis95 έγραψε στις 14:56, 10-10-11:

#20
ειναι και εμφυτο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

dr.tasos

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη dr.tasos
Ο dr.tasos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 1,251 μηνύματα.

O dr.tasos Fuck y'all If you doubt me. έγραψε στις 15:04, 10-10-11:

#21
ΛΑΘΟΣ . Ολοι μπορουν να φτασουν μεχρι ενα επιπεδο ( αρκετα καλο ισως και αριστο ) με δουλεια . Τα αν εσυ το πετυχαινεις με ν ωρες διαβασματος και αλλος το πετυχαινει με ν-χ ωρες διαβασματος ( ειναι θεμα ταλεντου, εμφυτης ικανοτητας κτλπ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Sourotiri

Καθηγητής

Το avatar του χρήστη Sourotiri
Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Καθηγητής . Έχει γράψει 992 μηνύματα.

O Sourotiri έγραψε στις 09:14, 11-10-11:

#22
Κατά την γνώμη μου, ο μόνος τρόπος για να βελτιωθεί κάποιος στα Μαθηματικά είναι να "σπάσει" το χέρι του σε ασκήσεις. Πάρε ένα βοήθημα, ακόμη και αν αυτό το βοήθημα είναι της Γ' Γυμνασίου, ξεκίνα από τις εύκολες (εννοείται στα κομμάτια της ύλης που έχουν αντιστοιχία με την ύλη της Α' Λυκείου, π.χ. παραγοντοποίηση) και συνέχισε με τις πιο δύσκολες. Μαθηματικά μόνο με διάβασμα (δηλαδή ανάγνωση) δεν μαθαίνονται.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

free_dom (ταξιδιάρα ζωή..)

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη free_dom
H ταξιδιάρα ζωή.. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 128 μηνύματα.

H free_dom έγραψε στις 09:20, 11-10-11:

#23
Αρρίκε ,ρε στα μαθηματικά δε μπορεί κάποιος να σου πει πόσες ώρες να διαβάζεις.Αυτό είναι θέμα του κάθε παιδιού και μόνο εκείνος ξέρει πόσο πρέπει να διαβάσει.Εγώ,πάντως,ενώ σε όλο το γυμνάσιο έγραφα από 3-8 άλγεβρα (ενώ διάβαζα) φέτος γράφω από 18-20 (Β.λυκ Θετ.Κατ.) .Ωστώσο αν θες να εξασκηθείς και να γίνεις καλύτερος αγόρασε ένα βοήθημα και ξεκίνα απο τη περσινή σου τάξη μερικές ασκήσεις και προσπάθησε να λύνεις όσο το δυνατόν περισσότερες.Τα μαθηματικά θέλουν γράψιμο και συνεχής ενασχόληση.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Pagitas

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Pagitas
Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ . Έχει γράψει 328 μηνύματα.

O Pagitas Μονο t(h)rash ρε! έγραψε στις 17:10, 11-10-11:

#24
Αρχική Δημοσίευση από dr.tasos
ΛΑΘΟΣ . Ολοι μπορουν να φτασουν μεχρι ενα επιπεδο ( αρκετα καλο ισως και αριστο ) με δουλεια . Τα αν εσυ το πετυχαινεις με ν ωρες διαβασματος και αλλος το πετυχαινει με ν-χ ωρες διαβασματος ( ειναι θεμα ταλεντου, εμφυτης ικανοτητας κτλπ.
Οι ανθρωποι, οταν προσπαθουμε να εντυπωσιασουμε τους αλλους, ειμαστε πιο ευαλωτοι στα λαθη. Προσεχε.
Στο θεμα τωρα, τι ακριβως σε κανει να απορριπτεις τοσο στεγνα την αποψη πως ειναι σε μεγαλο ποσοστο εμφυτο? Η εμπειρια σου?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

transient (Γιάννης)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη transient
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.

O transient Γεια έγραψε στις 01:18, 13-10-11:

#25
πολλά χαρτιά πρόχειρα **
Πολύ σωστός! Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό , αλλά κάθε 2 εβδομάδες χαλάω ενα πάκο χαρτιών Α4, όχι μόνο για Μαθηματικά αλλά και για τα υπόλοιπα. Βέβαια επιλέγω φθηνά πακέτα, επειδή έχουμε και οικονομική κρίση

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Drama Prinzessin (Κλεοπάτρα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Drama Prinzessin
H Κλεοπάτρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών (ΑΕΙ/Πάτρα) . Έχει γράψει 2,395 μηνύματα.

H Drama Prinzessin έγραψε στις 11:58, 15-10-11:

#26
Συμφωνώ απόλυτα. Τα Μαθηματικά θέλουν γραπτή εξάσκηση, με την θεωρία δεν καταφέρνει κανείς τίποτα. Πρέπει να τα κάνει και στην πράξη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Vasilina93 (Βασιλίνα)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Vasilina93
H Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 365 μηνύματα.

H Vasilina93 έγραψε στις 12:45, 15-10-11:

#27
Εγώ πιστεύω πως το παν είναι να είσαι όσο το δυνατόν καλύτερος γνώστης της θεωρίας και τότε να γίνει εξάσκηση και στην πράξη... Με καλό διάβασμα της θεωρίας (όχι αποστήθιση, αλλά απόλυτη κατανόηση) και προσπάθεια όσον αφορά στη λύση των ασκήσεων.. Πιο απλές εφαρμογές της θεωρίας στην αρχή και σιγά σιγά πιο συνδυαστικές! Εγώ έτσι τα κατάφερα με τα μαθηματικά τόσα χρόνια..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

eleni_13

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη eleni_13
H eleni_13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 32 μηνύματα.

H eleni_13 ante meroules mou, peraste grigora! ante έγραψε στις 13:01, 15-10-11:

#28
παιδιά κακά τα ψέμματα όμως, αν δεν το χεις, δεν πα να λύσεις 10000 ασκήσεις, δεν θα γράψεις! τα μαθηματικά δεν είναι ξύλινα όπως τα φιλολογικά μαθήματα... το μόνο που χρειάζεται είναι να καταλάβεις σε βάθος την μεθοδολογία των ασκήσεων.... θέλει δουλειά, να τα αγαπήσεις για να σε αγαπήσουν.... ουσιαστική και ποιοτική δουλειά! όχι ποσοτική... και έχω άπειρα παραδείγματα απο συμμαθητες μου... που διαβαζουν 3 ωρες/μερα μονο μαθηματικα, και οταν στα διαγωνισματα τυχαινει ενα εξυπνο ερωτημα, δεν γραφουν τιποτα γιατι απλα δεν ειχαν προ-λυσει αυτου του ειδους την ασκηση... μεγαλη ευθυνη βεβαια εχει και το εκπαιδευτικο μας συστημα, που ενω σε αλλες ευρωπαικες χωρες οι μαθητες πραγματικα ''γυμναζουν'' το μυαλο τους λυνοντας προβληματα που χρειαζονται σκεψη, εμεις εδω προσπαθουμε να μαθουμε απεξω μεθοδους για το πως βρισκουμε πχ μονοτονια συναρτησης...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

transient (Γιάννης)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη transient
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.

O transient Γεια έγραψε στις 13:04, 15-10-11:

#29
παιδιά κακά τα ψέμματα όμως, αν δεν το χεις, δεν πα να λύσεις 10000 ασκήσεις, δεν θα γράψεις! τα μαθηματικά δεν είναι ξύλινα όπως τα φιλολογικά μαθήματα...
Δε συμφωνώ με τίποτα. Τι σημαίνει "το χεις"; Πρεπει να σαι ο Αινστάιν δλδ για να λύσεις ενα τριώνυμο η για να γράψεις τον ορισμό της πιθανότητας; Η πρέπει να χεις ΙQ τριψήφιου αριθμού για να λύσεις μια συνδυαστική άσκηση; Χρείαζεται εξάσκηση σε ασκήσεις κλιμακούμενης δυσκολίας και προσοχή στη τάξη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

eleni_13

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη eleni_13
H eleni_13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 32 μηνύματα.

H eleni_13 ante meroules mou, peraste grigora! ante έγραψε στις 13:10, 15-10-11:

#30
δεν μιλαω για τα παραδειγματα που εδωσες, Γιαννη... Μιλαω γενικα για την φυση των μαθηματικων... Κ με το ''το 'χεις'' σαφως δεν αναφερομαι σε επιπεδο νοημοσυνης. Να εχεις την ''μυγα''. Να ξενυχτησεις για να λυσεις μια ασκηση. Να μην τα φοβασαι.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

pizza1993

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη pizza1993
Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 409 μηνύματα.

O pizza1993 έγραψε στις 13:41, 15-10-11:

#31
Αυτο το εμφυτο και το ταλεντο δυο ενοιες που χρησιμοποιει ο καθενας πολυ ευκολα.Για εξηγηστε μου απο αποψη βιολογιας και μονο πως γινεται να εχεις κληρονομησει ικανοτητες στα μαθηματικα?Ολα αυτα ειναι μλκιες...Το μονο που χρειαζετε ειναι ορεξη,αγαπη για αυτο που διαβαζεις,να παρακολουθεις σωστα στην παραδοση,και να διαβαζεις(να λυνεις ασκησεις) συστηματικα..Τπτ αλλο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Αγνωστο

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Αγνωστο
H Αγνωστο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 434 μηνύματα.

H Αγνωστο έγραψε στις 13:51, 15-10-11:

#32
Καταρχάς τα "ξύλινα φιλολογικά" που αναφέρθηκαν, χρειάζονται συνδυαστική σκέψη, άριστη και ουσιαστική γνώση του εκάστοτε αντικειμένου, ακόμα και έμπνευση της στιγμής (βλέπε άγνωστο κείμενο, λογοτεχνία)! Για να μην αναφερθώ στο έμφυτο ταλέντο του λόγου, μιας και κάθε μάθημα εξετάζει την καλλιέπεια, τη σαφήνεια και την ακριβολογία των όσων γράφονται. Για να μην παρεκκλίνω όμως, τα Μαθηματικά είναι ένα εξαιρετικό μάθημα γιατί θέτουν σε εγρήγορση τη σκέψη. Για εμένα το μυστικό είναι αυτό που ειπώθηκε παραπάνω. ΕΞΑΣΚΗΣΗ και κατανόηση θεωρίας. Προσωπικά θα πρότεινα τα βοηθήματα Μπάρλα και για πιο έξαλλες καταστάσεις... () το βοήθημα του Ξένου των εκδόσεων Ζήτη. Ο τελευταίος έχει γράψει κι ένα -αν και παλιό- εξαιρετικό βοήθημα Γεωμετρίας με αρκετά ψαγμένες ασκήσεις!
Λύσε λοιπόν ασκήσεις και για όποια απορία μη διστάσεις να απευθυνθείς στον καθηγητή σου. Αυτή είναι άλλωστε η δουλειά του...
Μυστικό όμως η αυτενέργεια!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

samina

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη samina
H samina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 254 μηνύματα.

H samina έγραψε στις 14:04, 26-11-11:

#33
Μάθε να σκέφτεσαι.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

SonnY

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη SonnY
Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 250 μηνύματα.

O SonnY έγραψε στις 22:00, 21-01-12:

#34
Παιδιά εγώ έχω μια απορία για ένα βοήθημα άλγεβρας Α Λυκείοιυ.
Από αυτά που διάβασα προτιμώ Μπάρλα, αλλά τσεκάροντας το λίγο online είδα ότι η τελευταία του έκδοση ήταν 6/2010
Όμως τα βιβλία άλλαξαν φέτος.. Αντίθετα, είδα ότι ένα βοήθημα ονόματι "Μεθοδική Άλγεβρα" του Σαββάλα ήταν του 2011.. ποιο λέτε να αγοράσω!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

stefanos22

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη stefanos22
Ο stefanos22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 18 μηνύματα.

O stefanos22 έγραψε στις 17:03, 10-03-12:

#35
παω α λυκειου φετος και στα μαθηματικα ειμαι αριστος μπορω να πω...αλλα....πιστευω οτι σε διαγωνισμους κλπ δν θα ειναι τοσο ευκολα...
γι αυτο 8α η8ελα να μου προτεινεται κανενα τροπο(βιιβλιο πχ κλπ) για ανεβω ακομα περισσοτερο επιπεδο....πιο συγκεκριμενα θελω του χρονου να λαβω μερος στ διαγωνισμο μαθηματικων...so, HEEELP

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

SonnY

Μαθητής Γ' λυκείου

Το avatar του χρήστη SonnY
Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 250 μηνύματα.

O SonnY έγραψε στις 17:39, 10-03-12:

#36
Αρχική Δημοσίευση από stefanos22
παω α λυκειου φετος και στα μαθηματικα ειμαι αριστος μπορω να πω...αλλα....πιστευω οτι σε διαγωνισμους κλπ δν θα ειναι τοσο ευκολα...
γι αυτο 8α η8ελα να μου προτεινεται κανενα τροπο(βιιβλιο πχ κλπ) για ανεβω ακομα περισσοτερο επιπεδο....πιο συγκεκριμενα θελω του χρονου να λαβω μερος στ διαγωνισμο μαθηματικων...so, HEEELP
Κατ'αρχας χρειάζεσαι ένα βοήθημα, για απόλυτη κατανόηση της
φετινής(αν θες και της περυσινής) ύλης.
2) Υπάρχουν αρκετά αξιόλογα βιβλία. Θα σου προτείνω τα " Μαθηματικές Ολυμπιάδες" του στεργίου και "Η ¨αλγεβρα στις Μαθηματικές ολυμπιάδες" του Ρωμανίδη..
Επίσης μπορείς να δεις διάφορα θέματα στο mathematica.gr ή και στο "παλαιοπωλείο των μαθηματικών"
Τέλος, αν σκαμπάζεις από torrents, υπάρχουν πολλά καλά ξένα βιβλια που είναι διαθέσιμα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

cha0s (Σταύρος)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη cha0s
Ο Σταύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας (ΑΕΙ/Κομοτηνή) . Έχει γράψει 3,587 μηνύματα.

O cha0s έγραψε στις 21:02, 13-06-12:

#37
Αρχική Δημοσίευση από Inartecubus
δυστυχωσ γραφω σε λιγεσ μερες αλγεβρα β λυκειου.ειμαι θεωρητικη κατευθυνση γιατι πραγματικα μου αρεσει και θελω να γινω φιλολογος, ομως θεωρω οτι ολοι οι ανθρωποι ειναι καλο να αποκτουν γενικες γνωσεις.τα μαθηματικα δεν ειναι ενας βαθμος.πιστευω πως αν απο την αρχη δεν τα λατρεψεις και δεν ασχοληθεις μαζι τουσ και δεν καλυπτεις τα κενα δουλεια δεν γινεται.για να πω την αληθεια α λυκειου δεν ελυνα καθολου ασκησεις ο καθηγητης δεν με εκανε να καταλαβω τον μαθηματικο τροπο σκεψης με αποτελεσμα να γραψω στις ενδοσχολικεσ 11.εβαλα ομωσ μυαλο και τωρα στην β λυκειου προσπαθησα πολυ και βελτιωθηκα σε μεγαλο βαθμο..νιωθω ομωσ οτι ολη αυτη η υλη με πλακωνει δεν ξερω απο που να αρχισω.ελπιζω να τα καταφερω.θεωρω απλα οτι για να ειναι καποιος πραγματικα καλοσ στα μαθηματικα πρεπει να εχει καλο καθηγητη που να του δινει ερεθισματα και συστηματικα να μελετα να λυνει ασκησεις και ειδικα συνδυαστικες και να μην αφηνει κενα γιατι μετα τα μαθηματικα γινονται βουνο !
Τι σκας; Κι εγώ σκράπας είμαι στα μαθηματικά. Θέλω όμως να γίνω φιλόλογος όπως εσύ, γι' αυτό κοιτάζω τα μαθήματα της κατεύθυνσης. Πανελλαδικές δε θα δώσεις μαθηματικά, αλλά αρχαια.
Εξάλλου, 3η λυκείου θα έχεις καλό βαθμό στα μαθηματικά γενικής. Οι περισσότεροι (85%) καθηγητές βοηθάνε στους βαθμούς της Γ. Εγώ 10 έγραψα στο διαγώνισμα, και πήρα 18

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Δαλιδά (Cortana)

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Δαλιδά
H Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 4,227 μηνύματα.

H Δαλιδά έγραψε στις 21:08, 13-06-12:

#38
Λύνοντας ασκήσεις. Πολλές ασκήσεις συνεχώς.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Theo_k93

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Theo_k93
Ο Theo_k93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ . Έχει γράψει 62 μηνύματα.

O Theo_k93 έγραψε στις 22:39, 13-06-12:

#39
Αρχική Δημοσίευση από Pagitas;
Στο θεμα τωρα, τι ακριβως σε κανει να απορριπτεις τοσο στεγνα την αποψη πως ειναι σε μεγαλο ποσοστο εμφυτο? Η εμπειρια σου?
Αυτο που συμβαινει στο σχολειο ειναι οτι ειναι καπως πιο στημενα τα πραγματα και υπαρχει η λογικη (ισως για να δουλευουν τα φροντιστηρια) οτι αν κατσεις και στρωθεις (και σε "βαλλει κατω" ο φροντιστηρας σου) θα γραψεις. In real life τα μαθηματικα ειναι εμφυτο (αλλα θελει εξασκηση για να αναπτυχθει αν το εχεις και θες να το προχωρησεις).
Οπως και να εχει η μονη λυση για να βελτιωθει καποιος στα μαθηματικα ειναι η ποιοτικη ανασχοληση του με αυτα (και οχι αυτο που ακουω "Ποσες ωρες διαβασμα").

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

δημητρα δρομπου

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη δημητρα δρομπου
H δημητρα δρομπου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 17 μηνύματα.

H δημητρα δρομπου έγραψε στις 13:05, 26-01-13:

#40
ειμαι μαθητρια δευτερας λυκειου και τεχνολογικγης κατευθυνσης. το προβλημα ειναι οτι εχω βασικες ελλειψεις στις πραξεις και στις ιδιότητες πραξεων..... τι μου προτεινετε να κανω ? ( ειμαι γενικα ανθρωπος που θελει μια καθοδηγηση και καποιον πανω απο το κεφαλι του ωστε να μπορεσω να οργανωθω καλυτερα...)
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

gregory, nub

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη gregory, nub
Ο gregory, nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών (ΕΜΠ/Αθήνα) . Έχει γράψει 2,382 μηνύματα.

O gregory, nub έγραψε στις 13:10, 26-01-13:

#41
Να κάνεις ιδιαίτερα. Σε ποια περιοχή μένεις;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

δημητρα δρομπου

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη δημητρα δρομπου
H δημητρα δρομπου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 17 μηνύματα.

H δημητρα δρομπου έγραψε στις 13:16, 26-01-13:

#42
θεσσαλονικη μενω!!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

schooliki

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη schooliki
Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 582 μηνύματα.

O schooliki έγραψε στις 14:48, 26-01-13:

#43
Αρχική Δημοσίευση από δημητρα δρομπου
ειμαι μαθητρια δευτερας λυκειου και τεχνολογικγης κατευθυνσης. το προβλημα ειναι οτι εχω βασικες ελλειψεις στις πραξεις και στις ιδιότητες πραξεων..... τι μου προτεινετε να κανω ? ( ειμαι γενικα ανθρωπος που θελει μια καθοδηγηση και καποιον πανω απο το κεφαλι του ωστε να μπορεσω να οργανωθω καλυτερα...)
Δε χρειάζεσαι κανένα πάνω απ' το κεφάλι σου. Προφανώς, όταν κάνατε αυτά τα βασικά θέματα στις προηγούμενες τάξεις, δεν πρόσεχες.
Διάβασε ξανά και λύσε τις ασκήσεις του 1ου κεφαλαίου της άλγεβρας στο βιβλίο της Γ' Γυμνασίου.
Διάβασε ξανά και λύσε τις ασκήσεις του 2ου κεφαλαίου στο νέο βιβλίο της Α' Λυκείου.
Αν τα κάνεις αυτά μόνη σου και τα κατανοήσεις, είσαι έτοιμη.
Αν δεν καταφέρεις, με προσεκτικό διάβασμα, να κατανοήσεις βιβλία της Γ' Γυμνασίου και της Α' Λυκείου, τότε δεν ξέρω ποιός θα μπορούσε να σε βοηθήσει.
Καλή επιτυχία. Και να ξέρεις. Ότι μαθαίνουμε μόνοι μας, μένει. Ότι μας βάζουν στο κεφάλι άλλοι, φεύγει πολύ γρήγορα.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Ciela

Φοιτητής

Το avatar του χρήστη Ciela
H Ciela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,509 μηνύματα.

H Ciela έγραψε στις 15:06, 26-01-13:

#44
αγαπητη

παρε καποιο βοηθημα α λυκειου κ λυσε ολες τις ασκησεις της πρωτης ενοτητας αφου πρωτα διαβασεις προσεκτικά και καταλαβεις όλα τα πραδείγματα.

ενα σημαντικό λαθος που κανουν οι περισσότεροι μαθητές στα μαθηματικά ειναι ότι περιμένουν έτοιμες μεθοδολογίες κ να φύγουμε. δεν καθονται να διαβασουν τι λεει το βιβλίο.

μέγα λαθος.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

panosmek

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη panosmek
Ο panosmek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 26 μηνύματα.

O panosmek έγραψε στις 16:15, 20-11-13:

#45
Καλησπερα φετος παω Α' λυκειου και εχω ενα προβλημα κυριως με τα μαθηματικα.Το προβλημα ειναι οτι οταν βρισκομαι στην ταξη ο καθηγητης τα εξηγει καλα και τα καταλαβαινω..οταν ομως παω σπιτι και παω να κανω τις ασκησεις κολλαω ειναι σαν να μην ξερω τιποτα και πρεπει να τα ξανα δω ολα και γυρναω μπρος πισω για να λυσω τις ασκησσεις.Σημερα γραψαμε αλγεβρα διαγωνισμα στις πιθανοτητες.. δεν μπορωνα πω οτι ειναι δυσκολες αλλα παντα καπου κολλαω και δεν παιζει να εγραψα και πολυ καλα :/ Συμβαινει σε κανεναν αλλο αυτο? Πως θα μπορεσω να λυσω αυτο το προβλημα?
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

aladdin

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη aladdin
Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών . Έχει γράψει 808 μηνύματα.

O aladdin έγραψε στις 16:22, 20-11-13:

#46
Μπορεί να μη τα διαβάζεις σωστά ή να χεις κενά ή αλλοι λόγοι. Φροντιστήριο πας?
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

panosmek

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη panosmek
Ο panosmek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 26 μηνύματα.

O panosmek έγραψε στις 16:29, 20-11-13:

#47
Ισως και να ειναι αυτο οτι δεν τα διαβαζω σωστα αλλα πιστευω τα μελετησα καλα οσο για κενα οχι.. αφου οπως λεω στην ταξη οταν τα εξηγει τα καταλαβαινω απολυτα... φροντιστηριο οχι δεν παω.. οχι μονο για οικονομικους λογους αλλα και επειδη δεν πιστευω οτι ειναι αναγκαιο απο 1η λυκειου...
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Σωτηρης13

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Σωτηρης13
Ο Σωτηρης13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 17 ετών και μας γράφει απο Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 721 μηνύματα.

O Σωτηρης13 Στα αστερια θελω γηπεδο έγραψε στις 16:34, 20-11-13:

#48
Να σε ρτσ τις ασκησεις π κν ο καθηγητης στο σχολειο τις ξανλινεις σπιτι?
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

panosmek

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη panosmek
Ο panosmek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 26 μηνύματα.

O panosmek έγραψε στις 16:38, 20-11-13:

#49
Συνηθως οχι αλλα οταν ειναι να γραψουμε κανα τεστ η διαγωνσιμα ναι για να ειμαι προετοιμασμενος αλλα και παλι.. δεν ξερω..
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Σωτηρης13

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Σωτηρης13
Ο Σωτηρης13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 17 ετών και μας γράφει απο Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 721 μηνύματα.

O Σωτηρης13 Στα αστερια θελω γηπεδο έγραψε στις 16:39, 20-11-13:

#50
Μια συμβουλη δικια μ ειδικα στην φυσικη και στα μαθηματικα παρε απο την ιδια μερα κιολας και λυστες. Βλεπεις οτι σε μια εχεις προβλημα ξανα!!!
Μεχρι να μαθεις να λυνεις παρομοιες
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Fedde le Grand , Giorgos216 , owneriekno1

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους